quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:36 schreef OldJeller het volgende:
Of heb je zin in een diner met romantisch kaarslicht voor twee, Alicey?
nee, geen fransquote:J'adore, mon cher..
Wacht, even een Frans woordenboek erbij pakken..![]()
Ik weet het niet, misschien wil pfaf dan wel voor dat diner afwassen bij het restaurant in kwestie.. en wellicht hotelkamer?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:46 schreef Alicey het volgende:
[..]natuurlijk old jeller
maar zou pfaf zijn portemonnee dat trekken?
Dan houd ik het wel bij Nederlands.quote:[..]
nee, geen frans
doe maar noors, of deens, of swahili, of afrikaans!
ach, het was een hardwerkende student had ik altijd begrepenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien wil pfaf dan wel voor dat diner afwassen bij het restaurant in kwestie.. en wellicht hotelkamer?
meestal wel, maar anders heeft pfaf nog wel een stel kettingen en ander hang- en sluitwerkquote:[..]
Dan houd ik het wel bij Nederlands.
Ben je zacht/aaibaar?![]()
laurusquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:18 schreef Alicey het volgende:
heb zelf vroeger toen ik nog jong en onbesuisd was bij super de boer gewerkt
was een franchise, dus allemaal net iets andersquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
laurus
dan is het helemaal beter.. Laurus is echt kl*te op dit momentquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
was een franchise, dus allemaal net iets anders
binnenkort niet meer!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:45 schreef Alicey het volgende:
meestal wel, maar anders heeft pfaf nog wel een stel kettingen en ander hang- en sluitwerk
Want.. ??quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
binnenkort niet meer!
maar 't is wel vroegah he! in de goede oude tijd dat we nog guldens hadden, niemand het over euro's had, etc.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan is het helemaal beter.. Laurus is echt kl*te op dit moment![]()
ik houd wel van lichte sm jaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:59 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En Alicey, houd je ervan om vastgebonden te worden of hoe moet ik die zin opvatten?
Ik ook van jou hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
*proest tjeee help mijn voorstellingsvermogen, het zag er nog serieus uit ook
Trinityis ook even komen kijken zie ik.. nou ik heb het geweten zeg, wat een onderwerpen ..
WOH GERTJUH!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik houd wel van lichte sm ja
Ik wou eerst een soort antwoord geven van dat mijn soms rare humor zorgt voor rare gedachtekronkelsquote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:06 schreef OldJeller het volgende:
Sweetgirly de redenatie: 'Hoe langer het orgasme, hoe intelligenter' is volgens mij niet terecht..
Zei je daarom trouwens een keer dat je alleen op slimme mannen viel?
Zullen we een wetenschappelijk onderzoek houden vanavond..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:58 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik wou eerst een soort antwoord geven van dat mijn soms rare humor zorgt voor rare gedachtekronkels, die vaak ook nog eens juist de onlogische kanten van iets naar voren halen ipv de kanten die het logischt lijken etc.
Maar zie hier, hehe
Kunnen slimmere vrouwen een beter orgasme krijgen???
Van de vraagstelling zou ik overigens maken: 'heeft intelligentie te maken met het verkrijgen van een al dan niet langer en beter orgasme (en/of zelfs sexleven)?'
je woont in staphorst ofzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
WOH GERTJUH!!!
neequote:Ben je ook bevoegd om 'Het keldertje' te betreden? Hoe oud ben jij eigenlijk? Wat is jouw lievelingsmaaltijd? Wat doe je op de dinsdagochtend? Waarom is het gras groen? Wat staat er tussen jou en Jupiter? Hou je van vragen beantwoorden?
al een beetje wakker?quote:![]()
hetzelfde als vorig jaar neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:28 schreef pfaf het volgende:
Bloemen en een dove-verzorginspakket dus.
Nee, vrouwen in klederdracht vind ik overigens wel opwindend.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
je woont in staphorst ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |