Dat blijkt nu ineens wel ja... jeminee zeg.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:25 schreef Sater het volgende:
[..]
Aha, een Ryan3 - adept. Verschil tussen uw leermeester en Lucida is beschaving.
Met de kanttekening dat het niet voor de hand ligt met perspectieven tegengas te bieden, sluit ik mij hierbij aan.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:17 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Waarom mag jij wel de profeet uithangen die zich alleen wenst uit te drukken in kabbalistische orakelspreuken, en mag Ryan niet wat tegengas geven door je te prikkelen met een minder voor de hand liggend perspectief op jouw (internet)persoonlijkheid?
Hahahaha. Ik weet hoor, maar denk om je bloeddruk man...quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:46 schreef lucida het volgende:
[..]
De TS is deze openingspost niet waard: SLOTJE DUS![]()
![]()
![]()
Alles bij mekaar een merkwaardig, maar toch wel geinig topic, vind je ook niet?quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:46 schreef Koekepan het volgende:
Ik ben geen adept, ik ben niet neutraal, ik ben namelijk voor een open discussie tussen gelijkwaardige discussiepartners. Niet eentje waarbij bepaalde mensen de pose van een orakel aannemen. Dus ik vind het wel vermakelijk dat je even uit je rol valt, ja.
Absoluut memorabel. Ik heb er ook even naar gelinkt in mijn signature.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alles bij mekaar een merkwaardig, maar toch wel geinig topic, vind je ook niet?
Joh, neem een kopje thee en ga gewoon weer wat wartaal spuien, waarop wij dan weer lekker gaan reageren alsof we verontwaardigd zijn... Zo gaat het nu al maanden. Het gedrag dat je nu tentoonspreidt, leidt tot een bannetje...quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:51 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik laat me niet uitmaken voor Hitler, Bin Laden of ander gespuis, dit is geen kwestie meer van wel of niet uit je rol vallen maar een kwestie van grezen stellen - je minderwaardiheidscomplex weet je anders aardig te camoufleren met een grote mate nietszeggendheid en zweverig gezwabber... Wiener melange met kraak noch smaak!... Slotje dus...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:51 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Absoluut memorabel. Ik heb er ook even naar gelinkt in mijn signature.
Even naar de Appie hoor. Popcorn halen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:58 schreef lucida het volgende:
[..]
zeker een levenswerk van je waar we nog lan op kunnen wachten! SLOTJE DUS![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:43 schreef lucida het volgende:
[..]
Helaas blijken dit paarlen voor de zwijnen: Slotje dus maar![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |