quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:57 schreef Semisane het volgende:
FIPO!! Toch? Toch niet!
Je zeiquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:57 schreef Timmah het volgende:
Mijn Quote... wat doe je!![]()
Dierenshop Het Fokkonijn?quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je zeibeestjes
en er zijn bedrijven die ze aanleveren
,,Jjjjjjjjjjaaaa goedendag, met Tim van E. van Dierenshop Het Fokkonijn, goedenmiddag. Kan ik wat bestellen? Ja... Oke.... Ik wilde graag: drie zwartwitte hangoorkonijnen, zes parkietjes waarvan drie blauw, twee geel en een groen, 86 goudvissen, 250 guppies, tachtig kanarie's in diverse kleuren, dertig cavia's waarvan zeventien langharig, drie papegaaien en een leguaan. Ja. Morgen? Is prima. Dankuwel. Daag!"
quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je zeibeestjes
en er zijn bedrijven die ze aanleveren
,,Jjjjjjjjjjaaaa goedendag, met Tim van E. van Dierenshop Het Fokkonijn, goedenmiddag. Kan ik wat bestellen? Ja... Oke.... Ik wilde graag: drie zwartwitte hangoorkonijnen, zes parkietjes waarvan drie blauw, twee geel en een groen, 86 goudvissen, 250 guppies, tachtig kanarie's in diverse kleuren, dertig cavia's waarvan zeventien langharig, drie papegaaien en een leguaan. Ja. Morgen? Is prima. Dankuwel. Daag!"
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:46 schreef Semisane het volgende:
Jah....ze wilde geen kunstjes meer vertonen...
Byeeeequote:Op donderdag 6 mei 2004 13:10 schreef Twaalfje het volgende:
* Timmah gaat es aan 't werk mensen.
Ah joh, jij verkoopt dat zo!quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:05 schreef Timmah het volgende:
[..]![]()
Alles gaat bij ons via de FaxEn hoe groot schat jij de winkel in ?
Groetjes aan Mariekequote:Op donderdag 6 mei 2004 13:10 schreef Twaalfje het volgende:
* beaverhausen gaat es aan 't werk mensen.
Hahaai!quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Animals 'R Us?
welcome back....quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:35 schreef Vlarp het volgende:
*neerplof*
*met nagels aan bureau vastklem*
Ik is thuis enzo... en moe![]()
*plof*
Jawel hoor.. is beter gelopen dan de eerste dagen zelfs...quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
welcome back....
hoop dat je de laatste week nog wel een beetje doorgekomen bent?
dus je hebt er achteraf toch geen spijt van gekregen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel hoor.. is beter gelopen dan de eerste dagen zelfs...
Neuh, uiteraard nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
dus je hebt er achteraf toch geen spijt van gekregen?
gelukkig maar... vond het zo sneu voor jequote:Op donderdag 6 mei 2004 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, uiteraard niet
jaaaaaaa hai!!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:35 schreef Vlarp het volgende:
*neerplof*
*met nagels aan bureau vastklem*
Ik is thuis enzo... en moe![]()
*plof*
en nog een Jer erbijquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:07 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh.
Gezondheid!quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:07 schreef Jerruh het volgende:
bwhuh.
ik ben zo weer weg!quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
en nog een Jer erbij
zoals Boozy Woozyzou zeggen.... Let The Party Begin
*knuffel*quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben zo weer weg!
echt me hele leven vervalt in dilemma's.
supermint ofzoquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:19 schreef LeBeau het volgende:
Hete kauwgom! M'n tong staat in de fik!
Aaaaaaahhh!
*spuug*
*kuch*
Niks aan de hand. Hallo mensen!
Hm. Neej dus. Ze hebben me een foute sneedee in me handen gedouwdquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:10 schreef Twaalfje het volgende:
* Twaalfje gaat es aan 't werk mensen.
heh, wat vervelend dat je nou niet hoeft te werkenquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:20 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hm. Neej dus. Ze hebben me een foute sneedee in me handen gedouwd
Hotmint.quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
supermint ofzo
HOI BART!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
heh, wat vervelend dat je nou niet hoeft te werken
dus als een echte verrassing kwam het nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hotmint.
Heyaquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:23 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
HOI BART!!
Nou.........ik mot 't alsnog doen maar dan een andere keer en je zal zien dat 't dan nét weer niet uitkomt
komt goed hoor, well discuss while we're drinking beerquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
*knuffel*
als ik kan helpen ergens mee, dan hoor ik het wel he?
keuze's maken is niet makkelijk... als je maar achter de genomen keuze's staat. dat is het belangrijkste... kies voor jezelf.. en kies niet te snel!
ja, next week...definetly!quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt goed hoor, well discuss while we're drinking beer.
en nu ben ik off!
baai.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
Heya
natuurlijk, komt het dan niet uit... da's altijd zo,...
maar nu kun je alles doen wat je altijd al wilde doen...
...
ok
ik lieg
Wat was d'r mee dan?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:47 schreef Waxxer het volgende:
Zooooo ik heb mijn dvd-speler terugen...... hij doet het!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:47 schreef Waxxer het volgende:
Zooooo ik heb mijn dvd-speler terugen...... hij doet het!
Nou, hij deed het helemaal niet meer (kwamen alleen geluiden van de lezer uit ofzo), toen heb ik hem ter reparatie weggebracht. Alleen was dat dus bij Megapool, dus ik zat ff in de stress of ik het ding ooit nog wel terug zou zien. Maar hij stond alweer klaar! Sinds zaterdag is de winkel nu de Harense Smid. Alleen werken er nu allemaal vervelende mensen uit een ander megapool-filiaal uit Zwolle.... niet meer die leuke jongen die nog wist dat ik hem kocht en hij hem bezorgde en wist waar ik woonquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:49 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Wat was d'r mee dan?
hmmz?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:56 schreef Twaalfje het volgende:
*naar Mesenger lijssie kijkt*
Beaver?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, hij deed het helemaal niet meer (kwamen alleen geluiden van de lezer uit ofzo), toen heb ik hem ter reparatie weggebracht. Alleen was dat dus bij Megapool, dus ik zat ff in de stress of ik het ding ooit nog wel terug zou zien. Maar hij stond alweer klaar!
Heb je me geblocked?quote:Op donderdag 6 mei 2004 14:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
hmmz?
Nee hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 14:59 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Heb je me geblocked?
Owquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik ben gewoon niet op MSN want ik ga zo weg maar ik wilde even snel binnenvallen hier.
Ik ga even de stad in.quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:04 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ow
......waar ga je heen?
Oeh neem je wat leuks voor me mee?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga even de stad in.
tja, wij studenten zijn maar zielig...quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:42 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb ook best zin om geld uit te geven
geef maar wat coins danquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:17 schreef Semisane het volgende:
*Hart en riem ziet* Hmmm daar kan toch iets mee.....
Nou ja Riem onder hart steek....jullie doen het er maar mee Wax&WAik
DM/JP!quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:42 schreef DennisMoore het volgende:
Gibt's schon Kaffee?
Hey... ik ook.. en maar zoeken en zoekenquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:05 schreef error het volgende:
* error heeft Fok ook weer gevonden. Knap he?
Ja...een paar dagen terug hoorde ik al een stukje bij RTL Boulevard. Het klinkt wel leuk.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:18 schreef Andyvie het volgende:
Dat v*kkenvuller is leuk
Ken je het piepliedje van Eamonn, F*ck it (I don't want ya back)? Nou v*kkenvuller is een parodie daarop.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:26 schreef error het volgende:
Wat is v*kkenvuller?
piepliedjequote:Op donderdag 6 mei 2004 18:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ken je het piepliedje van Eamonn, F*ck it (I don't want ya back)? Nou v*kkenvuller is een parodie daarop.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:30 schreef error het volgende:
[..]
piepliedje
* wizarddragon vindt het wel een lekker nummer, alleen de tekst....
En eh... waar kan ik dat v*kkenvuller beluisteren?
quote:
Thanxquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:33 schreef wizarddragon het volgende:
quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:18 schreef Andyvie het volgende:
*The OC kijken is*
ja ik val ook op mannen in pak (net als jij!)quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:43 schreef beaverhausen het volgende:
Ajuu! Wat een leuk oranje jurkje heb je aan!
Je bent bijna onherkenbaar!quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:48 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja ik val ook op mannen in pak (net als jij!)![]()
[afbeelding]
bijna, hmmmzquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent bijna onherkenbaar!
oepsquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:59 schreef Twaalfje het volgende:
Heb je nog wat voor me meegenomen Beaver?
aflevering 27quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:03 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat is er?
Mja, de laatste ja....Heb je hem al gezien?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
aflevering 27
Ow. Okeej.....quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
oeps
Maar ik heb zelf ook niks gekocht
jaquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mja, de laatste ja....Heb je hem al gezien?
Hij klinkt wel lekker. Tis beetje hoge sferen muziek a la Delerium. Ik hou daar wel van.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik heb zojuist een van de mooiste nummers gedownload die ik in lange tijd heb gehoord.
Velveteen
Maar het eind isquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:21 schreef Andyvie het volgende:Mooie aflevering!
Nee, geloof ook van niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is hier niet zo heel druk, geloof ik..
Wromnie? Is er soms voetbal of idols ofzo.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, geloof ook van niet..
Voetbal weetiknie. Maar ik kijk Buffy en (nu) Angel.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wromnie? Is er soms voetbal of idols ofzo..
Aaawww, ik wil ook een Golden Retrieverquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:32 schreef Timmah het volgende:
Hoi
* Terug is van het werk *
We hebben Golden Retrievers
Ik heb er 1quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaawww, ik wil ook een Golden Retriever!
Heb je veel lieve beestjes verkocht vandaag?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb er 1Misty, 7 jaar oud, superliev!
Ik heb alleen een Kanarie omgeruild, en wat visjes verkocht...quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je veel lieve beestjes verkocht vandaag?
Ik weet niet welke ik schattiger vind. Die meneer of dat hondjequote:
Een kanarie omgeruild?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:46 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Kanarie omgeruild, en wat visjes verkocht...Voor de rest gewone spullen verkocht en de vogelverblijven schoongemaakt
![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik schattiger vind. Die meneer of dat hondje
Jup..quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een kanarie omgeruild?
Had ze het bonnetje nog?
Moeilijk.. Moeilijkquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Helpt dit bij het keuzeproces?.
Hmmz. Nu wordt het weer moeilijker. Eerst vond ik dat hondje het schattigst. Maar nu is die meneer ook wel erg schattigquote:Op donderdag 6 mei 2004 21:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Helpt dit bij het keuzeproces?.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jup..Het kan echt hoor, er zit tegenwoordig garantie op de dieren. Overlijdt je vis binnen 3 weken moet je em mee terugnemen met je bonnetje en dan krijg je een nieuwe...
Tis Super..quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Lijkt me trouwens wel leuk, in een dierenwinkel werken.
Iets te wat G_E?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind die meneer niet zo. Iets te ehm....
Maar kerkuilen zijn toch geen huisdieren? En waarom kregen jullie dan dreigtelefoontjes?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tis Super..Behalve als ze kerkuilen gaan verkopen. Dat vond mijn baas een leuk idee. Ik mocht de dreigtelefoontjes ontvagen geloof ik..
Iets te je-weet-wel.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iets te wat G_E?
Hij lijkt wel een beetje op een jonge Ron van de sauna foto'squote:Op donderdag 6 mei 2004 21:57 schreef Timmah het volgende:
Ligt het aan mij of heeft ie een Idols-Ron-hoofd?
*ongeduldig wacht*quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:00 schreef Vlarp het volgende:
Nog even geduld en er staan 192 foto's online ....
*diepe zucht slaak*
Alles bijwerken is best veel werk
Inderdaad.. het zijn geen huisdieren! De baas zag geld natuurlijk en heeft 2 uilen in de winkel laten zetten. Uilskuiken waren het nog toen we ze kregen, toen ze terug gingen naar de leverancier waren ze helemaal volgroeid. Wel gaaf om te zien overigens. Maar het werd een beetje een lokaal schandaal, dat zelfs hier op Fok heeft gestaan..quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar kerkuilen zijn toch geen huisdieren? En waarom kregen jullie dan dreigtelefoontjes?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Hij lijkt te veel op dit soort mannen:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Inderdaad.. het zijn geen huisdieren! De baas zag geld natuurlijk en heeft 2 uilen in de winkel laten zetten. Uilskuiken waren het nog toen we ze kregen, toen ze terug gingen naar de leverancier waren ze helemaal volgroeid. Wel gaaf om te zien overigens. Maar het werd een beetje een lokaal schandaal, dat zelfs hier op Fok heeft gestaan..
Ik heb vanmiddag vier uurtjes geslapen, dat was wel even lekker, en nu rtelax ik gewoon, en dan ik ga ik lekker rond 11 uur naar bed ofzo...quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*ongeduldig wacht*
Ben je al een beetje bijgekomen van de lange reis?
Als je maar weet dat ik er fel op tegen was. Het idee is gaaf, maar het zijn gewoon geen huisdieren..quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hedwig?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb een pluche harry potter uil..
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:04 schreef Timmah het volgende:
http://nieuws.fok.nl/nieuws/32673?highlight=uil Het betreffende nieuwsbericht..
quote:Rentenaar is een slechte dierenzaak, het zijn geldwolven die geen moer om dieren geven. Ze zijn in het verleden ook al bezig geweest om jonge katjes te verkopen in de winkel, die beestjes zaten dan in een hok waar normaal hamsters in verblijven. Die mensen gaan echt alleen voor het geld. Waardeloze winkel.
ik heb er twee. Een hele kleine en een grotequote:Op donderdag 6 mei 2004 22:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb een pluche harry potter uil..
Heb je in het vliegtuig nog een beetje geslapen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag vier uurtjes geslapen, dat was wel even lekker, en nu rtelax ik gewoon, en dan ik ga ik lekker rond 11 uur naar bed ofzo...
Wat overigens nergens op gebaseerd is dus..quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..].
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:06 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hedwig?![]()
Ik weet zeker dat Timmah heel goed voor de diertjes zorgt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..].
In totaal misschien 2 uur ofzo, maar zo'n 747 maakt een hoop lawaai, en de stoelen zijn ook niet echt comfortabel om in te slapenquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je in het vliegtuig nog een beetje geslapen?
Thank Youquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Timmah heel goed voor de diertjes zorgt.
Hmmz, ja daarom vroeg ik me dus ook af of je nog had geslapen. Een heleboel mensen hebben er geen problemen mee maar ik kan het echt niet. En dan kom je aan en heb je in feite een nacht overgeslagen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In totaal misschien 2 uur ofzo, maar zo'n 747 maakt een hoop lawaai, en de stoelen zijn ook niet echt comfortabel om in te slapen. O ja, en het is maar 2 uur nacht ofzo als je naar het oosten vliegt
.
Mja, dat heb ik dus in feite ook... maar goed, het vliegen is wel weer leukquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, ja daarom vroeg ik me dus ook af of je nog had geslapen. Een heleboel mensen hebben er geen problemen mee maar ik kan het echt niet. En dan kom je aan en heb je in feite een nacht overgeslagen.
En in Canada was het ook allemaal leuk?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik dus in feite ook... maar goed, het vliegen is wel weer leuk
Kan je de diertjesquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:23 schreef Timmah het volgende:
Ik wil ook naar Canada
Ik wil naar Parijs.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:23 schreef Timmah het volgende:
Ik wil ook naar Canada
Mijn broer is ook heel goed in het verzorgen van diertjesquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan je de diertjeswel zo lang alleen laten?
Ik ook.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wil naar Parijs..
Ja, was erg gaaf!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En in Canada was het ook allemaal leuk?
]quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ook.
* Remix ook, en wel op 1, 2 of 4 septemberquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wil naar Parijs..
't is wel een aanrader hoor.. zeker de stad Toronto!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:23 schreef Timmah het volgende:
Ik wil ook naar Canada
Hoooiiiiiquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, was erg gaaf!
Ik ben nog nooit in Parijs geweest.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:28 schreef Timmah het volgende:
[..]
]
Ik ga 19 Juli naar Disneyland BIJ Parijs![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoooiiiii![]()
Heb je al een accent??
Heb je nog toeristische trekpleisters gezien en uitjes in woeste bergen bij de beren enz??
En jij kan het weten.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
De laatste zaterdag van juni is er Gay Pride in Parijs, dan stikt het er van de schattige jongens in strakke t-shirtjes.. (En Franse jongens zijn zoooooo schattig
)
Uhm.. nee? en euhm.. de niagara watervallen? De CN Tower? En nog veel meer? (Zie foto's die over een half uurtje online staan)quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoooiiiii![]()
Heb je al een accent??
Heb je nog toeristische trekpleisters gezien en uitjes in woeste bergen bij de beren enz??
Ik ook niet.. Mijn enige wereldsteden zijn tot nu toe Londen en Praagquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Parijs geweest.
Jij zou de hele Champs Elysées leegkopen!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ergens deze zomer is ook de gaypride weer in Toronto, toen we zondag uitgingen draaiden ze daar beelden van in Woody's (trendy cafe voor homo's). Schijnt ook erg leuk te zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
De laatste zaterdag van juni is er Gay Pride in Parijs, dan stikt het er van de schattige jongens in strakke t-shirtjes.. (En Franse jongens zijn zoooooo schattig
)
Qua wereldsteden ben ik alleen maar in Londen geweest. Wel een paar keer maar toch.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Mijn enige wereldsteden zijn tot nu toe Londen en Praag
Mais Maison du Beaf, qu'est-ce que c'est?? Woon je in maastricht.... dat ligt een scheet van Parijs!! Ik ben er wel geweestquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij weet veel te veelquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij zou de hele Champs Elysées leegkopen!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En jij kan het weten.
Woody's!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ergens deze zomer is ook de gaypride weer in Toronto, toen we zondag uitgingen draaiden ze daar beelden van in Woody's (trendy cafe voor homo's). Schijnt ook erg leuk te zijn.
Alleen in Canada zijn de meeste jongens niet schattig. De homo's zijn lelijk en de meeste jongens kunnen zich niet kleden
.
In Parijs daarentegen.... Whoeeeeiioehoeohoehoehei!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ergens deze zomer is ook de gaypride weer in Toronto, toen we zondag uitgingen draaiden ze daar beelden van in Woody's (trendy cafe voor homo's). Schijnt ook erg leuk te zijn.
Alleen in Canada zijn de meeste jongens niet schattig. De homo's zijn lelijk en de meeste jongens kunnen zich niet kleden
.
Ow, ik denk, hebben we er een Gemma Glitter bij...quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. nee? en euhm.. de niagara watervallen? De CN Tower? En nog veel meer? (Zie foto's die over een half uurtje online staan)
Ik kan er binnen 4-5 uurtjes al zijn geloof ikquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mais Maison du Beaf, qu'est-ce que c'est?? Woon je in maastricht.... dat ligt een scheet van Parijs!! Ik ben er wel geweestalleen was ik 12 en liep dus als een kuiken achter pappa en mamma aan.... een wild leven, zoals G_E daar wel heeft (
), ken ik dus niet op de Franse manier. Althans, ehm, niet in dat land.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Ik ga eind van deze maand weer naar Parijs. De derde keer in anderhalf jaar..
Is dat zo?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Woody's!
Daar hebben ze ook vaak opnames van Queer As Folk!
Ja, die filmen in Toronto en dan wordt er vaak gefilmd in Woody's zelf geloof ik.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ze hebben er lekker bier(Blue)
Geen idee.. maar hij is best melig..quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Heeft dit topic eigenlijk al eens een keer "Queer as Fok!" als titel gehad?.
*topictitel idee noteer*quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Heeft dit topic eigenlijk al eens een keer "Queer as Fok!" als titel gehad?.
Misschien moet je eens lief vragen of alle lurkers even willen posten.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik blijf wel benieuwd naar hoeveel mensen hier nou psies stiekem meelurken..
Ik zal kijken of ik nog een keer kan binnendringen bij de SLF ( Secret Lurker Foundation ) , daar was ik lid voordat ik uit de anonimiteit treedde..quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik blijf wel benieuwd naar hoeveel mensen hier nou psies stiekem meelurken..
jajajja met mamma's creditcardquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik kan er binnen 4-5 uurtjes al zijn geloof ik
Ik wil thee drinken in het Ritz![]()
En heel erg chic en frans winkelen in de Faubourg St Honoré enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:43 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik nog een keer kan binnendringen bij de SLF ( Secret Lurker Foundation ) , daar was ik lid voordat ik uit de anonimiteit treedde..
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jajajja met mamma's creditcarden dan heel veel merkkleding kopen en alles, haute couture enz
Schat, de prijzen van haute couture hebben 5 cijfers. En the sky's the limit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ietsje te hoog gegrepen voor Beavje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
* Beav weer op stoel zet*quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Er is een hele Foundation?!
*van stoel val*
Mja, Toronto schijnt 1 van de grootste uitgaans/entertainment gebieden te hebben van Noord Amerika ofzo...quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, die filmen in Toronto en dan wordt er vaak gefilmd in Woody's zelf geloof ik.
Lurkers! Lurkers! Lurkers!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:47 schreef Timmah het volgende:
Er hebben zich er al 2 gemeld !
Die blijft leukquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:48 schreef Waxxer het volgende:
http://www.expression.phi(...)2003/obra1flash.html
Nathan en Twoflower zeker!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:47 schreef Timmah het volgende:
Er hebben zich er al 2 gemeld !
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:54 schreef Timmah het volgende:
We kunnen ook lurkers gaan oproepen natuurlijk![]()
* Ieders handen pakt *
Oh Lurker! Meldt u zich hier in deze Groep, wij willen contact met u van gene zijde! Als u er bent Klop dan netjes aan en vergeet uw voeten niet te vegen!![]()
Hoi Jerquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:53 schreef Jerruh het volgende:
terrassen waren koud.
Wiz!quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:53 schreef wizarddragon het volgende:
Navond iedereen![]()
Hoi Vlarpquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wiz!
Ik zag bij 't uitgaan in Woody's in Toronto heel veel jongens in Abercrombie kleren lopen, maar heb geen winkel gevonden waar ze het verkochten.
Oeh! Oeh! OeH! Mag ik met je meequote:Op donderdag 6 mei 2004 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
(Detail van Konci-etalage)
Ze hebben er allemaal Totoro knuffels..
Ik heb geen idee wie of wat een totoro is maar dat ziet er welquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
(Detail van Konci-etalage)
Ze hebben er allemaal Totoro knuffels..
Vooral veel kiekjes van alles, weinig mensen foto'squote:Op donderdag 6 mei 2004 22:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi Vlarp....ik ben erg benieuwd naar je foto's. Staan er ook nog andere leuke jongetjes op de foto's of zijn het voornamelijk persoonlijke vakantiekiekjes?
Je zag veel jongens in Abercrombie, maar je had ze niet gevraagd van waar ze het hadden gekocht?
Volgens deze meneer...quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wiz!
Ik zag bij 't uitgaan in Woody's in Toronto heel veel jongens in Abercrombie kleren lopen, maar heb geen winkel gevonden waar ze het verkochten.
Yup, voor hetzelfde geld hebben ze het gewoon van ebay.com ofzoquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vooral veel kiekjes van alles, weinig mensen foto's
Uhm.. mja, dat had ik gewoon moeten doen ja. Maar 't kan best dat ze het in Amerika kopen hoor, De VS is niet ver van Toronto af.
Die meneer staat op mijn bureaubladquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens deze meneer...
[afbeelding]
...zijn er in Toronto geen Abercrombie winkels.
Maar ik weet niet of ik het ook goed gevraagd heb...
Ik vroeg het ook aan die meneer jaquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens deze meneer...
[afbeelding]
Mijn G_L heeft al een keer zo'n grote blauwe voor me meegenomen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
Oeh! Oeh! OeH! Mag ik met je mee![]()
DUs dat is een totoro?quote:
Aaawwwquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn G_L heeft al een keer zo'n grote blauwe voor me meegenomen..
.
Deze meneer is ook onderdeel van de collectiequote:Op donderdag 6 mei 2004 23:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens deze meneer...
[afbeelding]
Of gewoon online via www.abercrombie.comquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup, voor hetzelfde geld hebben ze het gewoon van ebay.com ofzo
Maar die meneer zegt ook dat er geen eentje is in Los Angeles en New York City...quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook aan die meneer ja
Hmm.. binnen 90 mijl zelfs niet. sux!
Zoek maar eens met Google op "Totoro".quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
DUs dat is een totoro?
Een grote ronde uil dus?
Uhm.. als ik zoek op New York, NY dan vind ie 17 winkels voor mequote:Op donderdag 6 mei 2004 23:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar die meneer zegt ook dat er geen eentje is in Los Angeles en New York City...
Volgens mij liegt de winkel meneer!
En wat doet winkelmeneer op het bureaublad van Beavje?
...dat weet ik niet.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Deze meneer is ook onderdeel van de collectie???
Nou voornamelijk dit:quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:06 schreef LeBeau het volgende:
En wat doet winkelmeneer op het bureaublad van Beavje?
Toe maar, helemaal in New York.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of gewoon online via www.abercrombie.com
Nah ja, ik ga wel weer een verwoedde poging doen het in NL te vinden.. en anders ga ik wel een keer shoppen in New York
Kawaiii!! Die poes in het midden is Jiji uit Kiki's Delivery Service!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Dan liegt ie dus alleen tegen mij?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. als ik zoek op New York, NY dan vind ie 17 winkels voor me
Als er nou wat leuke jongen rondliepen was dat het paradijs geweest..quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Beetje desperate eigenlijk wel heh?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Toe maar, helemaal in New York.
De helft van die zin snap ik nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kawaiii!! Die poes in het midden is Jiji uit Kiki's Delivery Service!![]()
Kiki moet ik nog steeds zien.. Net als een hoop andere Ghibli Films. ( Ik heb Mononoke Hime, Spirited Away , Totoro , Grave of the Fireflies en Lupin, Castle of Cagliostro gezienquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ach ja... je hebt in ieder geval een doel voor ogen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beetje desperate eigenlijk wel heh?
Euhm, Beautje? Volgens mij is dat dezelfde meneer hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan liegt ie dus alleen tegen mij?
Wat gemeen!
Ik vond deze meneer toch al leuker:
[afbeelding]
Dus hij ziet maar met z'n winkels!![]()
Ik heb jou en G_E nog nooit zo enthousiast gezien!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:09 schreef Timmah het volgende:
[..]
Als er nou wat leuke jongen rondliepen was dat het paradijs geweest..
Kawaii = schattigquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De helft van die zin snap ik niet
Over die Totoro winkel:quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
quote:They had everything - Giant Totoros, Giant Catbusses, Jiji cats, Totoro cookoo clocks, totoro planters, pins, buttons, porcelain statues, the list is endless. They had a corner of the store done up with fake trees and a waterfall, and had strategically placed totoros and catbusses and other things all over it, it was soooo cute!
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm, Beautje? Volgens mij is dat dezelfde meneer hoor.
* Koffers Pak *quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Over die Totoro winkel:
[..]
Ow okeejquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kawaii = schattig
Jiji = naam van poes die bijrol speelt in tekenfilm
Kiki's Delivery Service = titel van tekenfilm, zie http://www.imdb.com/title/tt0097814/ of http://www.nausicaa.net/miyazaki/kiki/
Vooral Jiji is hilarisch grappig..
Ik heb Laputa Castle in the Sky, Mononoke, Chihiro/Sprited Away (gewone editie en een speciale editie met een stukje film erbij), Totoro, Porco Rosso, Whisper of the Heart, Cagliostro en Kiki op DVD.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:10 schreef Timmah het volgende:
[..]
Kiki moet ik nog steeds zien.. Net als een hoop andere Ghibli Films. ( Ik heb Mononoke Hime, Spirited Away , Totoro , Grave of the Fireflies en Lupin, Castle of Cagliostro gezien)
*Beautje laat*quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:14 schreef LeBeau het volgende:Laat mij nou maar gewoon!
Van mijn collectie heb ik Spirited Awat , Mononoke en Cagliostro Op DVD... De laatste was toch maar een 10-tje in de Free Record Shop bakken!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb Laputa Castle in the Sky, Mononoke, Chihiro/Sprited Away (gewone editie en een speciale editie met een stukje film erbij), Totoro, Porco Rosso, Whisper of the Heart, Cagliostro en Kiki op DVD..
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Koffers Pak *![]()
Ja, dat ligt dan inderdaad aan jou. Het is een gewoon Japans woord.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:17 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind kawaii echt zo een woordje wat gebruikt wordt door 15 jarige met anime geobsedeerde Amerikaanse tienertrutjes.
Maar dat kan ook aan mij liggen.
Ik gebruik die term dagelijks...quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:17 schreef LeBeau het volgende:
Ik vind kawaii echt zo een woordje wat gebruikt wordt door 15 jarige met anime geobsedeerde Amerikaanse tienertrutjes.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:17 schreef LeBeau het volgende:
En het enige Japanse woordje wat die 15 jaar oude Amerikaanse tienertrutjes kennen, vandaar het overmatige gebruik.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat ligt dan inderdaad aan jou. Het is een gewoon Japans woord..
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:21 schreef Timmah het volgende:
Kawaii wa hontouni Kawaii ne? ^_^ .. Of iets in die richting. DIt was ik met mijn brakste Japans..
* Foto's Kijk*quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:21 schreef Vlarp het volgende:
Foto's staan online:
http://gallery.vlarp.nl/toronto2004
En ik ga gelijk tv kijken en naar bed
Anime/ Manga is echt leuk hoor!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij Harry Potter.
Als ik met mijn Grote Liefde naar een japanse film kijk, kan hij zich verschrikkelijk druk maken over de brakke vertaling in de ondertitels. En als ik dan zeg "versta je Japans dan", begint-ie in Japans te kwebbelen dat zijn Japans zo slecht is. Ik kan het niet controleren, maar ik vrees het ergste, gezien z'n gevoel voor vreemde talen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:21 schreef Timmah het volgende:
Kawaii wa hontouni Kawaii ne? ^_^ .. Of iets in die richting. DIt was ik met mijn brakste Japans..
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij Harry Potter.
G_L spreekt Japans?!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als ik met mijn Grote Liefde naar een japanse film kijk, kan hij zich verschrikkelijk druk maken over de brakke vertaling in de ondertitels. En als ik dan zeg "versta je Japans dan", begint-ie in Japans te kwebbelen dat zijn Japans zo slecht is. Ik kan het niet controleren, maar ik vrees het ergste, gezien z'n gevoel voor vreemde talen..
ow okeej.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Spirited Away enzo zijn echt de moeite waard.. *naar IMDB wijs*
Ik moet wel zeggen dat ik de Japanse taal soms best al redelijk kan verstaan.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als ik met mijn Grote Liefde naar een japanse film kijk, kan hij zich verschrikkelijk druk maken over de brakke vertaling in de ondertitels. En als ik dan zeg "versta je Japans dan", begint-ie in Japans te kwebbelen dat zijn Japans zo slecht is. Ik kan het niet controleren, maar ik vrees het ergste, gezien z'n gevoel voor vreemde talen..
Klik en Check....en alvast trustequote:Op donderdag 6 mei 2004 23:21 schreef Vlarp het volgende:
Foto's staan online:
Ja die heb ik weer niet. Vandaar dat ik Hewig hebquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:26 schreef Waxxer het volgende:
Wat blijken jullie opeens liefhebbers te zijn van knuffeldieren
Ik heb alleen een echt dier
De foto's van de waterval zijn mooi.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:21 schreef Vlarp het volgende:
Foto's staan online:
Ik heb ook echte dierenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:26 schreef Waxxer het volgende:
Wat blijken jullie opeens liefhebbers te zijn van knuffeldieren
Ik heb alleen een echt dier
Ja die zijn heel mooi.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De foto's van de waterval zijn mooi..
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:29 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb ook echte dieren! En knuffels.. En een Spongebob-helium-ballon..
aaawwww wat LIEF!! Een spongebob ballon!!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:29 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb ook echte dieren! En knuffels.. En een Spongebob-helium-ballon..
Bob is helaas alleen een beetje aan het aftakelen ..quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
Bob is helaas alleen een beetje aan het aftakelen ..
Mijn Iejoor, Tijgetje , Simba uit de musicalknuffel en ALF ook niet..quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]Daar heeft Hedwig gelukkig geen last van.
Alf!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:42 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mijn Iejoor, Tijgetje , Simba uit de musicalknuffel en ALF ook niet..
Dan zal ik maar gaan zoeken, want ik hoorde dat die knuffel zo'n 100 Dollar waard is ofzo tegenwoordig ..quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alf!!Die heb ik vroeger ook gehad!! Geen idee waar die nu is eigenlijk.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:44 schreef Timmah het volgende:
[..]
Dan zal ik maar gaan zoeken, want ik hoorde dat die knuffel zo'n 100 Dollar waard is ofzo tegenwoordig ..
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar de mijne niet (als ik hem nog heb) want volgens mij heeft onze hond toen z'n neus eraf gebeten ofzo.
Dat valt dan nog mee.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:47 schreef Timmah het volgende:
We zijn trouwens blijven steken op 2 lurkers volgens mij..
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja !
![]()
Slaap zequote:Op donderdag 6 mei 2004 23:51 schreef Timmah het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken... Doeiii
vandaag kut. was heel waxxerig. boos op werk-dingen, boos op ziekehuisafhandeling-dingen, boos op computermonitorservice-dingen, boos op kabelinternetdingen, boos op geenvriendjeheb-dingen, plus nog een rouwproces,quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoe is het met ajuu?
trusten!quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:51 schreef Timmah het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken... Doeiii
Aawwwww *dikke knuffel geef*quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:53 schreef ajuu het volgende:
[..]
vandaag kut. was heel waxxerig. boos op werk-dingen, boos op ziekehuisafhandeling-dingen, boos op computermonitorservice-dingen, boos op kabelinternetdingen, boos op geenvriendjeheb-dingen, plus nog een rouwproces,
morgen weer verder....meestal is het niet zo erg als vandaag hoor...vandaag knwam er van alles tegelijk
moet je naar berlijnquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
DIE wil ik voor mijn verjaardag!!
Ajuu bedoelt het vast heel liefquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:55 schreef Waxxer het volgende:
Waxxerig?![]()
ja..eh...van die telefoongesprekken met seervice monteurs die je dan niet begrijpen, zeggen dat ze je terugbeelllen en niet doen en en en en en waar je je dan over opwindt en boos over wordt, die stemming (emotie) noem ik waxxerigquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:55 schreef Waxxer het volgende:
Waxxerig?![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:56 schreef ajuu het volgende:
[..]
moet je naar berlijn
heb hem daar vorige zomer gekocht
(beer is ook stadsymbool, dus het stikt er van de knuffelberen,
en dan heb ik nog niet eens over behaarde dikke homomannen,
die wil je niet...althans niet mijn smaak)
ja dat vond ik ook heel lief. internet lag er telkens af.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aawwwww *dikke knuffel geef*
Ik heb je van de week nog een mailtje gestuurd.
Mja nu je het zegt.... das wel een beetje mijn houding in het leven he... altijd onrecht en hypocrisie (of hoe zeg je dat) in van alles zoekenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja..eh...van die telefoongesprekken met seervice monteurs die je dan niet begrijpen, zeggen dat ze je terugbeelllen en niet doen en en en en en waar je je dan over opwindt en boos over wordt, die stemming (emotie) noem ik waxxerig
Ow je hebt hem gelukkig gekregenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:01 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook heel lief. internet lag er telkens af.(ook zo iets!)
hoe gaat het met jou?
ik vond berlijn maar zozo. ik had moeite met het voormalig oost-deel, zo lelijk en deprimerend,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nou stond Berlijn sowieso al op mijn to-do-listEen Duitse beer dus!!
![]()
Wie wil er met mij mee?![]()
ik val idd niet op behaarde dikke homomannen
dat onrecht en hypocrisie zoeken is natuurlijk weer jouw specifieke journalistieke aanleg.( en dus misschien wel goed)quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja nu je het zegt.... das wel een beetje mijn houding in het leven he... altijd onrecht en hypocrisie (of hoe zeg je dat) in van alles zoeken![]()
Maar wat een rotdag dan als alles tegenzit.... maar nu gewoon yin yang zoeken hoor, niet jezelf op zitten vreten
ja email is een snel medieum, daar wordt je ongeduldig van, he? dat heb ik soms ook als ik iets verstuur, bijv. 's ochtends en dan heeft diegene 's avonds nog niet gereageerd en dan begin ik al te twijfelen....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow je hebt hem gelukkig gekregen
Ik had al m'n twijfels omdat ik de laatste tijd problemen heb met hotmail. Volgens mij komen een heleboel mailtjes niet aan.
Met mij gaat het wel goed
Nou ik vroeg me meer af of m'n email wel werkte want ik krijg volgens mij ook een boel mailtjes niet. Maar ja, je hebt m'n mail gekregen en daar gaat het om.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja email is een snel medieum, daar wordt je ongeduldig van, he? dat heb ik soms ook als ik iets verstuur, bijv. 's ochtends en dan heeft diegene 's avonds nog niet gereageerd en dan begin ik al te twijfelen....
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:10 schreef LeBeau het volgende:
Ik vroeg me net af waar NathaN eigenlijk was.
Toen dacht ik, laat ik eens zoeken.
En nu bedenk ik me dat ik beter niks kan vragen.![]()
iik ben ook leukquote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:10 schreef LeBeau het volgende:
Ik vroeg me net af waar NathaN eigenlijk was.
Toen dacht ik, laat ik eens zoeken.
En nu bedenk ik me dat ik beter niks kan vragen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |