Het ging over Alicey...quote:Op zondag 9 mei 2004 14:07 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
![]()
:')
het houdt je wel bezig he?quote:Op zondag 9 mei 2004 14:09 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het ging over Alicey...
23, 24 en misschien zelfs 25. Maar ik denk het niet.
dus zo wordt er gediscusseerd in WFL??quote:Op zondag 9 mei 2004 14:11 schreef OldJeller het volgende:
Geef nou maar toe.
Einde verhaal.
Zou jammer zijn, omdat vooral onderwerpen áls quantummechanica al abstract genoeg kunnen zijn om drie keer te moeten lezen, laat staan wanneer het in vaktechnisch engels staat geschreven. Bovendien twijfel ik aan de engelse vaardigheden van het gros, gezien de hoeveelheid taalfouten die gemaakt worden in ons eigen moedertaaltje...quote:Op zondag 9 mei 2004 01:12 schreef iteejer het volgende:
ff een preview hiero: (komt later nog wel een apart topic over)engelstalige topics in wfl
Leukquote:onderwerpen zoals kwantum-mechanica enigszins uitleggen, meer aandacht aan de grens tussen bekend en onbekend, 'wetenschappelijke magie'
Goed plan en om dat te kunnen bewerkstelligen is het misschien zinvol om een topicaanvraag te doen, waarbij de topicstarter dus eerst met zijn hele verhaal bij de moderators komt, onderbouwt en motiveert hoe en wat hij met het topic wil en waarbij de moderators dan kunnen beslissen of het topic bestaansrecht mag krijgen.... Zou de kwaliteit van dit subforum zienderogen verbeteren!quote:beetje ervoor gaan waken dat wfl geen willem-wever-weet-alles forum gaat worden
Quotum afspreken als in een themaonderwerp per week ofzo? Weet anders ook niet hoe de L in het forum behouden kan worden... Hoewel mijn persoonlijke mening is dat levensbeschouwing vanuit mensen zelf hoort te komen en niet uit bestaande doctrines als religies. Religiegerelateerde zaken zou ik dan ook met graagte doorverwijzen naar sites en fora die specifiek voor dat doel bestemd zijn...quote:dat religieuze gedoe streng in de gaten houden
Verbetering is altijd goedquote:?
agree?
or not?
voor belangrijke vragen blijkbaar wel jaquote:Op zondag 9 mei 2004 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus zo wordt er gediscusseerd in WFL??
Niet.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, omdat vooral onderwerpen áls quantummechanica al abstract genoeg kunnen zijn om drie keer te moeten lezen, laat staan wanneer het in vaktechnisch engels staat geschreven. Bovendien twijfel ik aan de engelse vaardigheden van het gros, gezien de hoeveelheid taalfouten die gemaakt worden in ons eigen moedertaaltje...
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:14 schreef Alicey het volgende:
ik ben net zo oud als egc!
ze lurkt ook in #truquote:Op zondag 9 mei 2004 14:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Het was geen discussie.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus zo wordt er gediscusseerd in WFL??
dat gok ikquote:Op zondag 9 mei 2004 14:15 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Volgens mij schatten mensen mij structureel te oud in....quote:Op zondag 9 mei 2004 14:20 schreef Alicey het volgende:
dat gok ik
mij ook, ik werd gistern nog 27 geschatquote:Op zondag 9 mei 2004 14:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Volgens mij schatten mensen mij structureel te oud in....
maar dan kan ik gewoon jou de schuld gevenquote:Op zondag 9 mei 2004 14:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Volgens mij schatten mensen mij structureel te oud in....
Tuurlijk, daar is ook niets mis mee, alleen snap ik de reden voor de geheimzinnigheid niet...quote:Op zondag 9 mei 2004 14:29 schreef Alicey het volgende:
maar dan kan ik gewoon jou de schuld geven
lijkt mij gewoon niet van belang om te wetenquote:Op zondag 9 mei 2004 14:31 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar is ook niets mis mee, alleen snap ik de reden voor de geheimzinnigheid niet...
Mèh.. misschien had je dat al meteen kunnen verkondigen toen iemand het ter berde bracht.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
lijkt mij gewoon niet van belang om te weten
Beeldvorming heeft het mee te maken. En dit alles in het kader van potentiële paringsmogelijkheden.quote:Op zondag 9 mei 2004 14:32 schreef Alicey het volgende:
lijkt mij gewoon niet van belang om te weten
heb ik volgens mij ook gedaanquote:Op zondag 9 mei 2004 14:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mèh.. misschien had je dat al meteen kunnen verkondigen toen iemand het ter berde bracht.
die paringsmogelijkheden zijn op voorhand anders al erg klein, en niet eens door leeftijdquote:Op zondag 9 mei 2004 14:35 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Beeldvorming heeft het mee te maken. En dit alles in het kader van potentiële paringsmogelijkheden.
Ehh...quote:Op zondag 9 mei 2004 14:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
heb ik volgens mij ook gedaan
dat is geen verleden tijdquote:Op zondag 9 mei 2004 14:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ehh...
Nee, je was te aandachtsgeil.
Waardoor dan?quote:Op zondag 9 mei 2004 14:37 schreef Alicey het volgende:
die paringsmogelijkheden zijn op voorhand anders al erg klein, en niet eens door leeftijd![]()
sexueel doen jongetjes weinig met mequote:Op zondag 9 mei 2004 14:42 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Waardoor dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |