c'est impossiblequote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:14 schreef 1976 het volgende:
[..]
Nope![]()
1983 M-A-S-H 105 miljoen kijkers
1993 Cheers 80 miljoen kijkers
1998 Seinfeld 76 miljoen kijkers![]()
Huhquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:17 schreef berc het volgende:
[..]
c'est impossible
* jaloers is... *quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:51 schreef Hare het volgende:
Hèhè, ik ga nu dan eindelijk kijken. Ben nog niet zo heel lang thuis en zag Jay Leno ook online staan. Heb dus maar ff gewacht tot ik alles achter elkaar kon kijken.
Het is zover!!!!!
Shit Shit. Ze hoefde alleen maar Seinfeld te verslaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:14 schreef 1976 het volgende:
[..]
Nope![]()
1983 M-A-S-H 105 miljoen kijkers
1993 Cheers 80 miljoen kijkers
1998 Seinfeld 76 miljoen kijkers![]()
LOL waarvoor ?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:15 schreef berc het volgende:
* Wytze bedankt Wytze nog even...![]()
Heb hem net gekekenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:51 schreef Duiveltja het volgende:
* zucht
Het is zover, ik ga nu dan eindelijk de allerlaatste aflevering kijken.
Stuur me anders even een mailtjequote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
* jaloers is... *
Als ik je email had deed ik dat meteenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:09 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Stuur me anders even een mailtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:30 schreef Hare het volgende:
Scanman, ik weet niet of je al een mailtje hebt gehad van Dr_Evil, maar je hebt er nu iig eentje van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze doen alles om nog meer er nog meer geld uit te halen, dus ik denk dat je een grote kans hebt dat ie komt,quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:42 schreef Mordreth het volgende:
Net de laatste aflevering gezien.. erg mooi einde.. en erg jammer dat dit dan ook echt het einde is van de friends serie.. beste serie die ik ooit heb gezien![]()
Het zou denk ik trouwens mooi zijn als er een "making of" kwam van de laatste aflevering..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |