quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:57 schreef Semisane het volgende:
FIPO!! Toch? Toch niet!
Je zeiquote:Op donderdag 6 mei 2004 12:57 schreef Timmah het volgende:
Mijn Quote... wat doe je!![]()
Dierenshop Het Fokkonijn?quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je zeibeestjes
en er zijn bedrijven die ze aanleveren
,,Jjjjjjjjjjaaaa goedendag, met Tim van E. van Dierenshop Het Fokkonijn, goedenmiddag. Kan ik wat bestellen? Ja... Oke.... Ik wilde graag: drie zwartwitte hangoorkonijnen, zes parkietjes waarvan drie blauw, twee geel en een groen, 86 goudvissen, 250 guppies, tachtig kanarie's in diverse kleuren, dertig cavia's waarvan zeventien langharig, drie papegaaien en een leguaan. Ja. Morgen? Is prima. Dankuwel. Daag!"
quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je zeibeestjes
en er zijn bedrijven die ze aanleveren
,,Jjjjjjjjjjaaaa goedendag, met Tim van E. van Dierenshop Het Fokkonijn, goedenmiddag. Kan ik wat bestellen? Ja... Oke.... Ik wilde graag: drie zwartwitte hangoorkonijnen, zes parkietjes waarvan drie blauw, twee geel en een groen, 86 goudvissen, 250 guppies, tachtig kanarie's in diverse kleuren, dertig cavia's waarvan zeventien langharig, drie papegaaien en een leguaan. Ja. Morgen? Is prima. Dankuwel. Daag!"
quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:46 schreef Semisane het volgende:
Jah....ze wilde geen kunstjes meer vertonen...
Byeeeequote:Op donderdag 6 mei 2004 13:10 schreef Twaalfje het volgende:
* Timmah gaat es aan 't werk mensen.
Ah joh, jij verkoopt dat zo!quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:05 schreef Timmah het volgende:
[..]![]()
Alles gaat bij ons via de FaxEn hoe groot schat jij de winkel in ?
Groetjes aan Mariekequote:Op donderdag 6 mei 2004 13:10 schreef Twaalfje het volgende:
* beaverhausen gaat es aan 't werk mensen.
Hahaai!quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Animals 'R Us?
welcome back....quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:35 schreef Vlarp het volgende:
*neerplof*
*met nagels aan bureau vastklem*
Ik is thuis enzo... en moe![]()
*plof*
Jawel hoor.. is beter gelopen dan de eerste dagen zelfs...quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
welcome back....
hoop dat je de laatste week nog wel een beetje doorgekomen bent?
dus je hebt er achteraf toch geen spijt van gekregen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 13:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel hoor.. is beter gelopen dan de eerste dagen zelfs...
Neuh, uiteraard nietquote:Op donderdag 6 mei 2004 13:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
dus je hebt er achteraf toch geen spijt van gekregen?
gelukkig maar... vond het zo sneu voor jequote:Op donderdag 6 mei 2004 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, uiteraard niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |