abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18963069
Friends rulez het is echt jammer dat het over is
en de laatste episode ever was idd goed the one with all the other ones was ook wel geinig, maar niet superbijzonder
pi_18963484
Zojuist Jay Leno bekeken, was erg grappig. Stukken beter dan het zoete en tamme interview bij Oprah.

Er zaten ook weer nieuwe outtakes in, ik hoop dat ze er ooit nog meer uitbrengen op dvd of uitzenden in een tv-special. Om een of andere reden zijn outtakes haast grappiger dan normale afleveringen.
And there was much rejoicing.
pi_18963519
Was dat Oprah interview op de buis dan?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:48:04 #129
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_18963560
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
Al een paar x geweest, paar maandjes geleden
Wallahjeweettog
pi_18963638
Gelukkig heb ik dat gemist, was waarschijnlijk weer een verschrikking met dat kutpubliek
pi_18963709
Die flikkers in NL moeten zich nergens mee bemoeien ..
We lopen 1 jaar 8er op Friends, maar de finale, die kunnen ze wel ineens 1 dag na de US laten zien ?? Waar trekken ze die dan zo snel vandaan ..

Ik bedoel, of loop met de US mee, of blijf een jaar achterlopen en ga niet lopen spoilen voor de mensen die net Season 9 hebben gezien .. Want Season 9 is net tot een eind gekomen op Yorin, tis nu ff een stop ..

Gewoon een naaistreek, die kutnichten moeten zonnodig weer ff lekker snel zijn hoor .. Wat ze niet zijn, want hier op FOK! waren we de eerste vannacht magoed..
Laat ze lekker over Will & Grace roddelen ofzo ..
pi_18963751
quote:
nee was niet het interview, oprah kreegt een prijs uitgereikt, the peoples choice award. En toen kwam ze matt le blance tegen en matthew perry, weet niet of die andere ook nog op de achtergrond stonden.. ze zei wel, oh there are my friends... ofzo
  vrijdag 7 mei 2004 @ 21:07:58 #133
85956 yanggie
*F*R*I*E*N*D*S*
pi_18964046
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 20:54 schreef LaTeX het volgende:
Die flikkers in NL moeten zich nergens mee bemoeien ..
We lopen 1 jaar 8er op Friends, maar de finale, die kunnen ze wel ineens 1 dag na de US laten zien ?? Waar trekken ze die dan zo snel vandaan ..

Ik bedoel, of loop met de US mee, of blijf een jaar achterlopen en ga niet lopen spoilen voor de mensen die net Season 9 hebben gezien .. Want Season 9 is net tot een eind gekomen op Yorin, tis nu ff een stop ..

Gewoon een naaistreek, die kutnichten moeten zonnodig weer ff lekker snel zijn hoor .. Wat ze niet zijn, want hier op FOK! waren we de eerste vannacht magoed..
Laat ze lekker over Will & Grace roddelen ofzo ..
Je mag er best wat over zeggen en Ik vind het heel erg leuk dat de Friends Finale de aandacht trekt van de Nederlands televisie, maar houdt godverdomme rekening met de (vele) kijkers die het allemaal nog niet willen weten. Voor mij is het inmiddels al verpest dankzij KUT RTL4. Heb ik maandenlang alle spoilers, mogelijk einde en wat voor informatie dan ook van het einde genegeerd, weet die klootzaken het in bij elkaar 5 minuten alles te verpest! Knap werk hoor mannen ga zo door!
The End!
pi_18964140
rtlboulevard@rtl4.nl
  vrijdag 7 mei 2004 @ 21:15:19 #135
85956 yanggie
*F*R*I*E*N*D*S*
pi_18964196
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:12 schreef berc het volgende:
rtlboulevard@rtl4.nl
Weet je daar zit ik serieus aan te denken, maar ja wat heb je eraan. Ik denk niet dat die gasten er ook maar iets omgeven.
The End!
pi_18964362
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:07 schreef yanggie het volgende:

[..]

Je mag er best wat over zeggen en Ik vind het heel erg leuk dat de Friends Finale de aandacht trekt van de Nederlands televisie, maar houdt godverdomme rekening met de (vele) kijkers die het allemaal nog niet willen weten. Voor mij is het inmiddels al verpest dankzij KUT RTL4. Heb ik maandenlang alle spoilers, mogelijk einde en wat voor informatie dan ook van het einde genegeerd, weet die klootzaken het in bij elkaar 5 minuten alles te verpest! Knap werk hoor mannen ga zo door!
Nee.. Ze moeten zich er gewoon buiten houden ..
Ze hadden dan S10 moeten draaien op Yorin, en dan op het nieuws gooien wat de Friends Finale is geworden ..
Niet alle seizoenen door elkaar gooien en vervolgens alleen maar het mooiste moment van de Friends-Geschiedenis laten zien .. Dan hadden ze maar een paar jaar eerder met de serie moeten beginnen (en op volgorde als het ff kan), ze hebben er nooit echt wat om gegeven, alleen heel in het begin ..
pi_18964636
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:15 schreef yanggie het volgende:

[..]

Weet je daar zit ik serieus aan te denken, maar ja wat heb je eraan. Ik denk niet dat die gasten er ook maar iets omgeven.
nee, je komt alleen in de picture als je een foto hebt gemaakt van george cloony, matt damon of brad pitt...

misschien als we allemaal een mailtje sturen.....
  vrijdag 7 mei 2004 @ 21:34:10 #138
85956 yanggie
*F*R*I*E*N*D*S*
pi_18964673
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:32 schreef berc het volgende:

[..]

nee, je komt alleen in de picture als je een foto hebt gemaakt van george cloony, matt damon of brad pitt...

misschien als we allemaal een mailtje sturen.....
Misschien kan ik beter een mailtje sturen naar Brad en Jen.
The End!
pi_18964838
quote:
Was al een paar maanden geleden uitgezonden, maar is inmiddels ook al twee keer in Nederland te zien geweest geloof ik.
And there was much rejoicing.
pi_18964849
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:34 schreef yanggie het volgende:

[..]

Misschien kan ik beter een mailtje sturen naar Brad en Jen.
das waar ook, brad is weer de man van jennifer
  vrijdag 7 mei 2004 @ 21:42:37 #141
85956 yanggie
*F*R*I*E*N*D*S*
pi_18964919
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:39 schreef berc het volgende:

[..]

das waar ook, brad is weer de man van jennifer
Als het goed is komt Jen vandaag of morgen aan in Nederland dus nu is de kans om aan haar te vertellen wat ze hier ons aandoet
The End!
pi_18964947
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:42 schreef yanggie het volgende:

[..]

Als het goed is komt Jen vandaag of morgen aan in Nederland dus nu is de kans om aan haar te vertellen wat ze hier ons aandoet
is dat zo, wat cool!

ik wil naar amsterdam!
pi_18965008
precies dan gaan we klagen bij jennifer en misschien kan zij dan wat verschikkelijks zeggen over rtl boulevard!!! en dat sturen we dan naar die mongolen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage vrijdag 7 mei 2004 @ 22:11:49 #144
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_18965543
Over 4 dagen ligt de DVD met de laatste episodes in de VS in de winkels.
pi_18965757
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 21:46 schreef berc het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet wel kijken hoor. Er gebeurt nog genoeg op dat gebied.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 22:25:34 #146
16082 Wytze
...Confidential
pi_18965834
* Wytze gaat nu douchen, bier staat koud, chips staat klaar zometeen Friends kijken
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_18966757
De afleveringen voor de 2e keer gezien, en ze blijven even leuk en ontroerend. Damn wat zal ik deze serie missen zeg...

Jay leno was aardig, maar eigenlijk maar weinig tijd met de friends cast. Ook valt het telkens op dat de dames irl lang niet zo leuk zijn als de heren (behalve Jen).

Wel een leuke tip (gevonden in de nieuwsgroep): De dateline special. 2 uur lang wat diepgaandere interviews met de cast, een beetje voorgeschiedenis, gewoon veel meer informatie wat ik eigenlijk gewoon op de dvd's wil zien.

Mijn most wanted item op dit moment: Friends dvd box serie 10, en een blooperdisc!
pi_18966923
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 22:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Je moet wel kijken hoor. Er gebeurt nog genoeg op dat gebied.
ik was het wel van plan hoor!

laatste afl is klaar, nu nog 9 min wachten op de samenvatting episode
pi_18966938
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:18 schreef yanggie het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook gehoord. Wel veel. Volgens mij hebben ze Seinfeld verslagen. YES Toch?
Nope

1983 M-A-S-H 105 miljoen kijkers
1993 Cheers 80 miljoen kijkers
1998 Seinfeld 76 miljoen kijkers
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends
pi_18966956
* berc bedankt Wytze nog even...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')