abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18951947
Jah het klinkt vast heel dom maar ik weet niet hoe dat moet :-D

Ik heb het dus over het stomen van je gezichtshuid zodat al het vuil eruit kan en het gezuiverd wordt enz.
Ik heb weleens gehoord van een stoomapparaat, heb je zo'n ding nodig?? En zo ja waar koop je zoiets??

Volgens mij hebben wij alleen een stoomapparaat voor je neus als je verkouden ben, kan dat??

Bedankt!!
This is the day that you will always remember as the day that you almost caught captain Jack Sparrow.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 12:24:04 #2
37811 hemmes
Prietprater
pi_18952096
dat kun je bij bijna elke witgoedhandelaar kopen (wat is een witgoedhandelaar?: zoiets als Modern Electronics, scheer en foppen e.d.)
Praatprieter
pi_18952154
Water koken en in een schaal doen. Met je gezicht erboven hangen en een handdoek over jou en de schaal. Zelfde effect maar veel goedkoper dan een stoomapparaat. Kun je ook doen als je verkouden bent...en misschien kamille erin of zo.. Tada..
pi_18952167
watertje koken, handoek over je kop, kop boven de pan, en dan stoon inademen???
When life goes too fast, use emergency brake
Der Kleingeist hält Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos!
pi_18952302
Stoomapparaat is voor de huid bedoeld, maar je kan hem ook voor je holtes gebruiken..
pi_18954050
nou je hoeft t niet in te ademen hoor!! tenminste niet als je je huid wilt stomen zodat je porien schoon worden. gewoon boven een bak water hangen of boven zo'n stoomapparaatje (bijv. van philips hebben ze dr een) en ja je kan dr ook nog iets van lavendel ofzo in doen om mee te stomen als je dat lekker vind of iets anders moet je maar ff bij de drogisterij vragen, hebben ze vast wel iets
pi_18957518
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 14:47 schreef Sugarlady het volgende:
nou je hoeft t niet in te ademen hoor!! tenminste niet als je je huid wilt stomen zodat je porien schoon worden. gewoon boven een bak water hangen of boven zo'n stoomapparaatje (bijv. van philips hebben ze dr een) en ja je kan dr ook nog iets van lavendel ofzo in doen om mee te stomen als je dat lekker vind of iets anders moet je maar ff bij de drogisterij vragen, hebben ze vast wel iets
Niet inademen?? Dan val je toch met je neus in het koende water.. Lijkt me wel handig om gewoon verder te ademen..
pi_18972913
Men neme een glazen schaal. Daar doe je heet water (100 graden) in en eventueel wat aparte druppeltjes (als je verkouden bent, maar dat is nu dus niet de bedoelding ) Dan ga je er boven hangen met een handdoek over je hoofd en over de schaal heen zodat de stoom niet "ontsnapt". Et voila
pi_18992067
Ja maar hoe haal je dan adem zonder die stoom in te ademen?? Of is dat niet erg??
This is the day that you will always remember as the day that you almost caught captain Jack Sparrow.
  zondag 9 mei 2004 @ 11:51:53 #10
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18992086
quote:
Op zondag 9 mei 2004 11:50 schreef duuuuus het volgende:
Ja maar hoe haal je dan adem zonder die stoom in te ademen?? Of is dat niet erg??
Je moet er niet met je neus inhangen
Als ademen moeite kost dan even niet boven de bak hangen
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19054926
Hoe kan je dan je gezicht stomen als je neus er niet bovenhangt.....

Ik heb t maar gewoon ingeademd en dat ging goed. Het kan natuurlijk ook niet condenseren in je longen ofzoiets omdat je lichaam daar te warm voor is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')