Bij de Nederlandse voetballers heeft bij mij:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:54 schreef Devano het volgende:
Welke spelers van dit moment hebben
1. De beste voorzet?
2. De beste vrije trap?
3. Het beste schot?
andere 2 kan ik begrijpen...... maar deze niet helemaal? op basis waarvan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:12 schreef pekel het volgende:
[..]
3. Roy Makaay het beste schot.
Als je een gemiddeld doelpunt van hem ziet in de Bundesliga, dan heeft hij toch een schot in de benen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:15 schreef Tim_G het volgende:
[..]
andere 2 kan ik begrijpen...... maar deze niet helemaal? op basis waarvan?
goal van makaay is meestal een intikker of een kopbal...... kan me 1 hele mooie knal in de CL herrineren tegen Bayern...... maar voor een goed schot moeten we denk ik toch iemand anders hebben....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:19 schreef pekel het volgende:
[..]
Als je een gemiddeld doelpunt van hem ziet in de Bundesliga, dan heeft hij toch een schot in de benen.
Welke Nederlandse speler heeft volgens jou dan een goed schot. Meneer van Brockhorst?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:25 schreef Tim_G het volgende:
[..]
goal van makaay is meestal een intikker of een kopbal...... kan me 1 hele mooie knal in de CL herrineren tegen Bayern...... maar voor een goed schot moeten we denk ik toch iemand anders hebben....
ibarra?!? ordinaire rechtsback..... meer niet.... uitgeleend door Porto aan Monaco......quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij worden de verdedigers vergeten die een fantastische lange bal kunnen geven. Nu komen alleen middenvelders en aanvallers aan bod. Ik zou dan in ieder geval Heitinga en Ibarra nomineren.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:25 schreef Tim_G het volgende:
[..]
goal van makaay is meestal een intikker of een kopbal...... kan me 1 hele mooie knal in de CL herrineren tegen Bayern...... maar voor een goed schot moeten we denk ik toch iemand anders hebben....
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
Welke spelers van dit moment hebben
1. De beste voorzet?
Mehdi Mahdavikia Wie is dit???
2. De beste vrije trap?
Nebojsa Krupnikovic Wie is dit??
Ugur Yildirim die van GAE???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |