quote:
Dat is objectdockquote:Op maandag 26 juli 2004 13:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is die balk boven je startbalk?
Nee dat is Samurizequote:
Maar dat snap ik wel maar.... Dat is toch de objectDock Plugin ? Althans dat dacht ik temminste.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:39 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nee dat is Samurizeerg fijn progje met veel plugins en scripts.
Die kalender die je daar ziet is ook gewoon een script bijvoorbeeld.
er bestaan echt wel meer zo'n programma's dan Samurize hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 13:39 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nee dat is Samurizeerg fijn progje met veel plugins en scripts.
Die kalender die je daar ziet is ook gewoon een script bijvoorbeeld.
Inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:58 schreef Jump het volgende:
[..]
er bestaan echt wel meer zo'n programma's dan Samurize hoor
ik zie op die screenshot zo'n S onderaan naast het klokje. kan die van Stardock software zijn ?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik bedoel ik gebruik een x aantal andere progjes die ik persoonlijk beter vind als samurize.
Waar onder objectdock. Dat is klein en vreet niet zoveel geheugendat scheelt weer.
Nee zijn andere tooltjes. SysMetrixquote:Op maandag 26 juli 2004 14:04 schreef Jump het volgende:
[..]
ik zie op die screenshot zo'n S onderaan naast het klokje. kan die van Stardock software zijn ?
Nope, dat is van Samurize dus.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee zijn andere tooltjes. SysMetrix
Ik heb voor samurize ook een aantal andere progs gebruikt, maar het feit dat Samurize al deze progs kan vervangen vond ik het proberen wel waard.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik bedoel ik gebruik een x aantal andere progjes die ik persoonlijk beter vind als samurize.
Waar onder objectdock. Dat is klein en vreet niet zoveel geheugendat scheelt weer.
True toch hou ik er van dingen onafhankelijk van elkaar te draaien om zo dingen makelijker aan en uit te zetten. Maar ieder zijn ding toch?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:19 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ik heb voor samurize ook een aantal andere progs gebruikt, maar het feit dat Samurize al deze progs kan vervangen vond ik het proberen wel waard.
Als je een beetje met de config-editor overweg kunt dan tover je er zo de mooiste configs uit.
oja, hier staat mijn config.
Nice wel een tikkeltje paars hoorquote:
Jordy-B, jij hebt mooie wallpapers.quote:Op maandag 26 juli 2004 02:03 schreef Jordy-B het volgende:
Mijn nieuwe desktop, btw...
[[url=http://members.lycos.co.uk/jordybrink/Desktop/desktop8_k.jpg]afbeelding][/url]
startbalk zit links en verbergt zichzelf automatisch. Er wordt intensief gebruik gemaakt van het quicklaunch-gedeelte en de iconen op de desktop (ze zijn er wel, ze worden alleen niet weergegeven) zijn voorzien van sneltoetsen.
1x raden wat mijn favo-kleur isquote:Op maandag 26 juli 2004 14:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nice wel een tikkeltje paars hoor![]()
Je kunt het natuurlijk ook overdrijvenquote:Op maandag 26 juli 2004 18:53 schreef stoopkind het volgende:
[..]
1x raden wat mijn favo-kleur is
Deze is nicequote:Op maandag 26 juli 2004 19:21 schreef releaze het volgende:
[afbeelding]
Depeche Modequote:Op maandag 26 juli 2004 22:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Deze is nice
Vooral de tekst vind ik erg erg oke
quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:57 schreef Jump het volgende:
Zelf met kalender erbij
[[url=http://users.telenet.be/monkeytail/fok/desktop_k.gif]afbeelding][/url]
(klik voor groot)
moet je de volledige kalender hebben van 2004? heb die van 2003 en 2002 ook nogquote:Op woensdag 28 juli 2004 15:59 schreef Marty26 het volgende:
[..]
![]()
Nice man, Ziet er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |