*applaus doe*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
*Opvang en netjes neerzet*
tja als we seks gaan hebben bij jou thuis, dan moet ik toch minstens weten waar dat is. Schaf eens msn aan of trillian. You can't have hot monkey love with your lonesome self.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:10 schreef Semisane het volgende:
FIPO??? vast niet Toch wel!!
Kugari:mijn adres? Ja die ga ik ook even posten hier op fok...lijkt me een strak plan.
Oei!!! Hot monkey love!!! Zow dan!! Pats! zo mijn email/msnadres op fok... stolpie@hotmail.com Voor hot monkey love doe ik allesquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
tja als we seks gaan hebben bij jou thuis, dan moet ik toch minstens weten waar dat is. Schaf eens msn aan of trillian. You can't have hot monkey love with your lonesome self.
*Troostknuffel doe*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:20 schreef wizarddragon het volgende:
KutRouter rot@home....ow HALLO IEDEREEN![]()
![]()
you are such a hot monkey love slutquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:27 schreef Semisane het volgende:
Voor hot monkey love doe ik alles
*Buiging doe*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*applaus doe*
Oooohw stop it, honey! *Wapperhandjeswegwuifgebaarmaak*quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
you are such a hot monkey love slut
je bent ook gewoon niet online... op msnquote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oooohw stop it, honey! *Wapperhandjeswegwuifgebaarmaak*
Volgens mij is ie bijna ook niet online op msn. Had ie weleens eerder gezegd.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je bent ook gewoon niet online... op msn
Uuuuh nee....dat komt...uuuh...omdat...uuuh....we msn...uuuh....hebben afgesloten....uuuh...onder andere...uuuh omdat ik....uuuh....zei dat dat moest.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je bent ook gewoon niet online... op msn
*BATS!!!!* .....en nu??quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:33 schreef WAik het volgende:
wat een batstopic...
Ook dat nog ja...vandaar dat mij mailen veeeeel beter is.....ik mail me suf op een dag.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij is ie bijna ook niet online op msn. Had ie weleens eerder gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |