*applaus doe*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
*Opvang en netjes neerzet*
tja als we seks gaan hebben bij jou thuis, dan moet ik toch minstens weten waar dat is. Schaf eens msn aan of trillian. You can't have hot monkey love with your lonesome self.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:10 schreef Semisane het volgende:
FIPO??? vast niet Toch wel!!
Kugari:mijn adres? Ja die ga ik ook even posten hier op fok...lijkt me een strak plan.
Oei!!! Hot monkey love!!! Zow dan!! Pats! zo mijn email/msnadres op fok... stolpie@hotmail.com Voor hot monkey love doe ik allesquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
tja als we seks gaan hebben bij jou thuis, dan moet ik toch minstens weten waar dat is. Schaf eens msn aan of trillian. You can't have hot monkey love with your lonesome self.
*Troostknuffel doe*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:20 schreef wizarddragon het volgende:
KutRouter rot@home....ow HALLO IEDEREEN![]()
![]()
you are such a hot monkey love slutquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:27 schreef Semisane het volgende:
Voor hot monkey love doe ik alles
*Buiging doe*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*applaus doe*
Oooohw stop it, honey! *Wapperhandjeswegwuifgebaarmaak*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you are such a hot monkey love slut
je bent ook gewoon niet online... op msnquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oooohw stop it, honey! *Wapperhandjeswegwuifgebaarmaak*
Volgens mij is ie bijna ook niet online op msn. Had ie weleens eerder gezegd.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je bent ook gewoon niet online... op msn
Uuuuh nee....dat komt...uuuh...omdat...uuuh....we msn...uuuh....hebben afgesloten....uuuh...onder andere...uuuh omdat ik....uuuh....zei dat dat moest.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je bent ook gewoon niet online... op msn
*BATS!!!!* .....en nu??quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:33 schreef WAik het volgende:
wat een batstopic...
Ook dat nog ja...vandaar dat mij mailen veeeeel beter is.....ik mail me suf op een dag.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij is ie bijna ook niet online op msn. Had ie weleens eerder gezegd.
Ik mail bijna nooit, alleen naar m'n medestudenten of familie in het buitenland als het nodig is.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ook dat nog ja...vandaar dat mij mailen veeeeel beter is.....ik mail me suf op een dag.
Je kan toch wel mailen???quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ja maar zo is het toch onmogelijk om een ranzige sexdate te regelen?
als je een ranzige sexdate wilt, dan pleur je toch gewoon geile fotos op gay.nl en zeg je dat je op zoek bent? niks makkelijkers.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ja maar zo is het toch onmogelijk om een ranzige sexdate te regelen?
sex enzo...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Que?
'this server is too busy'quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je kan toch wel mailen???
leuke fotos! je bent wel vaak in 'hogere sferen' geweest...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:26 schreef Vlarp het volgende:
Nou, ik heb zoveel mogelijk commentaar bij alle foto's van Toronto gezet, dan moet het allemaal wat duidelijker zijn
zelf met een normaal profiel lukt dat wel...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je een ranzige sexdate wilt, dan pleur je toch gewoon geile fotos op gay.nl en zeg je dat je op zoek bent? niks makkelijkers.
dat scheelt hier weer een hoop pseudonathanistische grapjes.
ja maar ik wil sex met Semisane, he's hung like a horsequote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je een ranzige sexdate wilt, dan pleur je toch gewoon geile fotos op gay.nl en zeg je dat je op zoek bent? niks makkelijkers.
Soms lijkt mijn werk wel uit mailen alleen te bestaan, zoveel verstuur ik er.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik mail bijna nooit, alleen naar m'n medestudenten of familie in het buitenland als het nodig is.
sry, maar kan dit niet in het homobats topic reeks...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja maar ik wil sex met Semisane, he's hung like a horse
Gebruik je andere hand dan!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
'this server is too busy'
Olifant...toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat is 'r aan de hand?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:20 schreef wizarddragon het volgende:
KutRouter rot@home....ow HALLO IEDEREEN![]()
![]()
negeren werkt ook goed...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Soms lijkt mijn werk wel uit mailen alleen te bestaan, zoveel verstuur ik er.mijn persoonlijk record ligt rond de 120 mailtjes op 1 dag ofzow....toen was ik wel voor een week uitgemailt....maar ja moest de volgende dag weer lol
streaming media?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat is 'r aan de hand?.
Jah tuurlijk! Is dat raar dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:44 schreef WAik het volgende:
[..]
...
of ben je alle spam serieus aan het beantwoorden semisane?
*penis enlargment, now!*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jah tuurlijk! Is dat raar dan?![]()
Tijdens afwezigheid van Nathan zal Xman zijn opmerkingen waarnemen:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you know you want itquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:52 schreef Jerruh het volgende:
It's the time of the horny pubergaytjes! en dat om vier uur smiddags! waar is de tijd gebleven dat je op dat tijdstip een lekkere mok koffie dronk of op het terras een pilske vatte.
nee, nu zitten ze en masse achter de webcams omdat het daglicht een betere blik gunt op de edele delen in plaats van het schuchetre TL-licht dat bij zonsondergang genoodzaakt wordt..
ik geef enkel en alleen om de primaire behoeftesquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you know you want it
Heb ik per ongeluk 1 van mijn replies naar jou gestuurd?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:48 schreef WAik het volgende:
[..]
*penis enlargment, now!*
semisane: "met grote belangstelling heb ik uw mail gelezen, maar wegens geldgebrek zie ik me genoodzaakt om af te zien van aanschaf van uw product... "
whahahaa...
Veel, m'n broer is thuis. Dus i-net moet weer gedeeld worden. Alleen we hebben nog zo'n oude brakke com21 modem van @home. En in combinatie met een brakke Router (edimaxquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat is 'r aan de hand?.
Hoe komt u daar zo achter?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:52 schreef Jerruh het volgende:
It's the time of the horny pubergaytjes! en dat om vier uur smiddags! waar is de tijd gebleven dat je op dat tijdstip een lekkere mok koffie dronk of op het terras een pilske vatte.
nee, nu zitten ze en masse achter de webcams omdat het daglicht een betere blik gunt op de edele delen in plaats van het schuchetre TL-licht dat bij zonsondergang genoodzaakt wordt..
hoe cool ben ik, ik heb je gewoon ge-e-mailedquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb ik per ongeluk 1 van mijn replies naar jou gestuurd?![]()
ik vond de woordencombinatie wel leukquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe komt u daar zo achter?
Koop dan goeie spullen!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Veel, m'n broer is thuis. Dus i-net moet weer gedeeld worden. Alleen we hebben nog zo'n oude brakke com21 modem van @home. En in combinatie met een brakke Router (edimax) werkt alles soms niet en soms weer wel. Zonder router werkt alles wel goed.
Whehequote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:35 schreef Jerruh het volgende:
gave fotos vlarp!!!
en ik had me mario een stuk mediterraans voorgesteld hahaha!
Is dit een verkapte uitnodiging??quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Koop dan goeie spullen!![]()
Kan je ook in amsterdam doen.
![]()
Phoehee...zo cool.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoe cool ben ik, ik heb je gewoon ge-e-mailed
Zekers!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uitnodiging??![]()
stuur dan een mailtje terugquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zekers!![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/708619/13quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:01 schreef wizarddragon het volgende:
Veel, m'n broer is thuis. Dus i-net moet weer gedeeld worden. Alleen we hebben nog zo'n oude brakke com21 modem van @home. En in combinatie met een brakke Router (edimax) werkt alles soms niet en soms weer wel. Zonder router werkt alles wel goed.
Nu je het zegt [flauw&oud]Waar is Nathan? en ik hoop dat ie niet boos blijft/is[/flauw&oud]quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Zeg...geef me even de tijd om al die hele moeilijke vragen te beantwoorden!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
stuur dan een mailtje terug
![]()
spam ik jou dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Heb ik per ongeluk 1 van mijn replies naar jou gestuurd?![]()
was ie boos dan? heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nu je het zegt [flauw&oud]Waar is Nathan? en ik hoop dat ie niet boos blijft/is[/flauw&oud]
Geen idee...zit jij in de penis enlargement business?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:13 schreef WAik het volgende:
[..]
spam ik jou dan?![]()
![]()
Yup thanx, zoiets had ik ook gelezen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/708619/13
Gezellig.
Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and Spam; egg bacon and Spam; egg bacon sausage and Spam; Spam bacon sausage and Spam; Spam egg Spam Spam bacon and Spam; Spam sausage Spam Spam bacon Spam tomato and Spam; or Lobster Thermidor a Crevette with a mornay sauce served in a Provencale manner with shallots and aubergines garnished with truffle pate, brandy and with a fried egg on top and Spam.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:13 schreef WAik het volgende:
spam ik jou dan?![]()
Nou boos was eigenlijk wel een groot woord, misschien teleurgesteld ofzo. Enfin je moet z'n weblog maar lezen, misschien begrijp je het wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:14 schreef WAik het volgende:
[..]
was ie boos dan? heb ik iets gemist?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and Spam; egg bacon and Spam; egg bacon sausage and Spam; Spam bacon sausage and Spam; Spam egg Spam Spam bacon and Spam; Spam sausage Spam Spam bacon Spam tomato and Spam; or Lobster Thermidor a Crevette with a mornay sauce served in a Provencale manner with shallots and aubergines garnished with truffle pate, brandy and with a fried egg on top and Spam.
[afbeelding]
I dón't like spam!.
krijg je met zulke hunks natuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:32 schreef Cazman het volgende:
Mooie foto's Vlarp.
Toch grappig. Bij alle foto's zie je 2 of 3 keer bekeken maar foto's van Mario of jou...6 tot 10 keer bekeken. Of zelfs 20 keer bekeken.
Anyway. On towards Utrecht.
Wilde ik net ook zeggenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:36 schreef WAik het volgende:
[..]
krijg je met zulke hunks natuurlijk![]()
![]()
Ja. Gezellig.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:41 schreef Twaalfje het volgende:
Woei, me dakloze is weer terug bij de AH. Hij had ff geen huis (dakloze?!) maar nou is-ie weer voor 5 maanden onder dak. Hm. Zal ik um uitnodigen voor een logeerpartijtje? [afbeelding]
niet nodigquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:14 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen idee...zit jij in de penis enlargement business?![]()
weet jij de url zo snel dan? ik kan het niet zo snel meer via google vinden omdat hij zijn sig heeft gedeleted...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou boos was eigenlijk wel een groot woord, misschien teleurgesteld ofzo. Enfin je moet z'n weblog maar lezen, misschien begrijp je het wel.
Hij is haske leuk hoor. En billesexy.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja. Gezellig..
Nou ja het kon toch zijn dat je zoveel over had dat je heel filantropisch een deel aan het weggeven was?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:43 schreef WAik het volgende:
[..]
niet nodig![]()
Dus we zeggen af voor zaterdag??quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:44 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hij is haske leuk hoor. En billesexy. [afbeelding]
jek...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja het kon toch zijn dat je zoveel over had dat je heel filantropisch een deel aan het weggeven was?![]()
Ik hou het wel bij een franse rugbymeneer.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:44 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hij is haske leuk hoor. En billesexy. [afbeelding]
Huh? Zaterdag? Owjah.......quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dus we zeggen af voor zaterdag??![]()
Ach, hijs nie sow gespierd (denk ik, hijs wel grof hoor) maar hij heeft haske leuke blauwe oogies!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij een franse rugbymeneer.
Volgens mij is dat niet het enige wat blauw is.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:49 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ach, hijs nie sow gespierd (denk ik, hijs wel grof hoor) maar hij heeft haske leuke blauwe oogies!
Ja..het lijkt net of ie al z'n sporen aan het uitwissen isquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:43 schreef WAik het volgende:
[..]
weet jij de url zo snel dan? ik kan het niet zo snel meer via google vinden omdat hij zijn sig heeft gedeleted...
Tsk! Vooroordelen!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet het enige wat blauw is..
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:52 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Tsk! Vooroordelen!
Ik had het over taart hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:46 schreef WAik het volgende:
[..]
jek...gaan we weer
![]()
![]()
Hmm dit heb ik net gelezen. Heb blijkbaar wat gemist in mijn afwezigheidquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou boos was eigenlijk wel een groot woord, misschien teleurgesteld ofzo. Enfin je moet z'n weblog maar lezen, misschien begrijp je het wel.
Uhm.. dat gaat weer erg verquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:55 schreef xman het volgende:
[..]
*Bijl aangeeft*
Hij wordt hier niet erkend als het genie dat-ie in zichzelf ziet. Dat is alles.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:53 schreef xman het volgende:
[..]
Hmm dit heb ik net gelezen. Heb blijkbaar wat gemist in mijn afwezigheid
You'd want to turn it into a splitting headache?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:55 schreef xman het volgende:
*Bijl aangeeft*
Ohw zeg! je had gesmsed...heb ik helemaal gemist...maar goed...een wijn die de naam snol draagt kan niet slecht zijn!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:48 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Huh? Zaterdag? Owjah.......
*Sprientje aangeef* Zo beter?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:54 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb hoofdpijn
Tsk.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw zeg! je had gesmsed...heb ik helemaal gemist...maar goed...een wijn die de naam snol draagt kan niet slecht zijn!
Nou ja...jij kwam er mee hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:58 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Tsk.
Hmmz?Wat? Wijn? Snol?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ohw zeg! je had gesmsed...heb ik helemaal gemist...maar goed...een wijn die de naam snol draagt kan niet slecht zijn!
Sinasprilletjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:58 schreef Semisane het volgende:
*Sprientje aangeef* Zo beter?
Oh...ehm paracetamolletje dan maarquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. dat gaat weer erg ver
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz?Wat? Wijn? Snol?
Ik heb echt niks gedaan hoor!
Morgenavond?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:02 schreef Twaalfje het volgende:
Beav? Wat doe je morgenaaf?
Ow. Neeeeeeej, lama dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Morgenavond?
Dan zit ik waarschijnlijk bij een vriendin. Hoezo?
The day after tomorrow ken ik niet. Van Helsing lijkt me best een coole film.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:04 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. 2 films die ik kan aanraden (ik zag de trailers in de bios in Canada):
The day after tommorow en Van Helsing
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:56 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hij wordt hier niet erkend als het genie dat-ie in zichzelf ziet. Dat is alles.
Ehh...ik begrijp het probleem niet?quote:Nathan
Gepost op fora dat langs elkaar heen gaat, maar zich toch discussie wil noemen. Users die niet bij machte zijn het om het verschil tussen woordspeling, ironie en ernst te onderscheiden, ondanks een overvloed aan smiley’s en andere signalen. Users die zich (althans zo hoop ik) een persona aanmeten dat naïef en mutserig is. Discussies waarin mensen niet in staat blijken om een behoorlijk argument of tegenargument te verwoorden, of er simpelweg niet tegen kunnen dat iemand het niet met ze eens is. En nog veel, veel, veel meer simpele domheid.
The day after Tomorrow gaat over de klimaat veranderingen. En dan treed er ineens een nieuwe ijstijd in enzo. Erg gaaf wel denk ik. Gaat op 27 mei wereldwijd in premiere. Zag in Canada dat ie daar op 27 mei ging draaien, dus had niet verwacht dat ie hier ook de 27ste ging draaien.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
The day after tomorrow ken ik niet. Van Helsing lijkt me best een coole film.
Over geweldige films/trailers gesproken check dit....ik heb me echt een bulk gelachen bij die trailer....deze film MOET ik zien....is echt iets voor mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:04 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. 2 films die ik kan aanraden (ik zag de trailers in de bios in Canada):
The day after tommorow en Van Helsing
Nathan is altijd al lastig geweest in het topic, óók dat hoort bij het topicquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:07 schreef xman het volgende:
[..]
[..]
Ehh...ik begrijp het probleem niet?
Het is altijd zo geweest de laatste 890 homotopics, daarom is het hier zo leuk..
Iedereen is een beetje prettig gestoord hier en discussies waren altijd al ' luchtig'.
*Mee eens is!*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nathan is altijd al lastig geweest in het topic, óók dat hoort bij het topic
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
The day after Tomorrow gaat over de klimaat veranderingen. En dan treed er ineens een nieuwe ijstijd in enzo. Erg gaaf wel denk ik. Gaat op 27 mei wereldwijd in premiere. Zag in Canada dat ie daar op 27 mei ging draaien, dus had niet verwacht dat ie hier ook de 27ste ging draaien.
http://www.apple.com/trailers/fox/dayaftertomorrow/quote:Ooh, ooh, het is weer Mei, en dat betekent weer eindelijk een beetje groter-dan-groots 'het verhaal kan m'n rug op' blockbuster films!
Ben ik even blij dat ik korting krijg.
*uitkijk naar The Day After Tomorrow*
Leuk!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:09 schreef Semisane het volgende:
[..]
Over geweldige films/trailers gesproken check dit....ik heb me echt een bulk gelachen bij die trailer....deze film MOET ik zien....is echt iets voor mij.![]()
http://www.apple.com/trai(...)/
vindt ik ookquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:07 schreef xman het volgende:
[..]
[..]
Het is altijd zo geweest de laatste 890 homotopics, daarom is het hier zo leuk..
Iedereen is een beetje prettig gestoord hier en discussies waren altijd al ' luchtig'.
lastig is het verkeerde woord denk ikquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:11 schreef xman het volgende:
[..]
*Mee eens is!*
Hmmm...ja!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:23 schreef WAik het volgende:
[..]
lastig is het verkeerde woord denk ik
Staat niet in de planningquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:27 schreef DennisMoore het volgende:
Wie gaat er naar 't Bölke zaterdag?
En deze natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]Die wil ik ook zien! Zoals ik gisteravond al zei:
[..]
http://www.apple.com/trailers/fox/dayaftertomorrow/
me neither... zit bij mijn ouders dan...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Staat niet in de planning
Alleen nu nog weten van wie ie is?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:55 schreef Cybart het volgende:
anonieme kaartjes voor je verjaardag waarin iemand je mee uitvraagt om naar de bios te gaan zijn altijd leuk om te krijgen
* Troost *quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:53 schreef beaverhausen het volgende:
*allerlaatste Friends heb gekeken*![]()
![]()
ik heb wel een vermoeden... dus dat scheeltquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen nu nog weten van wie ie is?
Alleen zo lastig antwoord geven aan een geheel anoniem persoon.....Ik offer me wel op, als je diegene niet vind, ga ik wel met je mee.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:55 schreef Cybart het volgende:
anonieme kaartjes voor je verjaardag waarin iemand je mee uitvraagt om naar de bios te gaan zijn altijd leuk om te krijgen
Ohw, da's wel weer goed danquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb wel een vermoeden... dus dat scheelt
haha, da's goedquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Alleen zo lastig antwoord geven aan een geheel anoniem persoon.....Ik offer me wel op, als je diegene niet vind, ga ik wel met je mee.
ja, ik vind het wel erg stoer!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, da's wel weer goed dan
tis idd een leuk kadootje...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ik vind het wel erg stoer!
en nu ga ik eten, want ik moet zo weer werken
die van expreszo? of was dat vorige week zaterdag?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:13 schreef Andyvie het volgende:
Weekend! En ik heb er zin in. Morgenavond zit ik in Rotterdam, op een boot en daar is een feestje
Ow joy... een rampenfilm. Daar hou ik wel van.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
The day after Tomorrow gaat over de klimaat veranderingen. En dan treed er ineens een nieuwe ijstijd in enzo. Erg gaaf wel denk ik. Gaat op 27 mei wereldwijd in premiere. Zag in Canada dat ie daar op 27 mei ging draaien, dus had niet verwacht dat ie hier ook de 27ste ging draaien.
Ik begrijp het probleem ook niet echt, want we zitten toch niet in r&p? Ach ja, ieder z'n eigen ding. Alleen ik vind het jammer.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:07 schreef xman het volgende:
[..]
[..]
Nope, die is morgenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:16 schreef WAik het volgende:
[..]
die van expreszo? of was dat vorige week zaterdag?
Jahoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:31 schreef Semisane het volgende:
ik ben anders altijd bloed serieus hier op dit topic of op het Internet in het algemeen.
Das vast te merken...toch?
Next week? Ik denk van nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
w00t ik heb e-mail terug ontvangen...
hey Wizzard heb jij volgende week nog iets te doen?
grease up monkey boy! We're going to Amsterdam!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Next week? Ik denk van niet
porn music - debbie does dallas.mp3quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
*zet erg fout porno-muziekje op*
Ohhhhhw you kinkyboy you!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
grease up monkey boy! We're going to Amsterdam!
Oei... coolquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
grease up monkey boy! We're going to Amsterdam!
Tis je vergevenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
weet je... dat was het meest a-seksuele dat ik ooit heb getypt volgens mij.... I feel dirty now.
Ja ik ook...daarom ben ik aan het downloaden shoppen geslagenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik verveel me
Nog iets interessants geijld/gedroomd?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:30 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Ik voel me iets minder vandaag. Ik ben pas rond 6 uur echt in slaap gevallen. Daarvoor was het voornamelijk iets als Ijlen / Dromen / Niet in slaap kunnen komen...
*Titatimmah extra grote knuffel geef*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:30 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Ik voel me iets minder vandaag. Ik ben pas rond 6 uur echt in slaap gevallen. Daarvoor was het voornamelijk iets als Ijlen / Dromen / Niet in slaap kunnen komen...
Met een Totoro erbij...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Titatimmah extra grote knuffel geef*
[afbeelding]
Kawaii!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:37 schreef Timmah het volgende:
[..]
Met een Totoro erbij...![]()
![]()
Hontoni Kawaii ^-^quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kawaii!
* masseer *quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb last van een vastzittende nek en schouders..
would be nice...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
* masseer *
Jij bent ook van alle markten thuis hè?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
* masseer *
Ik ben net een Furby zo multifunctioneel ben ik...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent ook van alle markten thuis hè?
Roep je ook de hele tijd: "Me hungwy" enzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:53 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben net een Furby zo multifunctioneel ben ik...![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Roep je ook de hele tijd: "Me hungwy" enzo?
*ook nog ergens een furby heb liggen*
Me You Like... Tututu.. * Hups * Me Hungry... Weeeheeeeeee!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Roep je ook de hele tijd: "Me hungwy" enzo?
*ook nog ergens een furby heb liggen*
Zet er een tweede Furby bij... kun je lachen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Me You Like... Tututu.. * Hups * Me Hungry... Weeeheeeeeee!
![]()
![]()
*Beavje bij Timmah zet*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zet er een tweede Furby bij... kun je lachen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]Een Furby, Beavje?
Ga je schamen!!
Weeeeeeeheeeeeeee!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*Beavje bij Timmah zet*
Laat de lol maar beginnen.
OMG!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:06 schreef Timmah het volgende:
Ik kijk ook al uit naar de Tamagotchi 2
Lijkt toch meer op een Mogwai, toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een gremlin!.
Ik was 1 van de eersten mee. Helemaal gereserveerd enzo. Toen mocht ik kiezen uit een zeegroene en een Roze..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OMG!
Die heb ik ook gehad! Heb ik nog half Limburg voor afgelopen om eentje te vinden.
Ik was ook een van de eersten geloof ik. Iedereen vroeg me steeds wat dat voor ding was.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik was 1 van de eersten mee. Helemaal gereserveerd enzo. Toen mocht ik kiezen uit een zeegroene en een Roze..![]()
Dan vond ik de Tamagotchi toch irritanter, die was niet eens lief of knuffig...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:11 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vond die furby's maar irritant. Gelukkig is de hype afgelopen.
en Furby's zijn toch voor meisjes?
Toch apart dat ik weinig kindjes met zo'n onding zag rondlopen. Het waren eerder volwassenen die ermee rondlopen. Beetje het K3-principe (Ik koop het voor m'n kindjes, maar stiekem toch voor mezelf).quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan vond ik de Tamagotchi toch irritanter, die was niet eens lief of knuffig...
en Furby's zijn voor kinderen, niet alleen meisjes
Vooral als dat ding om half acht 's ochtends begint te piepen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan vond ik de Tamagotchi toch irritanter, die was niet eens lief of knuffig...
en Furby's zijn voor kinderen, niet alleen meisjes
Oeh! Ik heb die gele!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik was ook een van de eersten geloof ik. Iedereen vroeg me steeds wat dat voor ding was.
[afbeelding]
Ik had dus die linksboven.
Nog een Tamagotchi slachtoffer!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oeh! Ik heb die gele!
Ik vond het toendertijd erger als ie pas om 11 uur ging slapen..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vooral als dat ding om half acht 's ochtends begint te piepen..
Of dan ging je even iets anders doen en dan kwam je terug en dan had ie een poepje gedaan en was ie boos omdat je het niet meteen had opgeruimd!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:20 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik vond het toendertijd erger als ie pas om 11 uur ging slapen..
Those were the days..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of dan ging je even iets anders doen en dan kwam je terug en dan had ie een poepje gedaan en was ie boos omdat je het niet meteen had opgeruimd!
Ja dat had ik ook. En toen opeens deed ie helemaal niks meer!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
Those were the days..![]()
Op een bepaald moment kon ik mijn tamagotchi niet meer gebruiken omdat de knopjes zo versleten waren..
14? Mijne 98 dacht ikquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:27 schreef Andyvie het volgende:
De batterij van de mijne is leeg
Mijn record was 14 dagen of zo
Het zal toch wel?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:32 schreef beaverhausen het volgende:
Zou G_E ook een Tamagotchi en een Furby hebben gehad?![]()
Lijkt me wel G_E proof!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het zal toch wel?
Die tweede meneer is Luke uit The OC!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:33 schreef LeBeau het volgende:Tamagotchi invasie...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*Charmed gaat kijken*
Tamagotchi's? Waar heb je het over...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:33 schreef LeBeau het volgende:Tamagotchi invasie...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*Charmed gaat kijken*
Hee ja!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die tweede meneer is Luke uit The OC!
Nog een keer Lukequote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:43 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hee ja!
Wel leuke meneren trouwens
Luke weigert tevoorschijn te komen...quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:59 schreef freek_mst het volgende:
![]()
Waarheen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:01 schreef freek_mst het volgende:
*morgen op vakantie gaat*![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:01 schreef freek_mst het volgende:
*morgen op vakantie gaat*![]()
Spanje torremolinosquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Waarheen?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*jaloers is*
Gaafquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:07 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Spanje torremolinos![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:07 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
Ja dat is toch ook vakantiequote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Ik ga dit jaar niet op vakantie vrees ik. Of je moet disneyland als vakantie willen rekenen...
Gun je het me nietquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja wel hoor!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:12 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Gun je het me niet![]()
Ja tuurlijk mag jij dat zeggen was ook maar een grapje!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja wel hoor!![]()
Ik mag toch wel zeggen dat ik jaloers ben? Ik wil ook op vakantie.
Iedereen is Charmed of Dirty Dancing kijken denk ikquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:18 schreef freek_mst het volgende:
wat is het stil hier?
Ik was heel even naar benedenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:18 schreef freek_mst het volgende:
wat is het stil hier?
Ja tuurlijk Dirty dancing had het kunnen weten.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iedereen is Charmed of Dirty Dancing kijken denk ik
Of ze zitten in Amsterdam Heel Erg spannend met George Clooney te doen enzo
*troost*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:24 schreef Timmah het volgende:
37,8 Graden...Ik ben ernstig ziek..
Ocherm jungske toch!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:24 schreef Timmah het volgende:
...is dat niet zo goed als normaal?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:24 schreef Timmah het volgende:
Nee. Ik heb althans geen plannen. Of iemand moet mij zou lief vinden om me mee te nemen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:26 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Dirty dancing had het kunnen weten.![]()
Maar beav. ga je ook nog op vakantie dit jaar?
36,6 is bij mij normaalquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...is dat niet zo goed als normaal?
Ik had het ook niet over Enge dingen, ik had het over Spannende Dingen!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet enge dingen met George doen en ook niet naar DD kijken. Ik wilde naar Dawn of the Dead maar die was uitverkocht (ik ga nu maandag)... dus dna ga ik maar The Green Mile met Pupje op de bank kijken
Als je het zelf betaald mag je best mee naar DLP hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee. Ik heb althans geen plannen. Of iemand moet mij zou lief vinden om me mee te nemen.
Mjah, dat was niet echt helemaal wat ik in gedachten had maar toch bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als je het zelf betaald mag je best mee naar DLP hoor
Als je onder de 20kg weegt mag je mee in mn koffer.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee. Ik heb althans geen plannen. Of iemand moet mij zou lief vinden om me mee te nemen.
Wat had je dan in gedachten? Ben ik niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah, dat was niet echt helemaal wat ik in gedachten had maar toch bedankt voor het aanbod
He, laat ik daar nou net een kilootje of 5 boven zitten.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:33 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Als je onder de 20kg weegt mag je mee in mn koffer.![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
He, laat ik daar nou net een kilootje of 5 boven zitten.
Ow lordy, here we go again.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat had je dan in gedachten? Ben ik niet goed genoeg?
Voel je je ook ziek dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
36,6 is bij mij normaal
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow lordy, here we go again.
Als ik het geld had om met jou naar DLP te gaan had ik ook het geld om zelf op vakantie te kunnen. Ik zat meer te denken aan een leuke Spannende meneer die me meeneemt naar z'n huisje in zuid Frankrijk ofzo.
Oh Verdomd... Ben ik je helemaal vergeten te vertellen over Part 2 van de Reis. Ik heb een toplocatie In Zuid-Frankrijk. Kasteeltje, Zwembadje, En 20 man personeel ( Mannelijk, maar wel geselecteerd op "kwaliteiten" )quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow lordy, here we go again.
Als ik het geld had om met jou naar DLP te gaan had ik ook het geld om zelf op vakantie te kunnen. Ik zat meer te denken aan een leuke Spannende meneer die me meeneemt naar z'n huisje in zuid Frankrijk ofzo.
Ik voel me niet optimaal nee..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:38 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Voel je je ook ziek dan?
Niet doen. Zo'n muur is nogal hard.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:39 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
Had ik je al verteld dat jij m'n favoriete Fokker bent?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
Oh Verdomd... Ben ik je helemaal vergeten te vertellen over Part 2 van de Reis. Ik heb een toplocatie In Zuid-Frankrijk. Kasteeltje, Zwembadje, En 20 man personeel ( Mannelijk, maar wel geselecteerd op "kwaliteiten" )
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat jij m'n favoriete Fokker bent?![]()
![]()
Hmz vandaar die hoofdpijn altijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet doen. Zo'n muur is nogal hard.
*agenda pak* *noteer*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
19 Juli sta ik bij jou op de Parkeerplaats.. Met Private Jet natuurlijk
![]()
Weer iets geleerd vandaag.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:44 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Hmz vandaar die hoofdpijn altijd.![]()
* De TV achter zich aanzet *quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:49 schreef LeBeau het volgende:
Die hoogbegaafde tienertjes bij de Zwakste Schakel komen niet echt slim over.
Als zij hoogbegaafd zijn ben ik dat ook.
*tip*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:50 schreef Timmah het volgende:
* zucht *
Ik verveel me half..![]()
Ik zit hier wel heel gezellig, maar ik wil toch eigenlijk iets anders doen.
Da kan nie want hij is ziek en zieligquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:55 schreef freek_mst het volgende:
[..]
*tip*
Ga op stap![]()
Maar hij is 'ziek'.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:55 schreef freek_mst het volgende:
[..]
*tip*
Ga op stap![]()
Ja weer stom van mij hij is ziekquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Da kan nie want hij is ziek en zielig
Nouhouu...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar hij is 'ziek'.
Als je ziek bent ben je ook zielig. Althans ik ten minste wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:58 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja weer stom van mij hij is ziek![]()
Maar zielig is hij toch niet.![]()
Ik ook...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je ziek bent ben je ook zielig. Althans ik ten minste wel.
Zielig doen maakt je niet ook gelijk zielig.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je ziek bent ben je ook zielig. Althans ik ten minste wel.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zielig doen maakt je niet ook gelijk zielig.![]()
![]()
Ik ben dan ook echt haske zielig hoor!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zielig doen maakt je niet ook gelijk zielig.![]()
![]()
*timmah in bedje stop*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nouhouu...Ik voel me echt niet lekker!
Dan kan ik niet meer met jullie praten..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:02 schreef freek_mst het volgende:
[..]
*timmah in bedje stop*
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:02 schreef Timmah het volgende:
Sex Court..
Maar ben je morgen misschien wel beterquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:03 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer met jullie praten..
Tuurlijk schat, als jij dat zegt.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben dan ook echt haske zielig hoor!
Hahaha, ja dát kent ie nou wél!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:02 schreef Timmah het volgende:
Sex Court..
Het was alleen maar in de Zwakste Schakel hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*hand voor Timmah's oogjes hou*
Daar ben je veel te ziek voor*
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:04 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het was alleen maar in de Zwakste Schakel hoor
Hij spreekt de waarheid, ik ben getuige.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Sorryquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:13 schreef Timmah het volgende:
Beav.. kan je nu aub je handen weer voor mijn ogen vandaan halen? Het typt zo moeilijk zo..
Dat geeft je een goed gevoel, huh?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:14 schreef Timmah het volgende:
Ik ben hoogbegaafd geloof ik..
Dat vroeg ik mij ook al dus..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat geeft je een goed gevoel, huh?
Ik vraag me af hoe oud ze ongeveer zijn... 16 ofzo?
Het is wel overduidelijk jahquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:24 schreef LeBeau het volgende:
Ooohhh, Jilles is aan het geilen op Aila. Ik zag het aankomen.
Jilles heeft wel iets schattigs.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:24 schreef LeBeau het volgende:
Ooohhh, Jilles is aan het geilen op Aila. Ik zag het aankomen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jilles heeft wel iets schattigs.
Ja, hij is ook meer van jouw leeftijd hequote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:26 schreef Timmah het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jilles heeft wel iets schattigs.
Arme Jilles! Hard geraakt door de koelbloedige feeks!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:30 schreef Timmah het volgende:
Ayla! En ze heeft nog een Pentagram om haar nek ook...![]()
See the light and come over to the pink side?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Arme Jilles! Hard geraakt door de koelbloedige feeks!
Misschien dat ie nu het licht ziet.![]()
Pak de zakdoeken maarquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:39 schreef Andyvie het volgende:
*Laatste Friends kijken ga*
Tenzij je Shownieuws of RTL Boulevard hebt gezien, dan is alles vast al net zo verpest voor jou als voor mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pak de zakdoeken maar
Gelukkig had ik het al gezien voor RTL Boulevard maar ik heb dus enorm zitten irriteren aan al die spoilers ja.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Tenzij je Shownieuws of RTL Boulevard hebt gezien, dan is alles vast al net zo verpest voor jou als voor mij.![]()
We hebben het topic voor ons alleen, Beav.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:48 schreef Timmah het volgende:
Ik ga het weer voor gezien houden voor vanavond! Bye!
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:48 schreef Timmah het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:48 schreef Timmah het volgende:
Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
We hebben het topic voor ons alleen, Beav.
Al weet ik nou niet wat we met het topic aanmoeten.
Ik vraag me af waar de rest is? Volgens mij is het hier meestal wel drukker op Vrijdag.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
Tis wel erg rustig jaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar de rest is? Volgens mij is het hier meestal wel drukker op Vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |