quote:Op vrijdag 14 mei 2004 01:34 schreef witte_fantasie het volgende:
dat je zo ontzettend met windows f*cked dmv een programma als samurize
dat wil ik dan ook welleens weten...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 02:04 schreef Leshy het volgende:
[..]
Wat doet Samurize voor vreselijke dingen met Windows dat een ander programma niet doet?
oh dan ga ik het niet eens proberen ook..... heb namelijk ook een HT cpuquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:26 schreef witte_fantasie het volgende:
Oke, daar kom ik op terug, ik citeerde letterlijk de woorden van de maker van samurize.
Er is trouwens een probleem met compatibiliteit tussen samurize en p4 HT processors. Het is mij te technisch waarom het niet soepel loopt, maar als je je HT uitzet levert het programma iig niet meer de errors van floating points enzo....
gewoon goeie config file uitkiezen in het menu.. tenminste dat werkt bij mij welquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:03 schreef FHR het volgende:
Ik heb Samurize geinstalleerd, config gebouwd etc. Config werkt ook, allemaal geen probleem. Maar ik wilde Samurize samen met XP opstartte, dus zoals in hun FAQ staat, Samurize bij "Start up" in Start-menu gegooid. Samurize start nu wel op, maar zonder config file. Weet iemand hoe ik 't moet fixen dat 'ie automatisch met de goede config opstart? Zal vast een of ander klein dingetje aan de command line moeten toevoegen...... Dank!
Oh trouwens, hij pakt mijn hotkey voor de tray-icon aan/uit wel
Ja, heb ik ook al gedaan. Maar hij lijkt hem niet te onthouden ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:04 schreef Hayek het volgende:
[..]
gewoon goeie config file uitkiezen in het menu.. tenminste dat werkt bij mij wel
je startup dir in de snelkoppeling van samurize staat wel goed?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:24 schreef FHR het volgende:
Hmmm ik ben er inmiddels achter dat 'ie de config wel laadt (als ik Samurize gewoon start, maar ook tegelijk met XP) maar hij laat de config niet zien. Met Reload config komt 'ie dan tevoorschijn.
PS: XP Pro, SP1, en Samurize staat op m'n secundary monitor
-- edit: ah als ik de position op iets anders dan 'pin to desktop' zet, doet 'ie 't wel goed.......
Jepquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:23 schreef Hayek het volgende:
[..]
je startup dir in de snelkoppeling van samurize staat wel goed?
Client.exe in 'Start up' in je start menu zetten (makkelijkste is gewoon de snelkoppeling van Samurize uit z'n eigen menu in het startmenu er heen kopiëren).quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:36 schreef jaspah het volgende:
hoe kan je samurize bij het opstarten laten starten?
Wow die vind ik echt geweldig!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 15:54 schreef witte_fantasie het volgende:
die skin is inderdaad best geinig... (btw als je HT uitzet in je bios draait samurize gewoon weer....)
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |