haha leuk, begon al te denken dat niemand meer zou reagerenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:18 schreef SaintMary het volgende:
Dat klinkt best wel heel erg leuk. Moet ik maar eens wat beter naar gaan luisteren op een computer die iets sneller is dan dezeIk weet niet precies waarom maar bij "I can't make me" doet ze me heel erg denken aan the Cardigans - Erase and Rewind. Ben benieuwd of ik de rest ook leuk vind...
Inderdaad Avril Lavigne vindt ik ook helemaal niks, maargoed ik las ergens in een review dat ze vergeleken werd met Christina Aguilera en Bjork of iets daar tussen in qua stijlquote:Op zondag 9 mei 2004 11:29 schreef SaintMary het volgende:
Ja. Dat wilde ik nog zeggen. Ik vind het een beetje een mix tussen Avril Lavigne en the Cardigans. Maar ik vind Avril Lavigne iets absoluut negatiefs, dus ik dacht laat ik het alleen bij de positieve link houden
Ik vind flutterby veel leuker klinkenquote:Op zondag 9 mei 2004 15:11 schreef heiden6 het volgende:
Flutterby was het originele woord, wat later verbasterd is tot Butterfly. Het heeft totaal niets met het topic te maken maar ik moest er ineens aan denken. Maar ik ken deze band niet, ik ben benieuwd...
Ik vind ze allebei wel geinig, zonde om er een niet te gebruiken. Anyway...quote:Op zondag 9 mei 2004 19:47 schreef SaintMary het volgende:
[..]
Ik vind flutterby veel leuker klinken
En de muziek vindt je die ook geinig of is flut een toepasselijker woord??quote:Op zondag 9 mei 2004 19:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel geinig, zonde om er een niet te gebruiken. Anyway...
Geen idee, ken de band niet enzoquote:Op zondag 9 mei 2004 21:28 schreef -eline- het volgende:
[..]
En de muziek vindt je die ook geinig of is flut een toepasselijker woord??![]()
snel reactievermogen, maarre jammer voor jequote:Op zondag 9 mei 2004 21:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen idee, ken de band niet enzo
Goed he?quote:Op zondag 9 mei 2004 23:54 schreef -eline- het volgende:
[..]
snel reactievermogen, maarre jammer voor je![]()
correctiequote:Op maandag 10 mei 2004 00:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Goed he?
Ik ben niet de enige die de band niet kent heb ik het idee
Misschien wel. Enig idee waar ik kan horen hoe het klinkt, dat bandje? Ben wel benieuwd namelijkquote:Op maandag 10 mei 2004 18:26 schreef -eline- het volgende:
[..]
correctie![]()
Je bent niet de enige die de band NOG niet kentalhoewel misschien ben ik dan toch wat te optimistisch.. hehe
haha toch nog nieuwschierig maar op www.butterflyboucher.com/ kun je de clip van another white dash en wat andere nummers luisteren/zien, tenzij je je alsnog bedenktquote:Op maandag 10 mei 2004 18:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien wel. Enig idee waar ik kan horen hoe het klinkt, dat bandje? Ben wel benieuwd namelijk
Echt zo ontzettend jammer dat Changes niet op Flutterby staat, want dat is echt een geweldig jammer.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:52 schreef -eline- het volgende:
schop, ze staat ook op de soundtrack van shrek2 zingt ze met david bowie change
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |