http://rss.fok.nl/feeds/nieuwsquote:Op maandag 10 mei 2004 17:41 schreef ViPeRII het volgende:
quitguy,
wat voer je in dan bij je script bij de vraag: Enter value for Rssfeed?
screenie?quote:Op maandag 10 mei 2004 17:43 schreef _Administr8or_ het volgende:
Samurize is gaaf!!
ik heb het gisteren geinstalleerd!
Fp nieuws op mijn desktop, uptime, hd stats, netwerk stats, het weer, de tv gids..
Ech super
De layout/kleuren zijn niet superquote:Op maandag 10 mei 2004 17:49 schreef jaspah het volgende:
[..]
screenie?
idd dat ik men msn mensen kanspreken ali k op hen naam klikquote:Op maandag 10 mei 2004 17:53 schreef ViPeRII het volgende:
Okay done that, nu nog klikable maken
quote:Op maandag 10 mei 2004 17:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
De layout/kleuren zijn niet super
maar ik had geen tijd om dat allemaal aan te passen, dat doe ik nog wel een andere keer
het gaat nu alleen even om de stats, nieuws en het weer
[afbeelding]
Ah, ik zie hem....ik heb Samurize weer geinstaleerd...begin het nu wel te snappen...quote:Op maandag 10 mei 2004 01:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow en Stevie_ die config van mijn desktop staat een paar posts hierboven... kom je r niet uit hoor ik t wel..
Gewoon die standaard config aangepast? ziet er al best aardig uit...quote:Op maandag 10 mei 2004 17:58 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
De layout/kleuren zijn niet super
maar ik had geen tijd om dat allemaal aan te passen, dat doe ik nog wel een andere keer
het gaat nu alleen even om de stats, nieuws en het weer
[afbeelding]
dat je in het ontwerp-venster not executed ziet is normaalquote:Op maandag 10 mei 2004 21:17 schreef wateringer het volgende:
Ik krijg echt met geen mogelijkheid dat weatherproggie aan de gang, heb alles over gezet vwb scripts en skins, heb de citycode opgehaald en aangepast in het script, maar ik krijg nog steeds [not executed] te zien. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
netties ziet er wel cool uitquote:Op maandag 10 mei 2004 23:42 schreef Stevie_ het volgende:
ik ben 4 uren bezig geweest :S
[afbeelding]
Ik heb een beetje gezocht; op 'TV Dutch' en niks gevonden... Maar bedankt hoor!quote:Op maandag 10 mei 2004 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
staat gewoon op de samurize site... beetje zoeken kan geen kwaad hoor
downloads->scripts&plug-ins->television->sort by country, en dan dutchTV
Ziet er goed uit zeg! Dat zou ik nooit kunnen!!quote:Op maandag 10 mei 2004 23:42 schreef Stevie_ het volgende:
ik ben 4 uren bezig geweest :S
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |