hoezo, ik zie de toekomstig Europees kampioen er helemaal niet bij staan.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:37 schreef tong80 het volgende:
Waarom staaat de aanstaande europees kampioen pas als vierde vermeld in de topictitel ?
Omdat dat zo geloot is of zo.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:37 schreef tong80 het volgende:
Waarom staaat de aanstaande europees kampioen pas als vierde vermeld in de topictitel ?
klopt maar ik denk dat de Tjechen het ook makkelijker krijgen tegen Nederland dan tegen Duitsland.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:52 schreef methodmich het volgende:
Toch moeten de Tsjechen vrezen. Hun eerste 15 zijn okee, daarna wordt het minder. Blessures kunnen hen opbreken.
ja oke maar voor het WK 2002 konden ze er ook weinig van en toch haalde ze de finale (weliswaar tegen de VS en Zuid Korea maar toch). Het is natuurlijk wel weer typisch Nederlands om ze te onderschatten.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:56 schreef methodmich het volgende:
Duitsland kan er weinig van momenteel. Zo eerlijk moeten we wel zijn.
Geen voetballiefhebber ter wereld wordt warm van Carsten Ramelow en Fredi Bobic. Uiteraard hebben ze vaak mazzel, maar toch. Zie ook mijn column.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:14 schreef jpzegthallo het volgende:
1. Nederland Een betere selectie, een groter portie geluk, en de nodige druk van nu moet het toch een keer gebeuren laat Nederland zijn wedstrijden wel winnen.
2. Tsjechië Geduchte concurrent voor Nederland en Duitsland, Nederland wil wraak, en met Duitsland zal het er om spannen. De winnaar van de wedstrijd Duitsland-Tsjechië gaat wel door, waarbij ik gok ik Tsjechië
3. Duitsland Telkens net het slachtoffer van een nét ietsje betere tegenstander.
4. Letland Kan niks tegenover de kwaliteit van de andere teams zetten. Leuk team, maarniet genoeg individuele klasse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |