vertel me dat het niet waar isquote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:53 schreef mordradead het volgende:
mensen..... ik heb een ngage gekocht
Echte mannen drinken bierquote:Op vrijdag 7 mei 2004 02:29 schreef capibar het volgende:
[edit]
ik heb teveel ranja op![]()
hoeveel kost dat ding nu?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 08:34 schreef mordradead het volgende:
ik moet zeggen dat ngage best wel cool is, lekker radio/mp3 luisteren tijdens het bezorgen van mijn krantjes, filmpje gekeken in de autode games zijn ook wel redelijk en ik heb er ook al nes/gb games op staan
Hij is geloof ik voor rond de 100 euro te vinden, met beltegoed en zo..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:58 schreef capibar het volgende:
[..]
hoeveel kost dat ding nu?
ik kan me nog herinneren dat hij een tijdje terug veeeeel te duur was, en ik heb hem sindsdien niet meer gezien.
oh, dat valt dan wel weer mee, eerst was hij toch iets van 500 euroquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:08 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hij is geloof ik voor rond de 100 euro te vinden, met beltegoed en zo..
300 dacht ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:25 schreef capibar het volgende:
[..]
oh, dat valt dan wel weer mee, eerst was hij toch iets van 500 euro![]()
achja... dat is wel iets van 660 gulden voor een telefoonquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
300 dacht ik.
quote:Op zondag 9 mei 2004 12:42 schreef gieling het volgende:
omdat hier toch zowat nooit een mod kijkt kan ik grust het bericht doorgeven van HomerJ dat ie gaband is voor 42 uur door te praten over downloaden in een of ander topic van een vage B serie
over welke vage b serie ging het?quote:HomerJ - warez
48 uur
O.C. ofzoquote:Op zondag 9 mei 2004 12:47 schreef capibar het volgende:
[..]
[..]
over welke vage b serie ging het?
![]()
oh dat orange county ofzoiets, dat wel een dikke B serie idd.quote:Op zondag 9 mei 2004 12:48 schreef gieling het volgende:
[..]
O.C. ofzo![]()
refresh de pagina eens een paar keerquote:Op zondag 9 mei 2004 12:56 schreef capibar het volgende:
[..]
oh dat orange county ofzoiets, dat wel een dikke B serie idd.
(waarom heb je je avatar alweer verandert)
wauw tof! je hebt een php script in elkaar gesleuteld.quote:Op zondag 9 mei 2004 13:01 schreef gieling het volgende:
[..]
refresh de pagina eens een paar keer![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 12:42 schreef gieling het volgende:
omdat hier toch zowat nooit een mod kijkt kan ik grust het bericht doorgeven van HomerJ dat ie gaband is voor 42 uur door te praten over downloaden in een of ander topic van een vage B serie
homerj steunen?quote:Op zondag 9 mei 2004 13:51 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ow wacht, moeten we hem niet steunen?
Nah...
Nee, alleen jouquote:Op zondag 9 mei 2004 14:08 schreef capibar het volgende:
[..]
homerj steunen?![]()
![]()
het lijkt wel alsof iedereen in GAM elkaar haat![]()
tis maar uit welke ogen je het bekijkt hequote:Op zondag 9 mei 2004 14:08 schreef capibar het volgende:
[..]
homerj steunen?![]()
![]()
het lijkt wel alsof iedereen in GAM elkaar haat![]()
wehehequote:Op zondag 9 mei 2004 14:55 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nee, alleen jou. En Rockstah
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |