daarom, ik heb ook niet al te moeilijk gedaanquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het gaat toch om het idee enzo....![]()
Ben je al benieuwd wat je krijgt?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
daarom, ik heb ook niet al te moeilijk gedaan
Als jij het zegt zal je niet in rang zakken of stijgen.. So go on..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
maar als ik het zeg, kan jij het ook, en dan is het niet meer iets waar ik exclusief goed in ben - maw ik degradeer mezelf dan
dankquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:53 schreef OldJeller het volgende:
Oja,
qu63 nog van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs hè!!
Vrij weinig schat ik, daar ik geen kinderen hebquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ben je al benieuwd wat je krijgt?
Kan je al tanken, weet je hoe je de ruitenwissers aan en uit moet zetten?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
dank
nee, ik raak dan mijn uniciteit kwijt, en da's jammer he.....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:53 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal je niet in rang zakken of stijgen.. So go on..
OKquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vrij weinig schat ik, daar ik geen kinderen heb
dat dacht ik alquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
OK
Doe wat onderzoekswerk voor OldJeller![]()
dubbele vraag!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Geef dan tips dan we ongeveer weten hoe oud je bent..
Heb je kinderen?
het begint met 19quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ge-edit. Reread.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kan je al tanken, weet je hoe je de ruitenwissers aan en uit moet zetten?
Als bijrijder?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:03 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
![]()
heb de eerste 2000km er al op zitten
ik studeer niet meerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als bijrijder?
Alicey.. 19xx Studeer je of werk je, heb je gestudeerd, wat is je hoogst genoten opleiding?
Als je na je VBO meteen ging werken verschil je wel in leeftijd dan dat je Geneeskunde hebt gestudeerd.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik studeer niet meer
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als bijrijder?
tussen vbo en geneeskunde inquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je na je VBO meteen ging werken verschil je wel in leeftijd dan dat je Geneeskunde hebt gestudeerd.
Dus, wat is je hoogst genoten opleiding?
Oh..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee![]()
Een beetje Universitaire studie staat bóven geneeskundequote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Oh..
Tussen VBO en Uni in..
VBO, MAVO, MBO, HAVO, VWO, HBO, UNI.
.....................................^
HAVO is je hoogst genoten opleiding?![]()
![]()
Die enumeratie is waarschijnlijk verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |