Al een paar x geweest, paar maandjes geledenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
Was dat Oprah interview op de buis dan?
nee was niet het interview, oprah kreegt een prijs uitgereikt, the peoples choice award. En toen kwam ze matt le blance tegen en matthew perry, weet niet of die andere ook nog op de achtergrond stonden.. ze zei wel, oh there are my friends... ofzoquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
Je mag er best wat over zeggen en Ik vind het heel erg leuk dat de Friends Finale de aandacht trekt van de Nederlands televisie, maar houdt godverdomme rekening met de (vele) kijkers die het allemaal nog niet willen weten. Voor mij is het inmiddels al verpest dankzij KUT RTL4. Heb ik maandenlang alle spoilers, mogelijk einde en wat voor informatie dan ook van het einde genegeerd, weet die klootzaken het in bij elkaar 5 minuten alles te verpest! Knap werk hoor mannen ga zo door!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:54 schreef LaTeX het volgende:
Die flikkers in NL moeten zich nergens mee bemoeien ..
We lopen 1 jaar 8er op Friends, maar de finale, die kunnen ze wel ineens 1 dag na de US laten zien ?? Waar trekken ze die dan zo snel vandaan ..
Ik bedoel, of loop met de US mee, of blijf een jaar achterlopen en ga niet lopen spoilen voor de mensen die net Season 9 hebben gezien .. Want Season 9 is net tot een eind gekomen op Yorin, tis nu ff een stop ..
Gewoon een naaistreek, die kutnichten moeten zonnodig weer ff lekker snel zijn hoor .. Wat ze niet zijn, want hier op FOK! waren we de eerste vannacht magoed..
Laat ze lekker over Will & Grace roddelen ofzo ..
Weet je daar zit ik serieus aan te denken, maar ja wat heb je eraan. Ik denk niet dat die gasten er ook maar iets omgeven.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:12 schreef berc het volgende:
rtlboulevard@rtl4.nl
Nee.. Ze moeten zich er gewoon buiten houden ..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:07 schreef yanggie het volgende:
[..]
Je mag er best wat over zeggen en Ik vind het heel erg leuk dat de Friends Finale de aandacht trekt van de Nederlands televisie, maar houdt godverdomme rekening met de (vele) kijkers die het allemaal nog niet willen weten. Voor mij is het inmiddels al verpest dankzij KUT RTL4. Heb ik maandenlang alle spoilers, mogelijk einde en wat voor informatie dan ook van het einde genegeerd, weet die klootzaken het in bij elkaar 5 minuten alles te verpest! Knap werk hoor mannen ga zo door!
nee, je komt alleen in de picture als je een foto hebt gemaakt van george cloony, matt damon of brad pitt...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:15 schreef yanggie het volgende:
[..]
Weet je daar zit ik serieus aan te denken, maar ja wat heb je eraan. Ik denk niet dat die gasten er ook maar iets omgeven.
Misschien kan ik beter een mailtje sturen naar Brad en Jen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:32 schreef berc het volgende:
[..]
nee, je komt alleen in de picture als je een foto hebt gemaakt van george cloony, matt damon of brad pitt...
misschien als we allemaal een mailtje sturen.....
Was al een paar maanden geleden uitgezonden, maar is inmiddels ook al twee keer in Nederland te zien geweest geloof ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
das waar ook, brad is weer de man van jenniferquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:34 schreef yanggie het volgende:
[..]
Misschien kan ik beter een mailtje sturen naar Brad en Jen.
Als het goed is komt Jen vandaag of morgen aan in Nederland dus nu is de kans om aan haar te vertellen wat ze hier ons aandoetquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:39 schreef berc het volgende:
[..]
das waar ook, brad is weer de man van jennifer![]()
is dat zo, wat cool!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:42 schreef yanggie het volgende:
[..]
Als het goed is komt Jen vandaag of morgen aan in Nederland dus nu is de kans om aan haar te vertellen wat ze hier ons aandoet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:46 schreef berc het volgende:Je moet wel kijken hoor. Er gebeurt nog genoeg op dat gebied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was het wel van plan hoor!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je moet wel kijken hoor. Er gebeurt nog genoeg op dat gebied.
Nopequote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:18 schreef yanggie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehoord. Wel veel. Volgens mij hebben ze Seinfeld verslagen.YES
Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |