STIK ER NIET INquote:Op donderdag 27 mei 2004 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Even naar de Appie hoor. Popcorn halen.
Het enige wat je hiermee bereikt is een bannetje hoor. Niet voor mij, voor jezelf.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:07 schreef lucida het volgende:
[..]
onacceptabel
Klopt wat mij betreft, veel te lang. Maar goed om weer terug te keren naar de dagelijkse gang van zaken. Er bestaat bij jou dus in principe maar één punt van kritiek. De sociale cohesie is in verval geraakt. De oorzaak ligt deels bij de verweesde moderne samenleving (in stroomversnelling geraakt door de opmars der technologie en de daardoor mede-veroorzaakte ontzuiling), deels aan de lippendienst die eraan gegeven wordt door het poltiek correcte gedachtegoed van de P.v.d.A. Gevolg is dat als jij als schone slaper in Amsterdam West je ogen open doet iedere ochtend je nare etensluchtjes gewaarwordt en dat je je oude vertrouwde buurtje niet meer herkent???quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:09 schreef lucida het volgende:
[..]
Blijf bij mijn opvatting zulke bijdragen zijn voor bepaalde FOKKERS RYAN3 Koekepan en kornuiten verspilde energie.... Slotje dus![]()
HA HA snobist... Slotjequote:Op woensdag 26 mei 2004 02:21 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Hahaha, dat is FOUT. Het antwoord moest natuurlijk zijn dat de dikvoormekarisering in alle sectoren heeft toegeslagen en feitelijk al voorspeld werd door de grote socioloog Fukuyama. Het doet denken aan Aldous Huxley's toekomstroman Brave New World (1932), waarin een zachte dictatuur de mensheid onder de duim houdt door al haar behoeften te manipuleren en te bevredigen. Wat er bij Huxley uitziet als een afschrikwekkende anti-utopie, lijkt alleen bij Houellebecq meer op de vervulling van een wensdroom. Of de reële biotechnologie daar ooit toe in staat zal zijn, is hoogst twijfelachtig. Elementaire deeltjes behoort wat dit betreft tot de science-fiction. Maar de roman roept wèl de ongemakkelijke vraag op of we eventueel tot zo'n radicale, alles oplossende metamorfose bereid zouden zijn. Of zijn we toch te zeer verknocht aan het menselijke gehannes met libido en sterfelijkheid? Het dilemma is des te dwingender, aangezien de wensdroom die Houellebecq met de toverstaf van de verbeelding vervult in zekere zin dezelfde is als die van de moderne wetenschap en techniek. Heer en meester over de natuur zou de mens volgens Descartes worden, en verlichte vooruitgangsoptimisten hebben het hem geestdriftig nagezegd.
Wat jij vindt veroorzaakt nog niet eens de geringste rimpel in de vijver van gedachteloosheid! SLOTJE DUSquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:18 schreef Koekepan het volgende:
Ik vind Lucida trouwens ook wel wat weghebben van Ad Melkert.
Smulpaap bedoel je?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:18 schreef lucida het volgende:
[..]
SLOTJE SLOTJE SLOTJE smulaap
Nochtans zie en zag ik nimmer enige overeenkomst tussen Koekepan en Wittgenstein hoezeer hij ook zijn best doet/deed om op hem te lijken!.... Slotje Dusquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:26 schreef Koekepan het volgende:
Ik zie nu wel enige overeenkomsten tussen Lucida en Nietzsche trouwens... de post-1888-Nietzsche dan wel, uiteraard.
Dat mag ik als compliment zien, neem ik?quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:26 schreef lucida het volgende:
[..]
Zo getikt als het klokje bij Ryan3 en kornuiten tikt, tikt het nergens... Slotje Dus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |