In een gewone banaan zit het niet, in een 'rottende' banaan gaat gisting optreden = alcohol productie.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:32 schreef -Jay-20- het volgende:
Wat het is echt waar...Gloeiende wat heb ik er een hekel aan als ik niet gelijk heb...
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:35 schreef Greyfox het volgende:
[..]
In een gewone banaan zit het niet, in een 'rottende' banaan gaat gisting optreden = alcohol productie.
En ziek zul je wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 09:43 schreef Kierewiet1985 het volgende:
Dat heb ik nooit geweten, dus als je een hoop "rottende" bananen eet kan je in principe dronken worden![]()
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:16 schreef Conflict het volgende:
als je een snee brood in een bak vruchtensap doet met wat schepjes suiker en dan een week wacht heb je ook alcohol
Hoezo? Die gisten die in het brood zaten zijn toch allang morsdood?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:16 schreef Conflict het volgende:
als je een snee brood in een bak vruchtensap doet met wat schepjes suiker en dan een week wacht heb je ook alcohol
Gist in brood leeft gewoon hoor....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hoezo? Die gisten die in het brood zaten zijn toch allang morsdood?
Wil je zeggen dat gist de oven overleeft?!?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:04 schreef vdo28 het volgende:
Gist in brood leeft gewoon hoor....
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat gist de oven overleeft?!?
Dat zegt dus alleen dat je aan vrijwel elke smaakstof alcohol kunt toevoegen...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:05 schreef Unstable_Element het volgende:
creme de banana's en pisang ambon.... bananen alcohol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |