Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar mooier had het voor mij niet kunnen eindigen. En de rest van de aflevering was ookquote:TV Reviews: 'Friends' Finale
The series finale of Friends attracted mixed notices. Ed Bark in the Dallas Morning News called it "sugary but satisfying." Erica Temel in the Baltimore Sun described it as "very emotional." Vinay Menon wrote in the Toronto Star that "Friends went gently into TV heaven, sensibly avoiding the hellish twists and shocks that have torpedoed many an ambitious finale." However, another Canadian TV columnist, Bill Brioux of the London, Ontario Free Press, remarked "It was called 'The Last One,' but it should have been called 'The One That Really Sucked.'" Roger Catlin in the Hartford Courant called it "relatively low-key," while similarly Ellen Gray in the Philadelphia Daily News expressed appreciation for the fact that no shockers were contrived for the finale. "As much-hyped series finales go, last night's episode of Friends probably did more to keep faith with its core audience than most," she wrote. David Brauder of the Associated Press concluded: "Television's most popular comedy provided the ending most of its fans were hoping for, with the on-again, off-again couple declaring their undying love and the gang heading out for one last cup of java."
Heeft dit trouwens te maken met de populariteit, of met het feit dat tv niet meer het enige medium is waar je je mee kan vermaken. (vroeger veel meer dan nu, dus vroeger ook meer kijkers?)quote:Finale Draws 51.1 Million Friends
Nielsen Media Research has estimated that 51.1 million tuned in to watch the series final of Friends Thursday night, in line with predictions by NBC sales executives, who based their pricing for the program on a forecast of 45-55 million viewers. The figure (a 29.2 rating and a 42 share) was roughly half of what the all-time champ, the series finale of M*A*S*H, drew in 1983 and about two-thirds of the audience that watched the more recent finales of Cheers and Seinfeld. Nielsen estimated that about 36 million tuned in to the lead-in "clip show" (21.5/34) featuring highlights from the series over the past ten years. Meanwhile, opposite the Friends show, CBS collected a respectable 12.8/19 for CSI: Crime Scene Investigation, down from a 16.1/25 last week.
Idd haha, netjes gedaanquote:Op zondag 9 mei 2004 10:41 schreef Wytze het volgende:
@ Berc: Vette avatar
Heel vreemd om Joey te zien rondom andere tegenspelers. Heb je net het idee dat er iets niet klopt. Ik hoop wel voor Matt dat het een succes wordt.quote:Op zondag 9 mei 2004 11:52 schreef TheGeneral het volgende:
De 1e promo van 'Joey'
http://msfriendscafe.sites.uol.com.br/joeytv-promo1a.html
Looking goodquote:Op zondag 9 mei 2004 11:52 schreef TheGeneral het volgende:
De 1e promo van 'Joey'
http://msfriendscafe.sites.uol.com.br/joeytv-promo1a.html
Heb precies hetzelfde. Echt heel raar. Het is 'Joey' niet meerquote:Op zondag 9 mei 2004 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel vreemd om Joey te zien rondom andere tegenspelers. Heb je net het idee dat er iets niet klopt. Ik hoop wel voor Matt dat het een succes wordt.
quote:[quote]Op zondag 9 mei 2004 10:41 schreef Wytze het volgende:
@ Berc: Vette avatar
haha, thxquote:[quote]Op zondag 9 mei 2004 11:15 schreef LaTeX het volgende:
Idd haha, netjes gedaan
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het mooiste moment was natuurlijk:Vond ik niet, dat moment was wel het voorspelbaarste moment van de gehele de serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat moment met de sleutels was iets wat Friends defineerde. Ze hebben 10 jaar lang alles gedeeld emotie, humor etc etc...ik vond dat die scene daar symbolisch voor stond.
Dat met die sleutels ontroerde me voor geen meter. Dat andere moment die ik in de spoiler noemde wel!quote:Op zondag 9 mei 2004 17:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vond ik niet, dat moment was wel het voorspelbaarste moment van de gehele de serie.![]()
Dat moment met de sleutels was iets wat Friends defineerde. Ze hebben 10 jaar lang alles gedeeld emotie, humor etc etc...ik vond dat die scene daar symbolisch voor stond.
Zeker, bij mij ook. Ik vond het wel grappig, maar totaal niet ontroerend ofzo...quote:Op zondag 9 mei 2004 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat met die sleutels ontroerde me voor geen meter. Dat andere moment die ik in de spoiler noemde wel!
Tis ook niet echt ontroerend. Maar het geeft wel echt iets heel goed weer, zeer symbolisch.quote:Op zondag 9 mei 2004 19:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zeker, bij mij ook. Ik vond het wel grappig, maar totaal niet ontroerend ofzo...
idd jij snapt hetquote:Op zondag 9 mei 2004 20:01 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Tis ook niet echt ontroerend. Maar het geeft wel echt iets heel goed weer, zeer symbolisch.
Ik snap het ook wel hoorquote:Op zondag 9 mei 2004 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
idd jij snapt het
Inderdaad. Iedereen haalt weer iets anders uit een film of serie wat hem of haar aanspreekt. Ik ben nou eenmaal een sucker for romance...quote:Op zondag 9 mei 2004 21:16 schreef Duiveltja het volgende:
Ieder z'n keuze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kan me herinneren ook ergens te hebben gelezen dat Ross en RachelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden ze die stukken eruit hebben geknipt?...
quote:Op maandag 10 mei 2004 01:07 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik had op een paar sites (spoilerfix en friendscafe) deze spoiler gelezen, maar het kwam niet in de aflevering voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kan me herinneren ook ergens te hebben gelezen dat Ross en RachelIk denk dat dat van die nepscripts zijn die ze altijd de wereld insturen om te voorkomen dat het einde verklapt wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden ze die stukken eruit hebben geknipt?
Voor de rest klopte het wel precies, alleen dat stukje ontbreekt. Wel jammer eigenlijk.quote:Op maandag 10 mei 2004 01:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat van die nepscripts zijn die ze altijd de wereld insturen om te voorkomen dat het einde verklapt wordt.
Ik denk niet dat ze scripts gaan rondsturen waarin al gedeeltelijk het einde in staat...quote:Op maandag 10 mei 2004 01:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat van die nepscripts zijn die ze altijd de wereld insturen om te voorkomen dat het einde verklapt wordt.
Das met reclamequote:Op maandag 10 mei 2004 02:09 schreef TheGeneral het volgende:
Wat me ook opvalt is dit bij de laatste aflevering is dit:
http://www.tvtome.com/tvt(...)owid-71/epid-327727/
Dan zie je bij 'notes' staan:
This two-part episode ran 65 minutes on original airing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |