ik ben alto, ik draai mozilla,firebird, en opera door elkaarquote:Op zondag 9 mei 2004 23:30 schreef Vagere_Hein het volgende:
als ik eenmalig even mag crossposten: ik heb mensen nodig die niet-standaard browsers hebben draaien op hun pc zodat ze even kunnen melden of een bepaalde site werkt onder die browser. het staat in dit topic uitgelegd en kost je als het goed is maar 10 seconden.
sommig mensen begrijpen niet dat er geen enkele reden meer is om IE te draaien.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:32 schreef gieling het volgende:
waarom download je ze zelf niet allemaal? Is ook handig voor de toekomst oid
hier werkt IE6 nog op volle toeren hoorquote:Op zondag 9 mei 2004 23:37 schreef capibar het volgende:
[..]
sommig mensen begrijpen niet dat er geen enkele reden meer is om IE te draaien.
tijd voor mozilla danquote:Op zondag 9 mei 2004 23:38 schreef gieling het volgende:
[..]
hier werkt IE6 nog op volle toeren hoor
Te lui voor, en irritant om aan te leren. IE draait hier prima.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:44 schreef capibar het volgende:
[..]
tijd voor mozilla dan
(sneller, veiliger, geen popups meer, tabbed browsing, crashed mindervaak en zo kan ik nog wel even doorgaan...)
dat dacht ik ook.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:51 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Te lui voor, en irritant om aan te leren. IE draait hier prima.
Juist. Een browser is voor mij een middel en geen doel en zolang dat middel voldoet en aansluit op de reeds aangemaakte cognitieve schema's verander ik niets.quote:Op zondag 9 mei 2004 23:51 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Te lui voor, en irritant om aan te leren. IE draait hier prima.
dude echt vaag, ik wou een opmerking maken als "en wanneer maak je je studie bedrijfskunde af, zie ik in je profiel staan:quote:Op zondag 9 mei 2004 23:58 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Juist. Een browser is voor mij een middel en geen doel en zolang dat middel voldoet en aansluit op de reeds aangemaakte cognitieve schema's verander ik niets.
Volgend jaar.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:03 schreef capibar het volgende:
[..]
dude echt vaag, ik wou een opmerking maken als "en wanneer maak je je studie bedrijfskunde af, zie ik in je profiel staan:
Bedrijfscommunicatie
(achja, bijna hetzelfde)
maar er staat wel bedrijfs in de naam, bijna goed dusquote:Op maandag 10 mei 2004 00:13 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Volgend jaar.En het is trouwens echt iets heel anders.
Ik miste wat features die niet standaard in IE zaten. Popup killer ingebakken, adblock en dan zijn er nog wel meer handige plugins voor te krijgenquote:Op maandag 10 mei 2004 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier ook gewoon IE, waarom overstappen als dit goed werkt![]()
en mozilla/firebird/opera enz. werken gewoon sneller.quote:Op maandag 10 mei 2004 07:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik miste wat features die niet standaard in IE zaten. Popup killer ingebakken, adblock en dan zijn er nog wel meer handige plugins voor te krijgen
ik starte IE weer eens op voor de grap, kreeg ik gelijk een SCHERMVULLENDE blauwe achtergrond met de mededeling dat er een virus was gevonden ofzo, het stond niet in een venster ofzo, en mijn startbalk was ook wegquote:Op maandag 10 mei 2004 16:04 schreef MeZZiN het volgende:
Firefox all the way (ben al een netscape fan sinds de eerste keer dat ik het internet op kwam... via unix dozen naar het internet met netscape 3Daarna van 4,7 naar mozilla naar firefox. Nooit problemen alleen als ik perongelijk IE opstart werk niets meer krijg ik opeens weer last van popups en geen tabs... (echt geen doen meer zonder deze features.....) Moet IE voor mijn werk gebruiken. ebanking software
heb zelf als een haas de site aangepast zodat ze W3C compliant zijn. en de javascript debugger goud als je aan het ontwikkelen bent!
Daarom firefox dan crashed firefox maar niet mijn winhoze....niet dat het veel gebeurd... maar toch een browser met kernel hocks waar had bill het zitten...quote:Op maandag 10 mei 2004 16:19 schreef capibar het volgende:
[..]
ik starte IE weer eens op voor de grap, kreeg ik gelijk een SCHERMVULLENDE blauwe achtergrond met de mededeling dat er een virus was gevonden ofzo, het stond niet in een venster ofzo, en mijn startbalk was ook weg
toen werd mijn IE haat weer eens bevestigd.
het was geen bluescreen, maar gewoon een hele irritante advertentie.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:30 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Daarom firefox dan crashed firefox maar niet mijn winhoze....niet dat het veel gebeurd... maar toch een browser met kernel hocks waar had bill het zitten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |