kijk, het gaat me niet om de megapixels, 3 megapixel is idd genoeg (ik zal het grootste deel van de tijd op 2 megapixel fotograferen)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
waarom 5mpikzelf heb 2.1mp en mijn pa heeft 4 ik vind die 2.1 meer dan genoeg en duur zijn ze ook al niet meer (kun je er nog een extra console ofzo bijkopen
instelmogelijkheden, als ik maar gewoon en macro kan fotograferen is het best en een optische zoom is uiteraard een vereiste en het scheelt een stuk meer dan de helft qua geldquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:23 schreef capibar het volgende:
[..]
kijk, het gaat me niet om de megapixels, 3 megapixel is idd genoeg (ik zal het grootste deel van de tijd op 2 megapixel fotograferen)
maar het gaat me gewoon om de instelmogellijkheden.
en het is gewoon toevallig zo dat deze 5 megapixels heeft, maar dat was zowat het laatste waar ik naar gekeken heb.
ja, maar ik eis meer van mijn fotocamera, en die die ik nu heb heeft niet zoveel instelmogelijkheden enzoquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:40 schreef mordradead het volgende:
[..]
instelmogelijkheden, als ik maar gewoon en macro kan fotograferen is het best en een optische zoom is uiteraard een vereiste en het scheelt een stuk meer dan de helft qua geld
Ik wist 't!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:09 schreef rockstah het volgende:
gieling ik vind juh een lekker ding
Als je trouwens zo door gaat, word JIJ gebanned en niet rockstahquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
(ik ben trouwens capibar, ik zat alleen even op de pc van rockstah en ik heb geen zin om in te loggen)
dit van net deed iemand anders, we zitten hier met 3 mensen.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:15 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Als je trouwens zo door gaat, word JIJ gebanned en niet rockstah
en ook niet van mijquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:20 schreef rockstah het volgende:
ik heb die gast nu even van de pc geschopt![]()
even ter verduidelijking, al die posts hiervoor waren niet van mij.
ik heb er iig niks meer te makenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:23 schreef mordradead het volgende:
jaaaaaah (geloven we niks van he?)
Die mening deel jij met veel anderenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:09 schreef rockstah het volgende:
gieling ik vind juh een lekker ding
Ik word zoooo heeeeeet van je stem...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:01 schreef gieling het volgende:
[..]
Die mening deel jij met veel anderen
lol, dat was een gast uit onze klas die hier eerst ook al op zijn account zat te rellenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:01 schreef gieling het volgende:
[..]
Die mening deel jij met veel anderen
maar hoe kent ie m'n naam, ik had toen nog niet in dat topic gepostquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:53 schreef capibar het volgende:
[..]
lol, dat was een gast uit onze klas die hier eerst ook al op zijn account zat te rellen![]()
ik heb het altijd over jouwquote:Op vrijdag 14 mei 2004 20:59 schreef gieling het volgende:
[..]
maar hoe kent ie m'n naam, ik had toen nog niet in dat topic gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |