Idd, een klikbare rss feed zou wat functioneler zijnquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:20 schreef jaspah het volgende:
khad eerst ook fok nieuws er op
maar was nie klikbaar da vonk nie tof dus hek et er weer afgehaald
juh die is er effe goed zoeken en je vindt mquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:47 schreef PieuX het volgende:
[..]
Idd, een klikbare rss feed zou wat functioneler zijn
request![]()
Ik kan hem anders niet vinden. Zou je niet ff kunnen zeggen welke het is en waar ie verkrijgbaar is.quote:Op woensdag 12 mei 2004 19:13 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
juh die is er effe goed zoeken en je vindt m
Nope de standaard config file is leeg. Download de tv gids eens en volg de instructies.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:51 schreef Sjaakman het volgende:
Zou iemand mij misschien even kunnen/willen helpen? Ik kom er niet uit...
Prog ge-installeerd, icon in icon-tray, config file geselecteerd.... Niks te zien?
Ik nam aan dat de standaard configs iets op de desktop zouden zetten waardoor je kunt zien hoe het werkt enzo...?
Ik kijk vast over iets ontzettend sufs heen.
Dank.
Ook die plugin verwijderd+config ?quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:03 schreef Schepseltje het volgende:
Die van mij doet het niet meer... ik had een plugin geinstalleerd en nu wil hij niet meer laden
Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd maar zonder succes
ik kan hem ook niet vinden...quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:02 schreef _onderhond_ het volgende:
[..]
Ik kan hem anders niet vinden. Zou je niet ff kunnen zeggen welke het is en waar ie verkrijgbaar is.
ik heb al ultramon.. maar daar valt dit niet op in te stellenquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:51 schreef jaspah het volgende:
dat moetje denk ik met een monitor proggie regelen welke programmas ie op welke monitor laat zien
http://www.samurize.com/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=6quote:Op donderdag 13 mei 2004 18:25 schreef Hayek het volgende:
Weet iemand hoe je het CPU gebruik erin kan zetten?
Ik heb op de Samurize-site bij "Pre exported configs" (klik) de "Vipez config" gedownload.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:45 schreef _onderhond_ het volgende:
[..]
Nope de standaard config file is leeg. Download de tv gids eens en volg de instructies.
ttp://www.samurize.com/modules/mydownloads/visit.php?cid=10&lid=28
En doe dan edit config file van het icoontje in de taakbalk. Dan zie je basic hoe het werkt. Als je ooit al met grafische editor voor wat dan ook hebt gewerkt is het redelijk te doen.
Meer dan eens.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:52 schreef _onderhond_ het volgende:
Heb je al eens reload config geprobeerd?
Misschien moet ik dat dan maar eens proberen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:53 schreef Hayek het volgende:
volgens mij heb ik dat probleem ook gehad.. hij wou ineens niet meer aan de praat.. uiteindelijk opnieuw geinstalled en toen werkte ut weer
...
Nou... Dat was het kennelijk.quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:02 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat dan maar eens proberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |