quote:Op maandag 10 mei 2004 09:59 schreef Wytze het volgende:
Wat ik een super mooi stukje vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:59 schreef Wytze het volgende:Goose?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op maandag 10 mei 2004 10:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Ja MasterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Zoals Phoeboe ooit zei "Patotoes, Patata's"quote:Op maandag 10 mei 2004 10:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Goose?
Potetoes Potatoes..quote:Op maandag 10 mei 2004 11:00 schreef Wytze het volgende:
[..]
Zoals Phoeboe ooit zei "Patotoes, Patata's"
Details, detailsquote:Op maandag 10 mei 2004 13:22 schreef M_M het volgende:
[..]
Potetoes Potatoes..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
En weet iemand misschien of die box (van seizoen 1 t/m 8) nog ergens verkrijgbaar is?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:01 schreef BazP het volgende:
Weetr iemand wanneer de NL DVD uitkomt met de laatste afleveringen?
Ik weet wel dat op 6 juni de 9-16 uitkomt.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:01 schreef BazP het volgende:
Weetr iemand wanneer de NL DVD uitkomt met de laatste afleveringen?
Bij www.dvdgigant.nl was ie laatst weer voor 200 ¤.quote:Op maandag 10 mei 2004 14:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En weet iemand misschien of die box (van seizoen 1 t/m 8) nog ergens verkrijgbaar is?
Echt matig hoor, had hem een tijd geleden moeten kopen voor 119quote:Op maandag 10 mei 2004 14:20 schreef neggix het volgende:
Bij www.dvdgigant.nl was ie laatst weer voor 200 ¤.
hehe, Dat heb ik gelukkig gedaanquote:Op maandag 10 mei 2004 14:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Echt matig hoor, had hem een tijd geleden moeten kopen voor 119
Check! Duurt 2 x 40 min ongeveer. Dus lekker lang. Leuke interviews en een aantal leuke bloopers die ik nog niet eerder gezien had (bij zowel Conan als Jay). Verder wat achtergrondinfo mbt de acteurs, een rondleidinkje over de set. En het einde hebben ze nog droevig weten te maken ookquote:Op maandag 10 mei 2004 13:34 schreef Wytze het volgende:
[..]
Details, details
Heeft iemand die "A friends farewell" al gedownload ? Hoe is die ?
quote:Op maandag 10 mei 2004 09:59 schreef Wytze het volgende:
Wat ik een super mooi stukje vondgoose, dus... mooi stukje ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Hoe heet ie precies?quote:Op maandag 10 mei 2004 14:49 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Check! Duurt 2 x 40 min ongeveer. Dus lekker lang. Leuke interviews en een aantal leuke bloopers die ik nog niet eerder gezien had (bij zowel Conan als Jay). Verder wat achtergrondinfo mbt de acteurs, een rondleidinkje over de set. En het einde hebben ze nog droevig weten te maken ookZeker de moeite waard om te kijken!
Stuur me ff een mailtje > thijs (at) ospeldijk (dot) nl < dan kijk ik het vanavond even voor je na.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:14 schreef Wytze het volgende:
[..]
Hoe heet ie precies?
* American_Nightmare heeft moeite hem te vinden
Donequote:Op maandag 10 mei 2004 15:28 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Stuur me ff een mailtje > thijs (at) ospeldijk (dot) nl < dan kijk ik het vanavond even voor je na.
wat staat er op de promo video en de unauthorised video friendws in their own word,quote:Op maandag 10 mei 2004 14:54 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk voor "Friends Goodies"? Ik zelf heb:
- DVD box 1 t/m 8
- Promo video met 1 aflevering (afl. na vegas)
- Strandtas (gratis bij DVD box)
- T-shirt
- Spel reisversie (5,- bij Kruitvat)
- 2 boeken, gekocht op internet
- 1 unauthorised video Friends in their own words
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |