Argh, ik krijg dat weerscript echt NIET aan de gang... ik zal stap voor stap vertellen wat ik doe...
stap 1) Ik download
deze zipfile, aangezien ik niet al die icoontjes wil, unzip ik "Dutchweather.vbs" "Dutchwind.vbs" en "Dutch-weather-only.ini" en eventueel "medium30.png" en deze stop ik allemaal in de Scripts map van mijn samurize.
stap 2) Ik start samurize op en open de config editor
stap 3) Ik druk op "add meter" en voeg een "active script" toe. Ik ga dan naar "source" selecteer bij "select script" het script Dutchweather.vbs en bij "Select function to run" GenerateListing. So far so good lijkt me.
stap 4) Wanneer ik dan in de "edit script" kijk, dan zie ik mijn bovenstaande handelingen, inclusief het volgende:
"
So, for example, to see the listings for tomorow, Add a TextFile meter, point it to the DutchTV.txt file, set the Read Line field to 10 and the Number of Lines field to 9.Nou, dat lijkt mij ook duidelijk, 1tm9 is van vandaag, morgen is 10 tm 19, enz enz
Alleen kan ik natuurlijk wel "DutchTV.txt" aanklikken (aangezien ik ook een wel werkend tvscript hebt) alleen krijg ik dan rtl4 enzo te zien
![]()
Ik kan dus ook geen dutchweather.txt of iets dergelijks vinden, en wanneer ik doe "test script" loopt samurize vast
![]()
Wie kan mij helpen? Bvd
![]()
p.s. Mijn dutchTV.txt is geen text file maar een .tmp file, mja leek mij logisch, en het werkt wel prima
![]()
Mja zal ook wel fout zijn, misschien weet diegene daar ook raad mee?
[ Bericht 1% gewijzigd door BierKoning op 02-08-2004 21:34:16 ([/url] tags) ]