Ik ben een analoge iteejerquote:Op zondag 9 mei 2004 00:02 schreef thumb-bolt-on het volgende:
Dacht toch dat Iteejers denken in 1, 0.....etc.
mi casa, su casaquote:Op zondag 9 mei 2004 01:02 schreef OldJeller het volgende:
Hoi
Geef je jas maar, die hang ik wel op.. Fris buiten?
Kom je vaker in WFL?
Doe alsof je thuis bent, mi casa, tu casa.
Vind je als "kreng" leuker.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:02 schreef OldJeller het volgende:
Hoi
Geef je jas maar, die hang ik wel op.. Fris buiten?
Kom je vaker in WFL?
Doe alsof je thuis bent, mi casa, tu casa.
tututututututquote:Op zondag 9 mei 2004 01:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
mi casa, su casa
Ugh, proest..quote:Op zondag 9 mei 2004 01:07 schreef iteejer het volgende:
ah er is leven
jullie nemen dat slowchat hier wel letterlijk
Ja weet ik, dat stel geexalteerde neofieten flikt op TRU hetzelfdequote:Op zondag 9 mei 2004 01:10 schreef OldJeller het volgende:
Lees openingspost van dit topic en wordt wijzer.. Behold, the history of WFL's Slowchat..![]()
No problemo, seniorquote:Op zondag 9 mei 2004 01:15 schreef static het volgende:
Iteejer: spank you.
En waar blijft nou de filosofische beschouwing???quote:Op zondag 9 mei 2004 01:17 schreef OldJeller het volgende:
bl44t.. heel veel.
Welke filosofische beschouwing, had ik er één aangekondigd?quote:Op zondag 9 mei 2004 04:40 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
En waar blijft nou de filosofische beschouwing???
Neuh, je blaatte enkel veel W en weinig F terwijl je die niet ontkent. Dus ik blijf in blijde afwachtingquote:Op zondag 9 mei 2004 12:31 schreef OldJeller het volgende:
Welke filosofische beschouwing, had ik er één aangekondigd?
zeg, misschien moet je eens taalfouten gaan makenquote:Op zondag 9 mei 2004 00:24 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Ik ga maar taalfouten maken denk ik.![]()
niks mis mee toch?quote:Op zondag 9 mei 2004 01:12 schreef iteejer het volgende:
ff een preview hiero: (komt later nog wel een apart topic over)
- engelstalige topics in wfl
goed planquote:- onderwerpen zoals kwantum-mechanica enigszins uitleggen, meer aandacht aan de grens tussen bekend en onbekend, 'wetenschappelijke magie'
hoe bedoel je dattem precies?quote:- beetje ervoor gaan waken dat wfl geen willem-wever-weet-alles forum gaat worden
agreequote:- dat religieuze gedoe streng in de gaten houden
waarom kom je overigens nu pas?quote:?
agree?
or not?
dat heb ik ook!quote:Op zondag 9 mei 2004 14:01 schreef OldJeller het volgende:
Je vindt jezelf er niet goed uit zien, bent eigenwijs, je vindt dat je een gevoel voor humor hebt en bent soms lief.
Je bent 20.
ik ook niet, dus dat scheelt dan weerquote:Op zondag 9 mei 2004 14:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat heb ik ook!
ben alleen geen 20..
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik ook niet, dus dat scheelt dan weer
quote:Op zondag 9 mei 2004 14:06 schreef OldJeller het volgende:
*Correction
Je bent 23 of 24.
je blijft lukraak gokken?quote:Op zondag 9 mei 2004 14:06 schreef OldJeller het volgende:
*Correction
Je bent 23 of 24.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |