Het misschienlijstje biedt nog perspectieven.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:32 schreef Bluezz het volgende:
klein kluppie
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Het misschienlijstje biedt nog perspectieven.
Oke, aanpast.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:47 schreef DutchGooner het volgende:
Misschien is zeker geworden
Whehehe.quote:zjroentje is een homo - typisch gevalletje van doen alsof je niet komt zodat iedereen aan je gaat lopen trekken
Je hebt korte bedenktijd genomen:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:53 schreef zjroentje het volgende:
Moet me toch maar eens goed bedenken, want het is wel een eind om ff op en neer te komen.
Dus ik zet je bij de komers.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:42 schreef zjroentje het volgende:
Nou ja, dan kom ik ook.
dan blijf je toch slapen - is het dan wel de moeite waardquote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:53 schreef zjroentje het volgende:
Moet me toch maar eens goed bedenken, want het is wel een eind om ff op en neer te komen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt korte bedenktijd genomen:
[..]
Dus ik zet je bij de komers.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Schrap mij maar.
Er is wat tussengekomen, en ik moet dus om 20:00 uur weer in Weert zijn. Ga niet voor een paar uurtjes op en neer komen naar Utrecht.
Volgende keer beter!
zal wel een vrouw zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Schrap mij maar.
Er is wat tussengekomen, en ik moet dus om 20:00 uur weer in Weert zijn. Ga niet voor een paar uurtjes op en neer komen naar Utrecht.
Volgende keer beter!
Wat is er tussengekomen dat ineens zo belangrijk is???quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Schrap mij maar.
Volgende keer beter!
dan blijf je ook stappen snachtsquote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, ff serieus. Het is dus niet zeker of ik kom. Ik weet uberhaupt niet hoe laat ik uit mijn bed kom rollen na die feestavond van ons team, en 's avonds ga ik weer terug richting Sittard. Twijfelgevalletje dus nog.
jammer frankyquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Schrap mij maar.
Volgende keer beter!
Nope. Ga 's avonds terug richting Sittard, dus voor mij zal het hoogstwaarschijnlijk hetzelfde verhaal zijn als bij Franky.quote:Op zondag 9 mei 2004 11:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan blijf je ook stappen snachts![]()
[..]
Stelletje SCHijtersquote:Op zondag 9 mei 2004 14:43 schreef zjroentje het volgende:
Nope. Ga 's avonds terug richting Sittard, dus voor mij zal het hoogstwaarschijnlijk hetzelfde verhaal zijn als bij Franky.
Momenteel exact een elftalquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:32 schreef Bluezz het volgende:
klein kluppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |