Dat schiet niet opquote:Op maandag 10 mei 2004 21:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan draai je rondjes
yupquote:Op maandag 10 mei 2004 21:27 schreef OldJeller het volgende:
pfaf, Marvin..
Do you want to hear a joke?
who's there???quote:Op maandag 10 mei 2004 21:30 schreef OldJeller het volgende:
*Knock Knock*
FUCK YOU!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:33 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
who's there???
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
FUCK YOU!!!
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:02 schreef pfaf het volgende:
ho-ho. Ik ben nog bezig met m'n bachelor WB bezig, L&R kan niet eens in Enschede ( dacht ik )
*meedoequote:Op maandag 10 mei 2004 22:11 schreef OldJeller het volgende:
Mastervarianten Aerospace Engineering
Er zijn negen afstudeerrichtingen:
Aërodynamica
Prestatieleer
Besturing en Simulatie
Constructies en Computational Mechanics
Productietechnologie en Vliegtuigmaterialen
Engineering Mechanics
Luchtvaarttechnische Bedrijfskunde
Astrodynamica en Satellietsystemen
Systeem Integratie, Ontwerp en Analyse
Welke liggen jouw intresses tot dusver
welke heb/ ben (/ ga?) -je- gedaan/ aan het doen???quote:Op maandag 10 mei 2004 22:17 schreef OldJeller het volgende:
Als ik jullie was en je enigszins geïntresseerd bent in deze Masters, zou ik het doen.. alleen al omdat L&R één van de moeilijkste technische studies in Europa is..
Daarna kan je nog altijd, als je dat wilt/nodig vindt, je master WB afmaken.. after all, studying brings more joy than working..
Knowledge..
Werken ligt nog laaang niet in de planning.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:17 schreef OldJeller het volgende:
Als ik jullie was en je enigszins geïntresseerd bent in deze Masters, zou ik het doen.. alleen al omdat L&R één van de moeilijkste technische studies in Europa is..
Daarna kan je nog altijd, als je dat wilt/nodig vindt, je master WB afmaken.. after all, studying brings more joy than working..
Knowledge..
hmmmm ligt dat aan jou enthousiame om te studeren of het gebrek eraan...quote:Op maandag 10 mei 2004 22:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Werken ligt nog laaang niet in de planning.![]()
Beide.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:39 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]
hmmmm ligt dat aan jou enthousiame om te studeren of het gebrek eraan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |