quote:Op maandag 10 mei 2004 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Wat een schitterende aflevering net van Friends op NET 5.... Heel mooi
(Hieronder een aanwijzing over het laatste deel, dus lezen op eigen risico!)Ja indd mij ook.. Ik was ook even in een soort van trans.. Zo van.. aaawhhh.. Over 10 jaar hebben jullie een kindje en zijn jullie weer verliefd.. *zwijmel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
The one where Ross finds outquote:Op maandag 10 mei 2004 20:20 schreef TheGeneral het volgende:
Welke was er? Hoe heette ie?
delen waar zoiezo het romantiek tussen rachel en ross voorkomen doen het goed,quote:Op maandag 10 mei 2004 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
The one where Ross finds out
The one with the prom video heeft wel het mooiste einde ooit, maar The one where Ross finds out staat ook in de top 5
Op 'in their own words' staan interviews en docu's over de acteurs. Leuk om een keer te zien maar niet heel spectaculair. Wel een must have voor de fan vind ik.quote:Op maandag 10 mei 2004 18:03 schreef berc het volgende:
[..]
wat staat er op de promo video en de unauthorised video friendws in their own word,
[..]
Bij de MM zijn ze per deel 10 euro goedkoper, behalve serie 9, die is weer goedkoper bij de FRSquote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:04 schreef FX het volgende:
. En net in een opwelling alle dvd's besteld bij de FRS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door LaTeX op 11-05-2004 14:27:11 ]![]()
Realistisch meeleven? Vond het wel meevallen. Tijdens de bevalling wil Chandler niet met Erica alleen blijven en hij zegt dat ze nog nooit samen met zijn twee zijn geweest en dat hij niets over haar weet. Maar ik dacht toch dat ze samen een tour door NY hebben gemaakt incl. het vrijheidsbeeld?![]()
Klopt. Plottechnisch zwak en zo zijn er wel meer zwakke punten -- let er maar eens op hoe vaak iemand een ruimte binnenstapt zonder enig duidelijk doel behalve het zien van iets of uitspreken van tekst. Maar daar gaat/ging het bij Friends duidelijk niet om.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:39 schreef SunChaser het volgende:
Maar ik dacht toch dat ze samen een tour door NY hebben gemaakt incl. het vrijheidsbeeld?Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.![]()
I have no idea what's going on, but I'm excited!
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman![]()
Nee, was alleen C. volgens mij. Ik vond de reactie van Chandler op het babynieuws trouwens erg zwak. Hij had blij moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:41 schreef neggix het volgende:
Ja, maar dat was ook met monica. En niet alleen chandler en erica![]()
Nee dat was met Monica erbij.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, was alleen C. volgens mij.![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:52 schreef neggix het volgende:
Zoals ik al zeiWell done my man.
Oh en voor degene die seizoen 9 nog moeten: Ik zag bij Toys R Us de box van seizoen 9 voor 35 Euro.![]()
I know, I knowquote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Well done my man.
Oh en voor degene die seizoen 9 nog moeten: Ik zag bij Toys R Us de box van seizoen 9 voor 35 Euro.
Maaruh, bij de FRS is ie 29,95
O+ BlaBlub O+![]()
Oh daar gaat me ontdekking....quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:00 schreef neggix het volgende:
[..]
I know, I know
Maaruh, bij de FRS is ie 29,95
Maar ja, dat is nog beter natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |