Komop posten die hapquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:30 schreef Max_Dark het volgende:
Mijn desktop is het posten niet waard, maar mag ik misschien een verzoekje indienen? Zouden de mensen die Samurize gebruiken hun .ini's kunnen posten? (dan wijs ik vooral naar Yootje's 2e link in pagina 2!) Bedankt!
luxemburregquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:52 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
Nog n keertjeandere was te groot
Ik geef toe dat ik zo'n luie persoon ben die eerst vraagt en dan pas zelf iets gaat zoeken, heb me nu iets verdiept in dat Samurize maar krijg geen TV-Gids aan de praat, ook niet als ik dat DutchTV download :S. File not found grrr...quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:09 schreef Quarks het volgende:
[..]
Komop posten die hap![]()
Deze config lijkt wel op die van Yootje.
Anders kijk je even op Samurize.com daar staan veel skin, configs, plugins etc.
Tvgids is even lastig af en toe, je moet het volgende doen:quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:35 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik zo'n luie persoon ben die eerst vraagt en dan pas zelf iets gaat zoeken, heb me nu iets verdiept in dat Samurize maar krijg geen TV-Gids aan de praat, ook niet als ik dat DutchTV download :S. File not found grrr...
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:21 schreef Quickbeam het volgende:
erh afwezig waar heb je die wallpaper vandaan, hij is erg 'artistiek'
Die horen bij de achtergrond.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:22 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Horen de doorzichtige vierkantjes bij de achtergrond of genereert KDE die?
owh, euh, ja, (beetje laat) Luxemburreg jaquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:13 schreef releaze het volgende:
[..]
luxemburreg
Katie Holmesquote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:02 schreef Afwezig het volgende:
[[url=http://www.afwezig.com/picture_library/desktop_katie_small_2.jpg]afbeelding][/url]
het gaat er om of jij het vet vindt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:47 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
Die horen bij de achtergrond.
Vet of niet?
Meisje! Is het werkelijk gisteren uitgegaan?quote:
Dat slaat zeker op mij, sorry...Heb hem wel geresized, dacht dat ie klein genoeg zijn...Anders was de tekst ook niet meer te lezen en daar gaat het uiteindelijk ook om....Ik wil hem nog wel kleiner maken anders??quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:26 schreef Slarioux het volgende:
Jezus lui, lees de OP eens!
RESIZEN!
Is al goed, als je een tumbnail maakt kunnen mensen klikken, en het alsnog lezenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:29 schreef ProhibitArt het volgende:
[..]
Dat slaat zeker op mij, sorry...Heb hem wel geresized, dacht dat ie klein genoeg zijn...Anders was de tekst ook niet meer te lezen en daar gaat het uiteindelijk ook om....Ik wil hem nog wel kleiner maken anders??
Offtopic: Ja, door mijn eigen fout....Niet vreemdgegaan ofzo, alleen stom geweest...
Nee, sloeg niet op jou... Boven jou stond iemand met een giga screenshot, maar die complete post is nu door een moderator verwijderdquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:29 schreef ProhibitArt het volgende:
[..]
Dat slaat zeker op mij, sorry...Heb hem wel geresized, dacht dat ie klein genoeg zijn...Anders was de tekst ook niet meer te lezen en daar gaat het uiteindelijk ook om....Ik wil hem nog wel kleiner maken anders??
Tsja, ik ben er natuurlijk niet bijgeweest, en het hoe en wat hoef ik helemaal niet te weten hoor, maar als het werkelijk 'iets stoms' geweest was, dan moet het toch uit te praten zijn?quote:Offtopic: Ja, door mijn eigen fout....Niet vreemdgegaan ofzo, alleen stom geweest...
--> Eén groot, zwart gatquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:34 schreef thumper het volgende:
[..]
Nee, sloeg niet op jou... Boven jou stond iemand met een giga screenshot, maar die complete post is nu door een moderator verwijderd
[..]
Tsja, ik ben er natuurlijk niet bijgeweest, en het hoe en wat hoef ik helemaal niet te weten hoor, maar als het werkelijk 'iets stoms' geweest was, dan moet het toch uit te praten zijn?
In elk geval sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |