Helpt ook niks, weer geblokkeerd als ik inlog.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:16 schreef yohan.nl het volgende:
Verwijderen - opnieuw toevoegen?
Naar mijn weten wil hij hem van de blok... die persoon dus.. en niet op de blok zettenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:22 schreef DePresident het volgende:
dat is een vieze gore klotebongool ----> ik heb dit probleem ook gehad. Bart Keukens.nl heette hij.........maar mij is het uiteindelijk gelukt hem te vernietigen. Ik weet geneens of het een persoon was of een computergestuurde spambitch
Waar heb je het over, knul?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:22 schreef DePresident het volgende:
dat is een vieze gore klotebongool ----> ik heb dit probleem ook gehad. Bart Keukens.nl heette hij.........maar mij is het uiteindelijk gelukt hem te vernietigen. Ik weet geneens of het een persoon was of een computergestuurde spambitch
Je frustratiequote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:22 schreef DePresident het volgende:
ohhh wat een kutblunderquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:25 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Naar mijn weten wil hij hem van de blok... die persoon dus.. en niet op de blok zetten
Hij staat al 3x gequotequote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:27 schreef DePresident het volgende:
[..]
ohhh wat een kutblunder![]()
snel mijn andere post vernietigen
niet zeggenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:28 schreef daReaper het volgende:
[..]
Hij staat al 3x gequote
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:29 schreef DePresident het volgende:
[..]
niet zeggen![]()
misschien lezen mensen er toch overheen![]()
Ik niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:29 schreef DePresident het volgende:
[..]
niet zeggen![]()
misschien lezen mensen er toch overheen![]()
Nopequote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:30 schreef blup het volgende:
[..]
Ik niet..
Anyway, heb je toevallig van die poepplugins als msn+ oid geinstalleerd?.
quote:dat is een vieze gore klotebongool ----> ik heb dit probleem ook gehad. Bart Keukens.nl heette hij.........maar mij is het uiteindelijk gelukt hem te vernietigen. Ik weet geneens of het een persoon was of een computergestuurde spambitch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |