Het is trouwens de onthoofding van een amerikaan, of een Iraakse onthoofding.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:50 schreef HomerJ het volgende:
Net filmpje gezien van die amerikaanse onthoofding
En dan nog durven zeggen dat alleen Nintendo kiddy isquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
En dat kan allemaal wel! En mensen onthoofden in Ninja Gaiden niet!
more dull combat (SQ6quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:11 schreef mordradead het volgende:
door welke game zou dat gekomen zijn ?? nee, ff serieus ik heb dat filmpje niet gezien ook geen behoefte aan trouwens ranzige boel
ik ik heb express niet gekeken.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:50 schreef HomerJ het volgende:
Net filmpje gezien van die amerikaanse onthoofding
het is niet echt lekker, maar 't valt best mee hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:21 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ik heb express niet gekeken.
het werd me door iemand heeeeel erg afgeraden![]()
hij heeft het in detail uitgelegt, en ik hoef hem niet persé te zienquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
het is niet echt lekker, maar 't valt best mee hoor
Als jij het live toekijken naar een levend mens van vlees en bloed wat echt onthoofd wordt wel mee vind vallen, zou ik toch serieus eens met een dokter gaan praten.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:26 schreef HomerJ het volgende:
[..]
het is niet echt lekker, maar 't valt best mee hoor
Het was niet livequote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:33 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Als jij het live toekijken naar een levend mens van vlees en bloed wat echt onthoofd wordt wel mee vind vallen, zou ik toch serieus eens met een dokter gaan praten.
Neej, ik vond 't wel ranzig, maar had 't erger verwacht, ik lig er igg niet wakker omquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:33 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Als jij het live toekijken naar een levend mens van vlees en bloed wat echt onthoofd wordt wel mee vind vallen, zou ik toch serieus eens met een dokter gaan praten.
rockstah is daar een keer naaroe gegaan, het eerste wat hij zag was een penisbalquote:Op zaterdag 15 mei 2004 21:43 schreef mordradead het volgende:
vroegah was rotten.com nog een vette site kan ik me herinneren, uren laden met je 56k modempje
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:01 schreef capibar het volgende:
[..]
rockstah is daar een keer naaroe gegaan, het eerste wat hij zag was een penisbal
hij is er nooit meer geweest![]()
ik ben toch best wel benieuwd hoe dat eruit zag...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:06 schreef pkwarts het volgende:
wat ik een keer zag op rotten.com
een bejaarde man was gestorven in bad (hartaanval ofzo). om het water warm te houden hing hij er een soort van speciaal badkacheltje in. die man heeft daar dus minstens een week ofzo in gelegen en doordat hij er zolang in lag was het water de hele tijd aan het koken
het plaatje was niet fijn......
Meer een verhaal voor darwinawards.comquote:Op zaterdag 15 mei 2004 23:06 schreef pkwarts het volgende:
wat ik een keer zag op rotten.com
een bejaarde man was gestorven in bad (hartaanval ofzo). om het water warm te houden hing hij er een soort van speciaal badkacheltje in. die man heeft daar dus minstens een week ofzo in gelegen en doordat hij er zolang in lag was het water de hele tijd aan het koken
het plaatje was niet fijn......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |