ik draai adaware regelmatig, en ij vind nooit iets (alleen de eerste keer, en dat heb ik allemaal verwijdert.)quote:Op maandag 10 mei 2004 16:57 schreef MeZZiN het volgende:
fijn he spyware...
Dan heb je je security wel heel erg bagger ingesteldquote:Op maandag 10 mei 2004 17:17 schreef MeZZiN het volgende:
ooh ja website kunnen veel met javascript in IE ... das waar ook.. ben het helemaal vergeten (te lang geen IE gebruikt) je kan zelfs boekmarks maken zonder te vragen via javascipt met IE (pret pakket)
Ligt het nou aan mij of.....quote:Op maandag 10 mei 2004 17:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
Omdat ik wist dat ad-aware van nullsoft is gingen er bellen rinkelen en heb ik maar via google de correcte site gezocht. Ik zou dus maar es googelen, Cap.![]()
het is van lavasoft hoor, winamp is van nullsoftquote:Op maandag 10 mei 2004 17:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik kwam er een paar weken geleden achter dat ik allemaal spyware op mijn pc staan en toen ik naar de website van ad-aware wilde (intypte!) werd ik gereferred naar ada-ware.com. Omdat ik wist dat ad-aware van nullsoft is gingen er bellen rinkelen en heb ik maar via google de correcte site gezocht. Ik zou dus maar es googelen, Cap.![]()
hoe bedeol je???quote:Op maandag 10 mei 2004 17:22 schreef Rodie83 het volgende:
Wat wordt er hier nou weer slap geluld. Zeker rocksteady en nauwelijks capabel die weer bezig zijn
Jij schijnt hier toch bepaalde topics vol te baggeren?quote:Op maandag 10 mei 2004 17:27 schreef rockstah het volgende:
[..]
hoe bedeol je???
Ow, ok, dan is het goedquote:Op maandag 10 mei 2004 17:34 schreef rockstah het volgende:
helemaal niet [afbeelding], ik kom hier nooit!
Nu je het zegt..quote:Op maandag 10 mei 2004 17:24 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of.....
Nou kijk, baggeren heeft ook wel zo zn charme natuurlijkquote:Op maandag 10 mei 2004 17:41 schreef rockstah het volgende:
ja, je gelooft me niet he?
ik en capibar hebben de eerste paar slowchat topics wat ehm.. ja...
maar tegenwoordig niet meer, en nu zijn er alleen nog maar slappe discussies over browsers enzo en als ik één keer capibar quote dan krijgt iedereen opeens een aanval en gaan ze zeggen dat het volgebaggerd word![]()
en alle2 werkt nog beter, ze vinden nog steeds niet allebei dezelfde spywarequote:Op maandag 10 mei 2004 18:07 schreef MeZZiN het volgende:
Of gebruik spybot
gratis en heeeeeel effectief(vaak beter dan ad aware
http://www.safer-networking.org/index.php?page=download
ik heb hem volgens mij via download.com gehaalt, dus ik denk dat ik de goede heb.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:23 schreef Vagere_Hein het volgende:
Ik kwam er een paar weken geleden achter dat ik allemaal spyware op mijn pc staan en toen ik naar de website van ad-aware wilde (intypte!) werd ik gereferred naar ada-ware.com. Omdat ik wist dat ad-aware van nullsoft is gingen er bellen rinkelen en heb ik maar via google de correcte site gezocht. Ik zou dus maar es googelen, Cap.![]()
ik bedenk me net dat ik al een tijdje geen virusscanner hebquote:Op dinsdag 11 mei 2004 09:40 schreef Khadgar het volgende:
Adaware haal je van www.lavasoft.de, met meteen de nieuwe update file erbij. Daarnaast heb je uiteraard nog een 'HouseCall' virusscan nemen (virusscan via internet): http://housecall.antivirus.com/housecall/start_frame.asp , mocht je nog niet een virusscanner hebben.
Met een combinatie van die twee moet je pc weer enigzins leefbaar worden. Eerst virusssen killen, daarna spyware. Daarna backups van je documenten, daarna nog een keer scannen en daarna formatteren. Na het herinstalleren doe je weer eerst een virusscan, en windows update (mocht dat nog niet gedaan zijn. Daarna weer een virusscan en daarna pas je spullen weer terug.
Sasser stroomt lekkerlijk je pc op als je geen firewall en geen up to date virusscan hebt. Heel bizar gezicht, maar het is toch echt zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |