wat is er leuk aan hints?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, vrouwen in klederdracht vind ik overigens wel opwindend.
Maar hoe oud ben je? Geef hints, dat is leuk..
Vrouw in haar 20er jaren?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
wat is er leuk aan hints?![]()
ach, als je genoeg topics leest waar ik in bijdraag kom je er vanzelf wel min of meer achter
je kan inderdaad ook zelf gaan gokken natuurlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vrouw in haar 20er jaren?
Nou, help me eens op weg...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
je kan inderdaad ook zelf gaan gokken natuurlijk
Nee dusquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nou, help me eens op weg...![]()
slokje rum voor old jeller en weer vrolijk verderquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]Sniff..
* Alicey voelt zich al een beetje beter, maar is nog steeds van z'n ąpropos..
Samen met jou?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
slokje rum voor old jeller en weer vrolijk verder
ja schat ;*quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Samen met jou?
ah, je bent net als ik een volhoudertjequote:Als ik 10 was en er moest minstens 15 jaar verschil tussen jou en mij zitten, kon je mijn moeder dan zijn?
Antwoorden wil ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
ja schat ;*
[..]
ah, je bent net als ik een volhoudertje
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
hetzelfde als vorig jaar neem ik aan?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:31 schreef pfaf het volgende:
Correct
das nou werk voor filosofenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Antwoorden wil ik.
* Alicey met de wijsvinger op tafel tikkend.
Je bent tegen legalisering hard-drugsquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
das nou werk voor filosofen
Je leeftijd kan JIJ me wel verstrekken, m'n onbetwiste madeliefje.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
das nou werk voor filosofen
heb em al 2 maanden...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:39 schreef pfaf het volgende:
Gefeliciteerd met je rijbewijs!
ach weet je alvast wat het volgend jaar gaat wordenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:26 schreef pfaf het volgende:
Avond
[..]![]()
maar als ik het zeg, kan jij het ook, en dan is het niet meer iets waar ik exclusief goed in ben - maw ik degradeer mezelf danquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je leeftijd kan JIJ me wel verstrekken, m'n onbetwiste madeliefje.
Het gaat toch om het idee enzo....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
ach weet je alvast wat het volgend jaar gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |