1) BSPlayer starten ..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:50 schreef berc het volgende:
hoe maak ik nu een printscreen met bs player?
overlay uitzetten in bsplayer volgens latex...
mij lukt het tniet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He cool, hij doet het! thanx!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:21 schreef LaTeX het volgende:
[..]
1) BSPlayer starten ..
2) CTRL+P --> Tabblad Video (daar staat ie als het goed is al op)
3) Vink "use overlay" uit ..
4) Restart BSPlayer (niet nodig maar voor de zekerheid)
5) Start Friends en druk Print Screen
6) Ga naar Paint en plak het daar
7) Pas evt. ergens in Paint de grootte aan, want anders heb je zo`n lompe pic
Nu moet het lukken ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF?!?!!?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:14 schreef i-spy24 het volgende:
-edit-
Dat ze er niet stonden.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:39 schreef berc het volgende:
wat is er verkeerd aan de spoilertags
dat zijn gewoon de twee laatste afleveringen bij elkaar...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Is die "the one with all the other ones" nou een officiele aflevering of was dat gewoon een extraatje ofzo? Dus, staat die 40 minuten durende "aflevering" straks ook op de dvd?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:46 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vond een van de mooiste momenten in de laatste ep toch...Denk ik dat moment ook het mooiste vond...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen verassingen eigenlijk in de laatste aflevering, stiekem wist ik het gewoon al... maar het was wel gewoon heel mooi.Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
Nee, "the one with all the other ones" is een soort aflevering met flashbacks volgens mij. Die duurt 40 minuten. Dan is er ook nog aflering 17 van seizoen 10 (dubbele aflevering). Dát is de laatste aflevering van Friends en duurt 43 minuten. "The one with all the other ones" werd gisteren voorafgaande aan de laatste aflevering uitgezonden. Met als ondertitel "a friends retrospective".quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dat zijn gewoon de twee laatste afleveringen bij elkaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een mooie afsluitingHomer: Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
En die komt ook op de dvd. Is gewoon een officiele aflevering als ik het goed hebquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, "the one with all the other ones" is een soort aflevering met flashbacks volgens mij. Die duurt 40 minuten. Dan is er ook nog aflering 17 van seizoen 10 (dubbele aflevering). Dát is de laatste aflevering van Friends en duurt 43 minuten. "The one with all the other ones" werd gisteren voorafgaande aan de laatste aflevering uitgezonden. Met als ondertitel "a friends retrospective".
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:39 schreef Kesh het volgende:Dat had ik dus precies hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een mooie afsluitingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer goed geschreven, echt een top aflevering, en daar zijn meer mensen het met mij eens over:
1. 238 The Last One (2) 8.88 340 1
2. 237 The Last One (1) 8.87 313 2
3. 85 The One With The Embryos 8.62 270 3
4. 111 The One Where Everybody Finds Out 8.61 253 4
5. 38 The One With The Prom Video 8.57 373 5
De top twee positie volgens TvTome
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
"Die neger" was Snoop Dogg, dudequote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:10 schreef scanman01 het volgende:
Of die neger die zei dat hij was afgewezen omdat ze al voldoende donkere acteurs in de serie hadden
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:10 schreef scanman01 het volgende:
Of die neger die zei dat hij was afgewezen omdat ze al voldoende donkere acteurs in de serie hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |