Dan post je toch een andere keer?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:00 schreef MaddoxX het volgende:
Nou dit is mijn desktop met mijn stat-programma aan(WerkPC)
[afbeelding]
Ik verklein wel een andere keer nu geen tijd!
Samurize.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:41 schreef Kelfox het volgende:
[..]
Hey leuk die tv-zenders.... Waar heb je dat vandaan?
kasta doet 't opzettelijk, hoor.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:27 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
maximaal 550 breed, prutser. En lees de openingspost.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:41 schreef Darkhacker het volgende:
ik zie sommige met dat ze hun harddisk status weergegeven hebben op hun desktop, hoe doen jullie dat? ook van bijvoorbeeld je geheugen status, dat wil ik ook is proberen
Wel dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:19 schreef sv3n het volgende:
[..]
waaromik had een tumb gemaakt, jah die was een paar pixels te groot maar dat maakt toch niet zo veel uit
![]()
Dat lijkt mij complete onzin Slarioux, iemand die zo achterlijk is dattie nog steeds met 56k zit te internetten gaat ook niet wachten tot een hele pagina geresizede plaatjes geladen zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:02 schreef Slarioux het volgende:
1) Er zijn zat mensen met een lage datalimiet, een 56K6-verbinding, of gewoon een trage verbinding. Die laten we niet wachten.
Ik zit zelfs soms nog met 33k6 te internetten. Is het nu écht zo'n kleine moeite om te resizen? Jonge jonge, je mankeert toch niets aan je handjes zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:27 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat lijkt mij complete onzin Slarioux, iemand die zo achterlijk is dattie nog steeds met 56k zit te internetten gaat ook niet wachten tot een hele pagina geresizede plaatjes geladen zijn.
Bovendien vraag ik me af of die mensen uberhaupt nog bestaan
Anyway, ik doe niet mee aan dat hele resize verhaal, dat de mensen maar wat sneller internet aanschaffen
ik had dus geresized maar hij was een paar pixel te breed, wordt ie alsnog weggehaald, wees blij dat ik niet het hele 1600x1200 plaatje hier neer zetquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:36 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik zit zelfs soms nog met 33k6 te internetten. Is het nu écht zo'n kleine moeite om te resizen? Jonge jonge, je mankeert toch niets aan je handjes zeker
Die heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:39 schreef sv3n het volgende:
[..]
ik had dus geresized maar hij was een paar pixel te breed, wordt ie alsnog weggehaald, wees blij dat ik niet het hele 1600x1200 plaatje hier neer zet![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:54 schreef Slarioux het volgende:
Ow sv3n! Dank je wel dat je niet het hele 1600*1200 plaatje post! Ik ben je zo dankbaar! Oh ja!!!!!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |