Dus als je op je "Bureaublad weergeven" icoontje klikt is je "Samurize" ook geminimaliseert, dus, die zie je dan ook niet?quote:Op maandag 10 mei 2004 09:58 schreef Sjaakman het volgende:
Op een aantal screenshots ziet het er ERG koel uit, maar op de een of andere manier is (denk ik) Winbar tóch handiger. Puur en alleen omdat je dat balkje permanent ziet staan. Bij dit ding moet je eerst alles minimaliseren om het te kunnen zien.
//edit: Thuis kan ik het wel eens proberen, met dual monitor
Dat is hetquote:Op maandag 10 mei 2004 11:25 schreef nietzman het volgende:
Ik zie mijn desktop toch nooit. Dus ik hou het maar bij Winbar. Tenzij Samurize ook ergens mooi bovenaan je scherm te docken is.
Dat is helemaal niet waar, als je op minimaliseren duwt blijft samurize gewoon staan, Samurize is permanent aan de desktop gehegt, als je dat wilt, is een kwestie van simpel een optie aanvinken of niet... Dus dat argument gaat niet op tov WinBarquote:Op maandag 10 mei 2004 10:09 schreef saban het volgende:
[..]
Dus als je op je "Bureaublad weergeven" icoontje klikt is je "Samurize" ook geminimaliseert, dus, die zie je dan ook niet?
Jammer
ik heb een RSS feed gemaakt voor trillian.. (screen) die zou je hiervoor ook kunnen gebruiken.. alleen is nog niet afquote:Op maandag 10 mei 2004 10:33 schreef Bright het volgende:
1. Er zijn bijna alleen maar scripts te vinden die CPU/drive usage etc. laat zien. Niet echt interessant; ik zoek TV-listings etc. (dus goede rss-feed samples)
2. waar komt die TV-informatie vandaan?
weet ikquote:Op maandag 10 mei 2004 01:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
StyleXP en Samurize zijn twee verschillende dingetjes hoor...
Ow en Stevie_ die config van mijn desktop staat een paar posts hierboven... kom je r niet uit hoor ik t wel..
staat gewoon op de samurize site... beetje zoeken kan geen kwaad hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 10:33 schreef Bright het volgende:
2. waar komt die TV-informatie vandaan?
De gegevens die je van chello hebt gekregen? mail.chello.nl waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:19 schreef jaspah het volgende:
wat moet ik bij de mail server van chello invoeren?
tnx hij doetquote:Op maandag 10 mei 2004 14:23 schreef Leshy het volgende:
[..]
De gegevens die je van chello hebt gekregen? mail.chello.nl waarschijnlijk.
Nee, dat bedoel ik niet. Je moet juist op je bureaublad icon klikken om iets te kunnen zien dat op je bureaublad staat. Dus moet je alles minimaliseren om iets te kunnen zien.quote:Op maandag 10 mei 2004 10:09 schreef saban het volgende:
[..]
Dus als je op je "Bureaublad weergeven" icoontje klikt is je "Samurize" ook geminimaliseert, dus, die zie je dan ook niet?
Jammer
quote:Op maandag 10 mei 2004 11:25 schreef nietzman het volgende:
Ik zie mijn desktop toch nooit. Dus ik hou het maar bij Winbar. Tenzij Samurize ook ergens mooi bovenaan je scherm te docken is.
Gaat het toch nog interessant wordenquote:Op maandag 10 mei 2004 11:25 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat is het
Misschien heb je hier wat aan http://www.dreamgirlswallpaper.co.uk/fiveyearsonline/index.htmquote:Op maandag 10 mei 2004 15:44 schreef jaspah het volgende:
weet iemand waar ik mooie wallpapers kan vinden?
tnx ik vind het echt eentof programma zelf ik als newbie kan leuke dingen er mee makenquote:Op maandag 10 mei 2004 16:49 schreef CybPraetorian het volgende:
kewl jaspah...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |