Dan zouden deze last krijgen van overstromingen..quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
En als zeug bedenk je je wel 3 keer voordat je faked. Zal best vermoeiend zijn.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:01 schreef pfaf het volgende:
Wisten jullie dat het orgasme van een varken een half uur duurt??
Goed bezig op dit tijdstipquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]lol..das lang, maar varkens schijnen toch niet zo'n hoog IQ te hebben, zou dat daarmee in verband staan misschien..hoe meer sex en/of hoe langer de orgasmes, hoe dommer je wordt ofzo? Hm, vandaar dat ik misschien zo intelligent ben
![]()
, nehhh dat zou ook niet geheel kloppen..ok ik stop maar flauwe zelfhumor
Of was de varken juist best slim eigenlijk..heee dan zou het: hoe langer de orgasmes, hoe slimmer je wordt (of bent dat kan ook natuurlijk), zijn. Ok, wel weer genoeg zo voor mij
![]()
*proest tjeee help mijn voorstellingsvermogen, het zag er nog serieus uit ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:16 schreef OldJeller het volgende:
Goed bezig op dit tijdstip
Misschien moet je de proef op de som nemen, als je faked kijken of hij het over wilt doen, dan is hij intelligent.. zo niet, dan dus niet.
Wetenschappelijk onderzoekje, ik schrijf de scriptie, pfaf zoekt een geschikte boerderij en Sweetgirl voert het onderzoek uit..![]()
Okey, dit onderzoek kan ik wel met iemand anders afsluiten.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
*proest tjeee help mijn voorstellingsvermogen, het zag er nog serieus uit ook
Trinityis ook even komen kijken zie ik.. nou ik heb het geweten zeg, wat een onderwerpen ..
Tjongequote:Op donderdag 6 mei 2004 23:35 schreef OldJeller het volgende:
Okey, dit onderzoek kan ik wel met iemand anders afsluiten.
Knuffelen?![]()
Aha, nou dat verklaart die lange orgasmes dus van ze of zal het andersom zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:13 schreef Czech het volgende:
varkens zijn zeer intelligent, zij staan op de vierde plaats gerangschikt qua intelligentie peil, eerst de mens, de mensaap dan de dolfijn/ walvis en daarna het varken.
ok, dat is tenminste nog een beetje supermarktquote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:15 schreef pfaf het volgende:
C1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |