SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo komt er een einde aan een begrip....Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And there was much rejoicing.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:40 schreef Duiveltja het volgende:
Ik mag toch hopen dat je een normale aflevering van een clipshow kan onderscheiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. GODVERDOMME!
Het is misschien geen groot nieuws maar toch. Het gaat om, zoals Ross een keer zei: PRINCIPLE!
Misschien stel ik me aan, maar vind ik absoluut niet leuk.The End!
Ja dat heb ik ook gehoord. Wel veel. Volgens mij hebben ze Seinfeld verslagen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:15 schreef berc het volgende:
friends heeft 51,1 miljoen kijkers getrokken!
net was friends op rtl boulevard, heb het maar opgenomen met de com... maar hoorde wel het laatste stukje waar die jurylid van idols dat zei...
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:16 schreef yanggie het volgende:
Ik moet toch nog even wat kwijt. KUT RTL BOULEVARD! DOOD MET JULLIE!
Ik heb in de reclame gezien dat er een stuk komt over het einde van Friends bij RTL Boulevard. Dus ik denk leuk kijken en wat doen die debielen, laten ze gewoon doodleuk iets zien over de finale. Nou weet ik dus bijv.JAH PRECIES DAT HEB IK NOU OOK!!! KUT BOULEVARD!!! IK VIND HELEMAAL NIET DAT JE JE AANSTELT HEB PRECIES HETZELFDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. GODVERDOMME!
Het is misschien geen groot nieuws maar toch. Het gaat om, zoals Ross een keer zei: PRINCIPLE!
Misschien stel ik me aan, maar vind ik absoluut niet leuk.
GRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:16 schreef yanggie het volgende:
Ik moet toch nog even wat kwijt. KUT RTL BOULEVARD! DOOD MET JULLIE!
Ik heb in de reclame gezien dat er een stuk komt over het einde van Friends bij RTL Boulevard. Dus ik denk leuk kijken en wat doen die debielen, laten ze gewoon doodleuk iets zien over de finale. Nou weet ik dus bijv.Daar heb ik me ook vreselijk aan zitten ergeren. Nou had ik de aflevering al gezien dus voor mij was het niet zo erg maar er zullen zat mensen zijn die wachten tot ie in Nederland op TV komt en nog niks willen weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. GODVERDOMME!
Misschien stel ik me aan, maar vind ik absoluut niet leuk.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
Gelukkig ben ik niet de enige. Wat een kutstreek. Ik wil dus helemaal niks maar dan ook echt helemaal niks weten tot dat ik het zelf heb gezien, maar dat hebben die KLOJO'S nu mooi verpestquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:18 schreef berc het volgende:
[..]
JAH PRECIES DAT HEB IK NOU OOK!!! KUT BOULEVARD!!! IK VIND HELEMAAL NIET DAT JE JE AANSTELT HEB PRECIES HETZELFDE
GRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |