quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:13 schreef jpzegthallo het volgende:
1. Portugal Thuis-spelend, vrij goede selectie.
2. Rusland Rusland lijkt mij een rotteam om tegen te spelen. Fysiek sterke tegenstander.
3. Spanje Rusland wint onderling duel, Spanje dus kansloos.
4. Griekenland. Tegen Nederland zagen we het al, als er een ploeg die even doorzet tegen speelt, verliezen ze gewoon.
Die Russen zijn toch altijd nogal fors. Vooral vergeleken met die iele spanjaardjes.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:34 schreef methodmich het volgende:
De Grieken deden niet zo veel tegen ons, op zich.
En de Russen fysiek sterk, dat waag ik licht te betwijfelen. Rusland is meer tikken tot je er bij neer valt.
Portugal is het thuisspelende land en heeft enkele goede spelers die het verschil kunnen maken (Deco is toch genaturaliseerd en mag toch uitkomen voor Portugal?)quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:06 schreef superjoden het volgende:
Spanje en Portugal zullen het denk ik redden met Rusland als gevaarlijke outsider. Spanje - Portugal laatste wedstrijd kan leuk worden als de kaarten in deze poule nog niet geschut zijn.
Goeiedag wat een typisch stereotype gedachten gang is dit weerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:41 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Die Russen zijn toch altijd nogal fors. Vooral vergeleken met die iele spanjaardjes.
Heb jij het Russische elftal wel eens gezien dan? Nagenoeg allemaal grote stugge kerels.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:13 schreef DAMH het volgende:
[..]
Goeiedag wat een typisch stereotype gedachten gang is dit weer..
Net alsdat alle duitsers blond, blauwe ogen, en uber sterk zijn hahaha
nou zo super groot zijn ze allemaal nietquote:Op zondag 9 mei 2004 02:50 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Heb jij het Russische elftal wel eens gezien dan? Nagenoeg allemaal grote stugge kerels.
http://www.rfs.ru/eng/national_team.htm (OUD)
Voetballen in klompen en met tulpen in je hand werkt niet, dat geef ik je toe![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |