Iddquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:07 schreef mordradead het volgende:
jullie waren het gewoon zelf
ach kom nou. wat denk je wel niet van ons?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:07 schreef mordradead het volgende:
jullie waren het gewoon zelf
laat me dat nou niet antwoordenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
ach kom nou. wat denk je wel niet van ons?![]()
*kijkt naar avatar*quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:21 schreef HomerJ het volgende:
[..]
laat me dat nou niet antwoorden
ach man, handjeklap is echt zwaar triest. wij deden het tenminste echt volgens de regels.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
*kijkt naar avatar*
ziet: rechts homer j, links: capibar/rockstah en wat ik denk dat jullie zijn, jullie zijn irritante 14 jarige kereltjes die waarschijnlijk 2 pokemonkaarten op elkaar hebben geplakt en handjeklap gaan spelen daarmee (denkt aan vroeger)
Dat was ik niet, dat was een neger die aan mijn computer zatquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:45 schreef Lexie het volgende:
Rockstah en Capibar zijn twee kleine kutventjes. Ik hoop dat jullie in coma raken!
ja, van die snertregeltjes zodat jullie altijd winnenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:41 schreef rockstah het volgende:
[..]
ach man, handjeklap is echt zwaar triest. wij doen het tenminste echt volgens onze eigen regels.
ow, maar dan is het goedquote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was een neger die aan mijn computer zat.
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:45 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was een neger die aan mijn computer zat.
kijk, daar heb je die kutlexie weer die de sfeer altijd verpest.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:45 schreef Lexie het volgende:
Rockstah en Capibar zijn twee kleine kutventjes. Ik hoop dat jullie in coma raken!
Doe nou maarquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:21 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb wat leuks
Boxen eff redelijk hard aan en down : dit
NIET_SCHRIKKENquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:21 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb wat leuks
Boxen eff redelijk hard aan en down : dit
Lexie is liefquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:50 schreef capibar het volgende:
[..]
kijk, daar heb je die kutlexie weer die de sfeer altijd verpest.
ik hoop dat JIJ in een coma raakt![]()
Mietjequote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:51 schreef capibar het volgende:
[..]
NIET_SCHRIKKEN
no way dat ik dat ooit in mijn leven download (bij boxen hard wist ik het al)
lexie is helemaal niet lief.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:51 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Lexie is lief![]()
En een naamgenoot
Dat was een negerquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:52 schreef capibar het volgende:
[..]
lexie is helemaal niet lief.
hij geeft mij gofterredomme een semi-doodsverwensing![]()
en een neger heeft ook al die zooi gepost.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:56 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat was een neger.
Ik beschuldig je toch nietquote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:59 schreef capibar het volgende:
[..]
en een neger heeft ook al die zooi gepost.
ohnee, het was iemand uit mijn klas.
waarom verdenken jullie MIJ terwijl IEMAND ANDERS op ROCKSTAH'S account heeft lopen baggeren.
omdat ik daarvoor een post had waarin ik zei dat ik EVEN onder rockstah's account postte
dat is gvd 3 uur voordat hij die eerste baggerpost doet![]()
tof dat ik 14 ben.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik beschuldig je toch niet.
Jullie vallen gewoon allemaal in de categorie irritante 16jarige ventjes.
Jammer dat je in GAM alleen gerespecteerd wordt met oldskool gamekennisquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:08 schreef capibar het volgende:
[..]
tof dat ik 14 ben.
EN IK WEET VAST MEER OVER DIGITALE FOTOGRAFIE DAN JIJ!!!!!!!!!
oh tof, om het bij te leggen gaan we het over digitale camera's hebbenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jammer dat je in GAM alleen gerespecteerd wordt met oldskool gamekennis.
En ik weet ook wel wat over digitale camera's.
Ik heb een Minolta Dimage z2 gekochtquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:15 schreef capibar het volgende:
[..]
oh tof, om het bij te leggen gaan we het over digitale camera's hebben
maar ik haat je nogsteeds![]()
oh leuk, ik zat er ook nog over te denken om die te kopen, maar uiteindelijk heb ik eenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:16 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb een Minolta Dimage z2 gekocht. Wel voor mijn vader, maar toch.
haat uitstraalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |