Waarschijnlijk is er een adertje gebarsten ofzoiets. Ooit ook zelf gehad. Het voelt inderdaad alsof er iets in je oog zit, maar na een nachtje slapen heb je er geen last meer van.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:28 schreef Miss_mini het volgende:
Ik heb al de hele avond iets in m,n oog een haartje of een oogvuiltje...en ik krijg het maar niet eruit!
Ik heb al vanalles geprobeerd: Ogen laten tranen,wrijven naar de neus toe,water in m,n oog laten druppelen,maar het zit er nog steeds ik voel het iedere keer als ik knipper,en is behoorlijk vervelen.
Wie heeft nog meer tips hoe ik het eruit kan halen,of kan het ook zijn dat ik de hele tijd gewreven heb in m,n oog dat het nu geirriteerd is ofzow,maar het lijkt echt of het er nog steeds zit![]()
Nee, het wordt een levensstijl als je eenmaal begint met lenzenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:37 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
wat heeft dit met lifestyle te maken?? is dat een hobby 'vuiltjes is je oog krijgen'??
En nee, niet uitduwen die pukkel, en er ook geen tandpasta opsmeren om hem uit te drogen...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:38 schreef Morwen het volgende:
Heb ik ook zo vaak. Draai je ooglid eens iets omhoog en kijk in de spiegel (wel handig soms), als het goed is zie je daar een soort pukkel (wit) zitten en dat geeft die irritatie waarschijnlijk.
Niet meer wrijven, spoelen met water (tegen de droogte) en morgen is het weer weg. Nah ja, ik ben lekker origineel, maar het werkt wel![]()
ja ik wist niet waar ik het anders moest posten,en ja je ogen hebben idd met lifestyle te maken vind ikquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:37 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
wat heeft dit met lifestyle te maken?? is dat een hobby 'vuiltjes is je oog krijgen'??
het heeft toch met gezondheid te maken?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:37 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Nee, dat is het niet. Vooral op de fiets is het zeer vervelend, voor de rest valt het wel mee. Eerst had ik andere lenzen, die blijkbaar niet helemaal goed paste, daarom kwam er vaak wat onder. Nu ik andere lenzen heb, heb ik er minder vaak wat onder.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:39 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
ik heb ook lenzen, ik heb nooit vuiltjes in mijn oog. je moet ze eens wassen
ik heb geen lenzen,dus daar zal het niet aan liggenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:41 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Vooral op de fiets is het zeer vervelend, voor de rest valt het wel mee. Eerst had ik andere lenzen, die blijkbaar niet helemaal goed paste, daarom kwam er vaak wat onder. Nu ik andere lenzen heb, heb ik er minder vaak wat onder.
vervelend om te horen dat je blind bent, en dan nog een blind meisje ook nog ,dat is dubbel triestquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:43 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
ik heb geen lenzen,dus daar zal het niet aan liggen
Ik ook niet, maar door hooikoorts zijn mijn ogen vaak erg droog en dan ga ik wrijven en dan....Voilaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:43 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
ik heb geen lenzen,dus daar zal het niet aan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |