Zelfs dan kan je t meeste nog terugkrijgenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:09 schreef Fixers het volgende:
Je moet dat ding open schroeven/breken en dan de lees schrijfkoppen slopen en flink wat diepe krassen in de schijfoppervlakken zetten. Lijkt mij voldoende.
Neu, da's deels te recoverenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:09 schreef Fixers het volgende:
Je moet dat ding open schroeven/breken en dan de lees schrijfkoppen slopen en flink wat diepe krassen in de schijfoppervlakken zetten. Lijkt mij voldoende.
Er zijn meerdere bedrijven die dat doen, iets van 500 euro per GB enzo, maar die doen het hardwarematig enzoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:15 schreef pinguin.tk het volgende:
Nou als het zo moeilijk is,
dan heb ik een uitdaging voor een ieder die hem aan wil gaan.
Ik heb hier een HD uit mn vorige comp die afgelopen zomer door overspanning (vermoedelijk blikseminslag) de geest heeft gegeven. Het lukt mij en ook de locale wizkids uit de buurt niet om de data te achterhalen.
omdat er een aantal maanden tussen de laatste backup en de crash heeft gezeten staat er nogal wat dat op die ik best terug zou willen hebben.
laat maar horen
Die data zit diep in de schijf, vergis je daar niet inquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:16 schreef Rieuwert het volgende:
De schijf zelf een aantal minuten met een gasbrandertje bewerken zal toch wel afdoende zijn? Lijkt mij het enige waar het om gaat aangezien dat ding toch alle data draagt en je andere kapotte onderdelen eraan simpelweg kan vervangen.
ik weet niet of je dat al geprobeerd hebt, maar zoek een identieke harddisk en zet de controller over (electronika). Dat wil nog wel eens helpen om te recoveren.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:15 schreef pinguin.tk het volgende:
Nou als het zo moeilijk is,
dan heb ik een uitdaging voor een ieder die hem aan wil gaan.
Ik heb hier een HD uit mn vorige comp die afgelopen zomer door overspanning (vermoedelijk blikseminslag) de geest heeft gegeven. Het lukt mij en ook de locale wizkids uit de buurt niet om de data te achterhalen.
omdat er een aantal maanden tussen de laatste backup en de crash heeft gezeten staat er nogal wat dat op die ik best terug zou willen hebben.
laat maar horen
Zou je wel denken hequote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:19 schreef NeoWize het volgende:
[..]
Omsmelten zou wel helpen denkkik
That'll teach 'emquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:25 schreef NeoWize het volgende:
Ja, en dan eroverheen zeiken om t af te maken zekers ?lol
En dan in de brief zetten dat je hem tenminste 5 meter diep moet begraven en dat er dan misschien wel een computerboompje uit komtquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:36 schreef Eronymus het volgende:
kunt proberen om HD in stukjes te breken, (plezier verzekerd) en dan alle stukjes in envelopje doen en dan random versturen... . over deze aardkloot...![]()
(en dan kijken wat die afrikaan met dat stukje doet)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |