Huuuquote:Op maandag 10 mei 2004 19:37 schreef Sjaakman het volgende:
Prog ge-installeerd, icon in icon-tray, config file geselecteerd.... Niks te zien? Hellep?
Ik nam aan dat de standaard configs iets op de desktop zouden zetten waardoor je kunt zien hoe het werkt enzo...?
Ik kijk vast over iets ontzettend sufs heen.
nice avater btwquote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:32 schreef Bright het volgende:
* Bright wilde maar dat CybPraetorian niet zo vloekte ...![]()
sorry...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:32 schreef Bright het volgende:
weggehaald...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:32 schreef Bright het volgende:
bedoel je mijn zonsondergangetje? die heb ik 2 weken geleden gemaaktquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:07 schreef CybPraetorian het volgende:
vooral die zonsondergang... wauw...
gemaakt met digi camera of niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:59 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
bedoel je mijn zonsondergangetje? die heb ik 2 weken geleden gemaakt
ja, met digicam ja (powershot A80 van Canonquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:29 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
gemaakt met digi camera of niet?
* Stevie_ heeft binnenkort ook een digi camera, dan kan hij ook eens wat achtergronden gaan schieten![]()
ohja, 4 MP, ik wil graag een Ixus 430 hebbe... ook 4 MP, ben benieuwd of ik je na kan doen...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:15 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
ja, met digicam ja (powershot A80 van Canon)
hou wat meer van warme kleuren, dit is wat koeler, maar ook wel ok...quote:
oja die zalk er ook nog wel ffi ngooiequote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:30 schreef Stevie_ het volgende:
waarom heeft niemand MTV op zijn tv gids behalve ik...?
MTV komen toch wel de leukste programma's op denk
kweetniet of dat kan om dingen clickable te makenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:32 schreef saban het volgende:
Welke plugin heb je nodig om 'images' klikbaar te maken, bijvoorbeeld als ik een image/plaatje toevoeg van een penseel, en als ik daarop klik dat bijvoorbeeld photoshop opent, is er vast wel, maar hoe/wat ?
Vast wel, weet het bijna zeker.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 19:36 schreef jaspah het volgende:
[..]
kweetniet of dat kan om dingen clickable te maken
bv links en plaatjes..
kdenkt niet weet niet.. hoop wel dat er zoiets is
zal welmooi zijn
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:36 schreef jaspah het volgende:
nice avater btw
broertje van die van mij?
Dank jequote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:02 schreef CybPraetorian het volgende:
weggehaald...![]()
whehe sorry kont niet zo goed zien met die bril opquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:51 schreef Bright het volgende:
[..]Kan dan hooguit zusje zijn, want dat is onze eigen Elise: 7 maanden oud met de zonnenbril van mama op haar hoofd. Cool he
![]()
![]()
Maar voor zover ik weet heeft geen broertje of zusje hoor![]()
![]()
[..]
Dank je
Zo ver ben ik ook gekomen, alleen de 'weather' wou niet goed werken, hij gaf wel Nederland aan, maar 50C.quote:Op woensdag 12 mei 2004 17:48 schreef _onderhond_ het volgende:
Ik ben nu ook bezig met samurize. Heb het al voor erlkaar gekregen om de tv gids op de desktop te krijgen.
Nu zou ik ook graag nog het weerbericht (lieft gelocaliseerd) en een rss feed "script/pluggin" ding die een klikbaar overzicht van de rss feed maakt.
Zodat ik zeg maar op mijn desktop het fok nieuws kan zien. En als een bericht me interessant lijkt dat ik daar dan op kan klikken, en vervolgens het bericht in een browser laad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |