Ok download ik die ffquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:09 schreef BierKoning het volgende:
Nouja, het is gewoon de falcon config met nl.nu script en tv-gids hoorEnige wat ik heb gedaan zijn die 2 kaders ff veranderen en de positie verbeteren
Kwestie van ff de ini file in een tekst editor bekijken. Dan zie je waar hij en welke plaatjes hij zoekt!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:21 schreef MrSkyline het volgende:
wat een ontzettend pokke programma zeg :S
ik ben nua l zeker een uur bezig om het werkend te krijgen, maar niets van de nieuwe configs die ik download werken, alleen de text valt te zien (zover het te lezen is op 1600x1200)
en de plaatjes en achtergronden bestaan gewoon niet, ik kan ze er met geen mogelijkheid in krijgen, maar ook op beeldscherm 2 dat op 1024x768 staat ingesteld klopt er geen donder van :S
alleen de standaard horizon skin werkt goed, de rest is gewoon beroerd.
volgens mij zet ik alles ook in de goede map, maar sommige configs kan ik alleen een cpu meter of alleeen het nieuws er op krijgen, maar niet alles samen.
klopt geen moer van.
ik heb genoeg programmas als dit gebruikt, maar dit is wel de meest frustrerende.
Mischien moet je het eens van scratch maken / van de grond, allicht dat ze dan wel werken. Of gewoon de missende plugins en plaatjes downloaden.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:21 schreef MrSkyline het volgende:
wat een ontzettend pokke programma zeg :S
ik ben nua l zeker een uur bezig om het werkend te krijgen, maar niets van de nieuwe configs die ik download werken, alleen de text valt te zien (zover het te lezen is op 1600x1200)
en de plaatjes en achtergronden bestaan gewoon niet, ik kan ze er met geen mogelijkheid in krijgen, maar ook op beeldscherm 2 dat op 1024x768 staat ingesteld klopt er geen donder van :S
alleen de standaard horizon skin werkt goed, de rest is gewoon beroerd.
volgens mij zet ik alles ook in de goede map, maar sommige configs kan ik alleen een cpu meter of alleeen het nieuws er op krijgen, maar niet alles samen.
klopt geen moer van.
ik heb genoeg programmas als dit gebruikt, maar dit is wel de meest frustrerende.
Hoe krijg ik TMF bij die tv lijst?quote:
geloof dat dat staat uitgelegt in me readmequote:Op zondag 15 augustus 2004 19:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe krijg ik TMF bij die tv lijst?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:22 schreef the_bbk het volgende:
Ik heb ook een middagje zitten spelen, dit is het resultaat:
Het resultaat
Hoe kan je er eigenlijk een plaatje van maken, ik kon het in de FAQ niet vinden...
Dat is juist het grote verschil, Ashton is een compleet nieuwe windowmanager; als je niet uitkijkt kun je je systeem goed verklotenquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:39 schreef ToMaSZ het volgende:
Ik gebruik hier aston shell voor, ook prima app om je desktop te customizen voor je erbij neervalt. (is vervanger voor explorer.exe, dus geeft ook mogelijkheden om vrij ingrijpende tweaks uit te voeren.)
Zal samurize ook eens testen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |