Ja, zal wel.... moet die bekend zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
"Die neger" was Snoop Dogg, dude
¿?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat ze er niet stonden.
Een of andere rapperquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zal wel.... moet die bekend zijn?
Is toch zo'n crimineel ofzo?
die snoop dog wil ik verder ook niet van naam kennen
Dat was met Conanquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Er is ook nog een "Farewell to Friends" show (2 x 40 min) met interviews, bloopers enzo. Erg leuk!
Van de Jay Leno show vind ik het jammer dat ze ongeveer dezelfde take outs van die andere show van een tijd terug hebben genomen (met Letterman?).
Genieten?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga zo beginnen aan
the one with all the other ones
the last one
Jay Leno
Dat wordt dus een paar uurtjes genieten
Als het afgelopen is wel jaquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:15 schreef M_M het volgende:
[..]
Genieten?![]()
Huilen!![]()
Ik heb alleen nog maar Jay Lenoquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga zo beginnen aan
the one with all the other ones
the last one
Jay Leno
Dat wordt dus een paar uurtjes genieten
-lama- zou Mike toch wel niet goed vindenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Er is ook nog een "Farewell to Friends" show (2 x 40 min) met interviews, bloopers enzo. Erg leuk!
Ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:53 schreef Hare het volgende:
[..]
-lama- zou Mike toch wel niet goed vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JD was hier
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:46 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vond een van de mooiste momenten in de laatste ep toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het mooiste moment was natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Het mooiste moment was natuurlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat echt helemaal van: ja, ja, ja, pleeeaaaaaasssseeeee!!!!!
En jahoor![]()
Toen liet ik wel even een traantje ja
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Ja, die twee lijken inderdaad heel veel op elkaar, vooral ook qua gedrag... Ik weet het ook niet zeker.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Daarover gesproken: afgelopen vrijdag was er een aflevering waarin Phoebe buiten Central Perk staat te zingen en er iemand een condoom in haar mandje gooit. Later komt hij die condoom weer ophalen. Volgens mij is dat Phoebe's halfbroer, wat veel later pas duidelijk wordt. Is dat iemand anders ook opgevallen?
En de vriendin van die halfbroer heet Alice dacht ik.... en volgens mij riep hij afgelopen vrijdag ook iets van "Alice, ik heb hem hoor!".quote:Op zondag 9 mei 2004 01:09 schreef Guest19287 het volgende:
[..]
Ja, die twee lijken inderdaad heel veel op elkaar, vooral ook qua gedrag... Ik weet het ook niet zeker.
idd, halfbroer van phoebsquote:Op zondag 9 mei 2004 01:09 schreef Guest19287 het volgende:
[..]
Ja, die twee lijken inderdaad heel veel op elkaar, vooral ook qua gedrag... Ik weet het ook niet zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst volgende keer dat ik amerika bezoek ga ik naar het WB museum om de set te kunnen zien met eigen ogen.
vonden jullie het ook zo jammer toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar, echt een geweldige serie, ga er nog vaak naar kijken!
![]()
buiging voor friends
Maar die halfbroer komt pas veel later aan de orde. Dus was dit bijzondere toeval???quote:Op zondag 9 mei 2004 01:37 schreef berc het volgende:
[..]
idd, halfbroer van phoebs
Misschien was Giovanni Ribisi (zoals zijn echte naam is) toen, de eerste keer, nog niet gecast als halfbroer, maar gewoon alleen voor dat kleine rolletje.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar die halfbroer komt pas veel later aan de orde. Dus was dit bijzondere toeval???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |