Nee ben helemaal niet zwaar 63 kilo da's het niet hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:42 schreef method21 het volgende:
ja hoor ... waarom nie ...als je niet aan de ZWARE kant bent lijkt mij een litertje per dag makkelijk kunnen ,,
dit soort dingen vind ik altijd een beetje naar, gezien alle Drink melk promo's altijdquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:44 schreef Moonah het volgende:
Linkje: http://users.telenet.be/m(...)l
Tja ik weet het niet, Wie nog meer !quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:44 schreef Moonah het volgende:
Linkje: http://users.telenet.be/m(...)l
Wel eens gehoord van het zuivelkartel? Waar moeten ze anders blijven met de melk die geproduceerd wordt door de koeien die wij eten? Er wordt veel geld aan verdiend, en daar draait alles om natuurlijk.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dit soort dingen vind ik altijd een beetje naar, gezien alle Drink melk promo's altijd
Suiker is suiker, van druivensuiker word je net zo goed vet...quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:17 schreef Oblivion het volgende:
Zou het toch een beetje minderen, en misschien die met druivensuiker nemen?
vind ik ook lekkerquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:17 schreef Oblivion het volgende:
Zou het toch een beetje minderen, en misschien die met druivensuiker nemen?
Oke cola is mijn favo drank nr 2quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:08 schreef GREENSKiN het volgende:
Veel te zoet, maar cola b.v. is erger.
Koeienmelk is goed voor jonge koetjes.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:15 schreef Belboz het volgende:
Ik zou me absoluut geen zorgen maken over de natuurlijke ingredienten van melk.
Als dit niet gezond zou zijn zouden zoogdieren geen melk meer geven na alle duizenden eeuwen evolutie.
Hmmzz zou zo maar kunnen...quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Suiker is suiker, van druivensuiker word je net zo goed vet...
Oeh! Mijn lijfspreuk...quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:25 schreef Moonah het volgende:
Koeienmelk is goed voor jonge koetjes.
Moedermelk is goed voor jonge mensjes.
Eigenlijk best simpel.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zou toch wel minderen hoor....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |