Ik heb zo'n gedownloade theme ergens van afgehaald.. ik zoek wel even voor je !quote:Op zondag 16 mei 2004 15:48 schreef detron23 het volgende:
Kan je dat japans op je desktop lezen Mattt?en kan je even kijken hoe je Theme heet?
NAZI ADMIN!!quote:Op zondag 16 mei 2004 16:43 schreef Slarioux het volgende:
Wauw! Zoveel nieuwe desktops en ik hoef er geeneen te deleten
quote:Op zondag 16 mei 2004 17:27 schreef sioux_ het volgende:
[..]
NAZI ADMIN!!
voor straf post ik /mijn/ desktop NIET
Was k vergetenquote:Op zondag 16 mei 2004 17:18 schreef detron23 het volgende:
Ok Mattt, ik heb het al gevonden het heet "XP Black Final 2" te downloaden op www.themexp.org
Uptime van 23 uur maarquote:Op zondag 16 mei 2004 17:46 schreef mighty_myte het volgende:
[afbeelding]
Grote versie 1280x960: Hier!
Toevallig 's nachts vergeten uit te zetten, vandaar de uptime van bijna 23 uur.
stoer hoor, mijn webserver heeft een uptime van anderhalf jaar.quote:Op zondag 16 mei 2004 18:00 schreef Mattt het volgende:
[..]
Uptime van 23 uur maarVan mij staat al 456 uur aan !
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2004 18:01 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
stoer hoor, mijn webserver heeft een uptime van anderhalf jaar.![]()
mod/admin == tomatoes/tomatoesquote:Op zondag 16 mei 2004 17:29 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En ik ben niet eens admin
Dit vind ik echt geweldigquote:Op zondag 16 mei 2004 15:17 schreef detron23 het volgende:
Dit had ik voorheen:
[[[url=http://home.tiscali.nl/detron23/pics/Desktop applion small.jpg]afbeelding]][/url]
Dit alles is met Stardock producten gemaakt.
-Stardock Windowsblinds voor taakbalkskin
-Stardock Objectdock voor de inzoom Menu onderin (vergelijkbaar met apple)
zoals je ziet zijn er een aantal iconen zelf gemaakt (128x128) hij is namelijk een echte foto van mijn Li-An Li PC60, en zo heb ik dat voor meer componenten van mijn systeemiconen gedaan, Printer, Scanner, Boxen etc
-Stardock Desktop X (lijkt op Samurize) voor objecten op de desktop zoals weersinfo, klok etc.
-Stardock Objectbar voor een alternatief van het XP taakbalk, met meer functies en aanpasbaarheid.
-Stardock Logon studio voor opstartlogo aanpassing
Mattt : hoe heb je die taakbalk zwart gemaakt? met Windowsblinds?
PS: dit is GEEN Apple! Dit is XP Pro
misschien een stomme vraag, maar hoe maak je van je thumbnail-plaatje een link naarquote:Op zondag 16 mei 2004 22:19 schreef Slarioux het volgende:
[[url=http://images.nder.be/deskspinsmall.jpg]afbeelding][/url]
Zie allereerste post van het topic.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:04 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
misschien een stomme vraag, maar hoe maak je van je thumbnail-plaatje een link naar
de grote versie?
verkleinen kan via men signature, als je te lui bent op te verkleinen met één of ander programmaquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:04 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
misschien een stomme vraag, maar hoe maak je van je thumbnail-plaatje een link naar
de grote versie?
* Jump is niet mee ?quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
leuke resizer, maarre, 'verklein die figuur' ?
ben jij soms Alberto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |