abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 mei 2004 @ 02:04:54 #151
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_19114308
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 01:34 schreef witte_fantasie het volgende:
dat je zo ontzettend met windows f*cked dmv een programma als samurize

Wat doet Samurize voor vreselijke dingen met Windows dat een ander programma niet doet?
pi_19117378
lijkt op de DesktopX van onze beroemde maker Stardock (Windowblinds)
pi_19117772
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 02:04 schreef Leshy het volgende:

[..]

Wat doet Samurize voor vreselijke dingen met Windows dat een ander programma niet doet?
dat wil ik dan ook welleens weten...
als ik mij niet vergis, leest samurize informatie uit metertjes die standaard aanwezig zijn op een XP-systeem, en laadt het een stel scripts in die eens in de zoveel tijd worden uitgevoerd...
Een instalatie van C++ Builder neukt je systeem nog harder op dat het gebruik van Samurize, imho...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_19130466
he quietguy er zit nog een bug in je rss reader volgens mij, tekens als & worden niet omgezet naar & terwijl dit (volgens mij) wel moet van de xml standaard
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_19137763
Oke, daar kom ik op terug, ik citeerde letterlijk de woorden van de maker van samurize.
Er is trouwens een probleem met compatibiliteit tussen samurize en p4 HT processors. Het is mij te technisch waarom het niet soepel loopt, maar als je je HT uitzet levert het programma iig niet meer de errors van floating points enzo....
pi_19138448
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 23:26 schreef witte_fantasie het volgende:
Oke, daar kom ik op terug, ik citeerde letterlijk de woorden van de maker van samurize.
Er is trouwens een probleem met compatibiliteit tussen samurize en p4 HT processors. Het is mij te technisch waarom het niet soepel loopt, maar als je je HT uitzet levert het programma iig niet meer de errors van floating points enzo....
oh dan ga ik het niet eens proberen ook..... heb namelijk ook een HT cpu
pi_19138460
Deze is ook wel mooi gedaan

Alleen een beetje te druk misschien
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_19138564
Weet iemand trouwens hoe je een calender erop kan zetten met de gegevens van Outlook? Ik heb outlook op een andere pc draaien, maar heb wel rechtstreeks toegang tot de PST files via het netwerk

Heb al 1 script geprobeerd maar die wou niet werken
pi_19147959
die skin is inderdaad best geinig... (btw als je HT uitzet in je bios draait samurize gewoon weer....)

pi_19151891
Weet iemand hoe je met samurize een commando via het netwerk kan sturen?

Ik probeer winamp via het netwerk te besturen (httpQ)
  dinsdag 18 mei 2004 @ 09:03:08 #161
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_19210737
Ik heb Samurize geinstalleerd, config gebouwd etc. Config werkt ook, allemaal geen probleem. Maar ik wilde Samurize samen met XP opstartte, dus zoals in hun FAQ staat, Samurize bij "Start up" in Start-menu gegooid. Samurize start nu wel op, maar zonder config file. Weet iemand hoe ik 't moet fixen dat 'ie automatisch met de goede config opstart? Zal vast een of ander klein dingetje aan de command line moeten toevoegen...... Dank!

Oh trouwens, hij pakt mijn hotkey voor de tray-icon aan/uit wel
Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_19211644
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 09:03 schreef FHR het volgende:
Ik heb Samurize geinstalleerd, config gebouwd etc. Config werkt ook, allemaal geen probleem. Maar ik wilde Samurize samen met XP opstartte, dus zoals in hun FAQ staat, Samurize bij "Start up" in Start-menu gegooid. Samurize start nu wel op, maar zonder config file. Weet iemand hoe ik 't moet fixen dat 'ie automatisch met de goede config opstart? Zal vast een of ander klein dingetje aan de command line moeten toevoegen...... Dank!

Oh trouwens, hij pakt mijn hotkey voor de tray-icon aan/uit wel
gewoon goeie config file uitkiezen in het menu.. tenminste dat werkt bij mij wel
  dinsdag 18 mei 2004 @ 10:12:06 #163
33800 FHR
pi_19211772
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 10:04 schreef Hayek het volgende:

[..]

gewoon goeie config file uitkiezen in het menu.. tenminste dat werkt bij mij wel
Ja, heb ik ook al gedaan. Maar hij lijkt hem niet te onthouden ofzo
pi_19211896
je moet ff de startup veranderen in samurize.exe -i configfile volgens mij
  dinsdag 18 mei 2004 @ 10:24:35 #165
33800 FHR
pi_19212008
Hmmm ik ben er inmiddels achter dat 'ie de config wel laadt (als ik Samurize gewoon start, maar ook tegelijk met XP) maar hij laat de config niet zien. Met Reload config komt 'ie dan tevoorschijn.

PS: XP Pro, SP1, en Samurize staat op m'n secundary monitor

-- edit: ah als ik de position op iets anders dan 'pin to desktop' zet, doet 'ie 't wel goed.......
pi_19213345
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 10:24 schreef FHR het volgende:
Hmmm ik ben er inmiddels achter dat 'ie de config wel laadt (als ik Samurize gewoon start, maar ook tegelijk met XP) maar hij laat de config niet zien. Met Reload config komt 'ie dan tevoorschijn.

PS: XP Pro, SP1, en Samurize staat op m'n secundary monitor

-- edit: ah als ik de position op iets anders dan 'pin to desktop' zet, doet 'ie 't wel goed.......
je startup dir in de snelkoppeling van samurize staat wel goed?
  dinsdag 18 mei 2004 @ 11:24:43 #167
33800 FHR
pi_19213370
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:23 schreef Hayek het volgende:

[..]

je startup dir in de snelkoppeling van samurize staat wel goed?
Jep
pi_19217817
hoe kan je samurize bij het opstarten laten starten?
pi_19233659
Heb het programma vanmiddag ook ontdekt en dit is het resultaat na een namiddag+avond wat aan klooien:

Groot plaatje

Extra scripts die ik gebruikt heb:
DutchTV
NuNews

En mijn wallpaper : http://www.joblo.com/moviewallpapers/dayaftertomorrow.htm

En dat Meteostation Haarweg gedoe heb ik mbv het Script Template gedaan (een deel van een HTML pagina uitlezen). Heb zelf nog wat kleine dingetjes aangepast, maar jammer genoeg lukt het me nog niet om de opmaak heel mooi te krijgen. Als iemand weet hoe je 'line breaks' in de .vbs file/script krijgt, dan hou ik me aanbevolen. Totdat er een oplossing is behelp ik me met 'word wrap'

Owja nog ff over die weather scripts, let ook ff op van welk weerstation weather.com de gegevens haalt (moet je even op de site kijken). Ik keek vandaag toevalling naar Arnhem en bleek dat ie de gegevens van een automatisch weerstation in Lelystad ervoor gebruikte, da's toch wel een eindje uit de buurt.

Zie ook deze link: http://www.weather.com/co(...)Undeclared&itemCd=NL

[ Bericht 4% gewijzigd door Sassie op 19-05-2004 15:28:00 ]
  woensdag 19 mei 2004 @ 08:53:57 #170
33800 FHR
pi_19236132
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 14:36 schreef jaspah het volgende:
hoe kan je samurize bij het opstarten laten starten?
Client.exe in 'Start up' in je start menu zetten (makkelijkste is gewoon de snelkoppeling van Samurize uit z'n eigen menu in het startmenu er heen kopiëren).
  woensdag 19 mei 2004 @ 09:29:14 #171
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_19236484
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 15:54 schreef witte_fantasie het volgende:
die skin is inderdaad best geinig... (btw als je HT uitzet in je bios draait samurize gewoon weer....)

[afbeelding]
Wow die vind ik echt geweldig!
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_19240270
Even wat commentaar.

Vind het een handig programmatje maar meer is het ook niet, instellingen zijn onduidelijk (vind ik) en als je voorgemaakte templates download heb ik geen flauw idee waar alle bestanden heen moeten (sommige heb ik reeds gevonden).

Verder is winbar iets meer voor de ikke omdat het gewoon een rustig scherm achter zich laat
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_19240715
je HOEFT niet een scherm vol met meters en dingen te maken, je kan ook gewoon een klein menuutje maken met daarin wat metertjes...

bij alle pre-configs zit een readme.txt en als je die leest dan kan elke malloot zo'n config aan de praat krijgen
  woensdag 19 mei 2004 @ 13:54:02 #174
11375 Mr_T
Always Outnumbered
pi_19243210
Weet iemand hoe je het automatisch verversen kunt forceren? Als hij bij mij opstart laadt hij de config wel juist, maar verder wordt hij niet meer bijgewerkt. Terwijl ik in de config heb aangegeven dat hij elke minuut opnieuw info moet ophalen...
Never Outgunned
pi_19278236
Ik heb vandaag even tijd gehad om het een en ander te veranderen.
Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar het is wel aardig zo

klik voor een grotere versie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')