Jajaquote:Op maandag 17 mei 2004 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
Vandag is de dag! Roy gaat een XBox halen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wauw, smiley overloadquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jajaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik speel nu Ninja Gaiden en RS3 LIVE. Verder is mijnJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.CubeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nog steeds nummer 1 hoor HomerJJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik zou niet zonder kunnenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gieling en ikquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef Khadgar het volgende:
Raad es wie er misschien volgend jaar naar de E3 gaat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die lui bij de pu..... laat dan mensen die het leuk vinden daarnaartoe gaan zoals mijquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef Khadgar het volgende:
Raad es wie er misschien volgend jaar naar de E3 gaat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik dacht dat jij van de oude meuk retro spullen wasquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef Khadgar het volgende:
ik accepteer de cookies.
Hoe weet jij dat ik ga?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:44 schreef Khadgar het volgende:
ik accepteer de cookies.
ja daaaag! ik wil niet met jullie gezien worden wanneer ik met miyamoto en molyneux aan het bijpraten ben....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, volgend jaar meeten op de E3 dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, als 1 iemand niet gaat dwarsliggenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gieling en ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die gaan er toch elk jaar naartoe?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
die lui bij de pu..... laat dan mensen die het leuk vinden daarnaartoe gaan zoals mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:52 schreef gieling het volgende:
[..]
Ja, als 1 iemand niet gaat dwarsliggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je moet toch 18 zijn om binnen te komen ofzo ?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, en?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
je moet toch 18 zijn om binnen te komen ofzo ?
nou ik dacht zo ff dat ik dan maar weer met mijn grote vriend shigeru erheen ging, hoef je geen id aan de security te laten zienquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:48 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, en?
topquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Speknekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is amerika, dus je moet ook nogeens 2x gefouilleerd worden, en 5x door de metaaldetectorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:52 schreef bugeye het volgende:
E3 lijkt me zoiezo erg sterk beveiligd en ze zullen zeker weten je om een id vragen,
streng zijn ze
ik ga slapen denk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:37 schreef mordradead het volgende:
zo, eindelijk een lekker lang weekend ik ga wat planken in mijn kamer doen en mijn bureau een kleurtje gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop